بازدید 2674

وحدت و انسجام نمایندگان موجب تحقق گفت‌وگوی ملی می‌شود

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به اینکه مجلس مهم‌ترین محور تصمیم‌ساز کشور است، گفت: انسجام بین نمایندگان موجب تحقق گفت‌وگوی ملی و در نهایت رفع مشکلات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ 18 December 2018

پروانه مافی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت با تاکید بر حفظ جایگاه و شأن مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس در شرایط کنونی باید محل انسجام، وحدت، هماهنگی و یکدلی در برابر دشمن خارجی باشد، شرایط امروز جامعه خاص‌تر از گذشته است به نوعی که شاهد حملات مکرر ترامپ علیه جموری اسلامی هستیم.

خرد جمعی لازمه مدیریت کشور در شرایط فعلی/ بوی اختلاف و ناهماهنگی نباید از مجلس به مشام ملت برسد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آمریکا تاکنون توفیقاتی را که به دنبال آن بوده، به دست نیاورده است اما خرد جمعی لازمه مدیریت در این شرایط است.

وی افزود: مجلس جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد لذا بوی اختلاف و ناهماهنگی نباید از مجلس به مشام ملت برسد، اختلاف در مجلس بهانه خوبی به دست دشمنان خواهد داد بنابراین نمایندگان باید از طرح هر موضوعی که نشان از اختلاف و ناهماهنگی دارد پرهیز کنند.

مافی با بیان اینکه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باید تقویت و با دقت بیشتری بر حوزه وظایف خود تسلط یابد، گفت: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باید افطراهایی که به نمایندگان زده می‌شود را پیگیری و از آبرو و عزت نمایندگان مردم حمایت و دفاع کند.

وحدت و انسجام در مجلس زمینه تحقق گفت‌وگوی ملی را تعبیه می‌کند

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معتقد است: وحدت و انسجام در مجلس می‌تواند زمینه تحقق گفت‌وگوی ملی را تعبیه کند، مجلس مهم‌ترین نقطه تصمیم‌ساز در کشور است لذا با وحدت و تحقق گفت‌وگوی ملی می‌توان مشکلات همه حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را مرتفع کرد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: طرح گفت‌وگوی ملی تعاملات را ارتقاء می‌دهد، مجلس و دولت گام‌هایی در این زمینه برداشتند اما انسجام و وحدت به تحقق هر چه بیشتر آن کمک می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس