بازدید 2824
رمضان شریف:

بعضی‌ها نمی‌خواهند ۹ دی و ۱۳ آبان پررنگ شود

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بعضی جناح‌ها که کعبه آمال‌شان غرب است نمی‌خواهند روز‌هایی مثل ۹ دی و ۱۳ آبان پررنگ شود.
کد خبر: ۸۶۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 18 December 2018
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بعضی جناح‌ها که کعبه آمال‌شان غرب است نمی‌خواهند روز‌هایی مثل ۹ دی و ۱۳ آبان پررنگ شود.

به گزارش ایسنا، سردار رمضان شریف در جلسه هم اندیشی بزرگداشت روز نهم دی ماه، اظهار کرد: در چهل سال گذشته، دشمن تلاش‌های زیادی کرده تا به انقلاب ضربه بزند که یکی از نقاط عطف‌اش فتنه ۸۸ و در مقابل حضور مردم در روز نهم دی ماه بوده است.

وی ادامه داد: اسرائیل و آمریکا طراح اصلی این موضوع بودند که این موضوع می‌تواند در حوزه‌های تبینی مورد توجه قرار بگیرد.

رمضان شریف خاطرنشان کرد: می‌توان سالگرد گرامیداشت نهم دی امسال را با چهلمین سالگرد انقلاب پیوند زد.

وی گفت: تمرکز کنیم که در ده سال گذشته دشمنان از جمله آمریکا به صراحت اعلام کردند که در انتخابات سال ۸۸ جریان داخلی را چگونه مدیریت و از فضای مجازی و رسانه‌ها چگونه استفاده کردند.

رمضان شریف گفت: در خصوص این موضوع، باید به تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب با طراحی‌هایی که در جذب حداکثری مردم داشتند و صبری که به خرج دادند، توجه کرد.

وی گفت: تهاجم‌ها بیش‌تر به سمت مقام معظم رهبری است، ما در جنگ تاکیدی داشتیم که بگوییم تدابیر حضرت امام (ره) بود که صدام را شکست داد. در نه دی صبر و حوصله مقام معظم رهبری کشور را از آن فتنه عبور داد.

رمضان شریف سپس تصریح کرد: موضوع دیگر نقش مردم است. چندین روز قبل از نه دی از شهرستان‌ها اقداماتی شروع شد و در نهایت در نه دی به حضور حداکثری رسید، این پیوند امام و امت را هم باید در نظر بگیریم.

وی گفت: بعضی‌ها دلشان نمی‌خواهد این موضوع گرامی داشته شود. در مورد ۱۳ آبان هم همین است. بعضی جناح‌ها که کعبه آمال‌شان غرب است نمی‌خواهند این روز‌ها مثل نه دی و ۱۳ آبان پررنگ شود. خوشبختانه امسال با روشن شدن تکلیف آمریکا حضور‌ها در مراسم ۱۳ آبان بیش‌تر بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس