بازدید 30839
بسته خبری جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در امارات ـ روز هفدهم؛

امارات خوش‌شانس با کمک تیردروازه از چنگ قرقیزها فرار کرد/عربستان به دست سامورایی‌ها حذف شد/واکنش جالب بیرانوند به کمک آزمون برای مهار پنالتی/ کانگوروها از دام پنالتی ازبک ها جهیدند/ایران بالاتر از کره‌جنوبی؛ آقای کلین‌شیت آسیا / نمودار مرحله حذفی جام هفدهم

استرالیا و امارات امروز از حذف زودهنگام فرار کردند اما سعودی‌ها بار دیگر باختند و بعد از شکست تاریخی مقابل قطر و عنوان دومی گروه، طعمه جوان های ژاپن شدند و زودتر از هر دوره دیگری از جام کنار رفتند. بازی ضعیف امارات مقابل قرقیزها همه را متعجب کرد. حالا سه چهارم جدول دور حذفی کامل شده و استرالیا باید جمعه به مصاف میزبان برود.
کد خبر: ۸۷۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ 21 January 2019

می توان عربستان را نخستین حذف شده بزرگ جام ملت های آسیای امارات 2019 نامید.باقی تیم های بزرگ مثل استرالیا و امارات امروز و امشب به هر قیمتی بود از حذف فرار کردند اما سعودی ها باز هم در جام ملتها ناکام ماندند تا هزینه های چند میلیارد دلاری آنها در فوتبال باشگاهی و ملی بی حاصل باشد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ در هفدهمین روز جام هفدهم، سعودی های پرادعا که با بیشترین تدارک و حمایت رسانه ای از سوی کشور میزبان، به دنبال تکرار فتح جام بودند، مقابل تیم متحول شده ژاپن شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

امارات با کمک تیر دروازه به یک‌چهارم رسید

در سومین و آخرین بازی از دومین روز مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019، تیم‌های امارات و قرقیزستان از ساعت 20:30 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه زاید اسپورت شهر ابوظبی به مصاف هم رفتند که این دیدار پر افت و خیز با برتری 3 بر 2 امارات در وقت‌های اضافه خاتمه یافت تا شاگردان آلبرتو زاکرونی حریف استرالیا در مرحله یک چهارم نهایی شوند.

در این مسابقه خمیس اسماعیل در دقیقه 14، علی احمد مبخوت در دقیقه 64 و احمد خلیل در دقیقه 103 از روی نقطه پنالتی برای امارات و میرلان مورزائف در دقیقه 26 و تورسونالی رستموف در دقیقه 2+90 برای قرقیزستان گلزنی کردند. نمایش بسیار شکننده وضعیف امارات با هدایت زاکه رونی و بازی درخشان قرقیزها می توانست برنده دیگری در این مسابقه رقم بزند اما تیر دروازه سه بار مانع گلزنی قرقیزهای پرانگیزه شد.

فوتبال ایران-جام ملت های آسیا-بازی امارات و قرقیزستان

 

عربستان به ژاپن باخت و به یک‌چهارم نهایی هم نرسید

تیم‌های ملی فوتبال ژاپن و عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 از ساعت 14:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه الشارجه امارت به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ژاپنی‌ها به پایان رسید. تاکاهیرو تومیاسو در دقیقه 20 تک گل این دیدار را با ضربه سر و روی ارسال یک کرنر به ثمر رساند.

روشن ایرماتوف ازبکستانی، قضاوت دیدار مهم ژاپن و عربستان را بر عهده داشت. او به موتو از تیم ژاپن و فهد الموالد و یاسر الشهرانی از تیم عربستان کارت زرد نشان داد. موتو با دریافت این کارت دو اخطاره شده و بازی مقابل ویتنام در یک چهارم نهایی را از دست داد.

بیشتر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار عربستان بود؛ اما بازیکنان این تیم هیچ گاه نتوانستند از دفاع فشرده و متراکم چشم بادامی ها عبور کنند. عربستان در این دیدار با تاکتیک هوایی راه به جایی نبرد و به رغم مالکیت بیش از 72 درصد زمان بازی نتیجه را باخت. سعودی ها که با شکست تاریخی مقابل قطر مجبور شدند، به عنوان تیم دوم با ژاپن روبه رو شوند، از پس ژاپن جوان شده برنیامدند و زودتر از هر دوره دیگری از جام کنار رفتند.

ژاپنی‌ها با پیروزی مقابل عربستان به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کردند و در این مرحله، باید ساعت 16:30 روز پنجشنبه هفته جاری به مصاف تیم ویتنام بروند. برنده دیدار تیم‌های ژاپن ـ ویتنام، در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف برنده دیدار ایران - چین خواهد رفت.

بیرانوند و تیم ملی ایران در آستانه رکورد رویایی پنج کلین شیت

تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا 2019 نیز موفق به ثبت کلین‌شیت کامل در مرحله گروهی شدند تا از این حیث در ادوار این مسابقات، رقیبی را در کنار خود نبینند؛ اما شاهکار بیرانوند در گرفتن پنالتی عمان باعث شد تا ایران این رکورد را به چهار بازی افزایش دهد.

تیم ملی فوتبال ایران با تساوی 0-0 مقابل عراق و تیم ملی کره جنوبی با برتری 2 بر 0 مقابل چین در دیدار سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2019 توانستند، یک بار دیگر با کلین‌شیت کامل، مرحله گروهی را به پایان برسانند تا هر یک با 3 بار کلین‌شیت کامل در مرحله گروهی ادوار جام ملت‌های آسیا رکورددار باشند. ایران در جام ملت‌های 1976، 2015 و 2019 و کره جنوبی در جام‌های 2004، 2015 و 2019 موفق به انجام این مهم شده‌اند. پس از آن‌ها کویت و اردن با دو کلین‌شیت کامل در مرحله گروهی در رتبه دوم جای دارند.

عربستان، بدست سامورایی‌های ژاپن حذف شد/ ایران بالاتراز کره جنوبی؛ آقای کلین‌شیت تاریخ آسیا/

درخشش بیرانوند ایران را به رسیدن به رکورد رویایی پنج کلین شیت پیاپی امیدوار کرده است که به نظر می رسد تا مدت ها در فوتبال آسیا به حدنصابی دست نیافتنی تبدیل شود. تا همینجا هم ایران خود را به تنهایی در صدر جدول کلین شیت نگه داشته است. جالب است بدانید به جز این چهار تیم، فقط ازبکستان و ژاپن توانسته‌اند در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا کلین‌شیت کنند و شاید قطر نیز در این جام به این قافله اضافه شود. کره جنوبی فردا باید به مصاف بحرین برود و در صورت پیروزی باید مقابل برنده دیدار قطر و عراق صف آرایی کند.

نصف جدول حذفی جام ملت ها تکمیل شد

مسابقات جام ملت های آسیا مرحله یک هشتم نهایی خود را سپری می کند و دیدارهای این مرحله در این روزها در حال برگزاری هستند. روز گذشته، تیم های ویتنام، چین و ایران موفق شدند با غلبه بر حریفان، راهی یک چهارم نهایی شوند و امروز هم در نخستین بازی تیم های ژاپن و عربستان به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی که به نوعی حساس ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی محسوب می شد، ژاپنی ها با یک گل حریف را شکست دادند و جواز حضور در مرحله بعدی را به دست آوردند.

با پایان این بازی، حالا تکلیف نیمی از جدول مرحله حذفی جام ملت ها مشخص است و چهار تیم حریفان خود را می شناسند. بدین ترتیب که در مرحله یک چهارم نهایی، تیم های ژاپن و ویتنام با هم روبه رو می شوند و ایران هم به مصاف چین می رود. این چهار تیم همگی در یک سمت جدول هستند و برنده دو بازی مذکور هم در نیمه نهایی حریف هم خواهند بود. در سمت دیگر جدول، استرالیا با ازبکستان، امارات با قرقیزستان، کره جنوبی با بحرین و عراق با قطر باهم دیدار خواهند کرد.

امارات باخوش‌شانسی‌محض از چنگ قرقیزها فرارکرد/عربستان به دست سامورایی‌ها حذف شد/واکنش جالب بیرانوند به کمک آزمون برای مهار پنالتی/ کانگوروها از دام پنالتی ازبک ها جهیدند/ایران بالاتر از کره‌جنوبی؛ آقای کلین‌شیت آسیا / نمودار مرحله حذفی جام هفدهم

 

کانگوروها با پنالتی از دام ازبک ها فرار کردند

استرالیا مدافع عنوان قهرمانی به زحمت توانست در ضربات پنالتی ازبکستان را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا، استرالیا و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه خلفان بن زاید ابوظبی به میدان رفتند که این دیدار در وقت‌های معمول و اضافه برنده نداشت و در نهایت، کانگوروها چهار بر دو در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در نیمه نخست این دیدار ازبکستان توانست موقعیت‌های گلزنی خطرناک‌تری را خلق کند اما این اتفاق برای زدن گل نخست کافی نبود.در نیمه دوم و با تعویض‌های آرنولد، استرالیا به بازی برگشت و کاملا تیم برتر زمین بود ولی با تیزهوشی مدافعان ازبک و بی دقتی مهاجمان استرالیا گلی زده نشد. 

وقت‌های اضافه هم دو تیم محتاط و خسته بودند تا در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده تیم پیروز باشد. در نهایت استرالیا با برتری چهار بر دو، راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شد. عزیز بهیچ از استرالیا و عزیزبک توختاخوجیف و مارات بیکمایف از ابزکستان ضربات خود را از دست دادند. 

امارات-ورزشگاه خلیفه بن زاید-جام ملت‌های آسیا 2019-استرالیا-ازبکستان

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۹
مالکیت توپ عربستان ۷۴
ژاپن ۲۶..!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
افتضاح بود ! واقعا ژاپن اگه این باشد که امروز نشون داد ماگر باهاش روبرو بشیم زیاد نگرانی نباید داشته بباشیم !
خان بابایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
پرسپلیس بازنده
ایران هم به دست شمشیر سامورایی ها نصف خواهد شد ان هم به چهار تیکه مساوی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
وطن فروشی دیگه داره اپیدمی میشه
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
اونوقت به تو چی مرسه
تیم ملی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
باور کن اکثر طرفداران پرسپولیس وطنپرستن ولی امثال تو که بخاطر دعواهای دوتا مربی خارجی دشمن تیم ملیتون شدید باعث بدنامی اکثریت طرفداران پرسپولیس شدید شما اندک وطفروشا کاری کردید که دیگه اکثر مردم طرفدارپرسپولیس را به وطنفروشی میشناسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
این همون دیشبی است که دماغش بخاطر برد ایران سوخت.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
فعلا وه طرفدارهای تراکتور سازی و استقلال پرچم ژاپن رو مبارن توی ورزشگاهها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
۲۳:۳۵
پرچم ژاپن رو برای بازی باشگاهی اوردن تیم پرسپولیس از کی شده تیم ملی که همه باید طرفدارش باشن خیلی حمایتهای همه جانبه دولتی زیاد بوده براتون ...ورتون داشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
انتقام باخت برانکو به چین در سال۲۰۰۴را خواهیم گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
عمرا ایران قهرمان می شود شک نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
پرسپولیسی
خان بابایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
پرسپلیس بازنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
خیانت در لباس سرخ. دوزار بده آش. به همین خیال باش. ضمنا ژاپن آبی پوشه!؛
کلین شیت یعنی چی؟؟؟؟
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
یعنی صفحه تمیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
یعنی دروازه باز نشده
رضا
| France |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
. به قول حمید خان یعنی صفحه کاغذ تمیز
یعنی تو کارنامه اش گل خورده ثبت نشده و هنوز تمیزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
ممنون دوستان مخصوصا جناب ناشناس و اقا رضا که جواب سوالم را دادید
اگه گل میشد سریع ترین گل خورده تاریخ ایران میشد شانس اوردیم
خوشحالم به دلیل این شکست خفتبار برای سعودیها.
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
خجالت بکش فوتبال راقاطی سیاست نکن نژادپرست ،باحکومت عربستان دشمن هستیم نه مردم عربستان
ناشناس
| Canada |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
جناب پرویز اتفاقا اگر ایرانی اصیل باشی نه عرب پرست و تاریخ خونده باشی همیشه از عربستان چه دولت و مردمش متفر خواهی بود مثل من. عربهای عربستان تمدن ایرانی را از بین برده اند که نتیجه اش فرهنگ عقب افتاده امروز ما ایرانیها هست
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
مردمشون هم گلی به سر بشریت نزدن ، نه سینما دارن نه هنر دارن نه تاریخ دارن نه در سطح نوبل و ... بودن ضمنا اگخ می خوای یقه بگیری یقه ی عرب نژاد پرسنی رو بگیر که بدرستی به ما ایرانی ها میگه مجوس یعنی شیعه رو حتی قبول ندارن بنابراین ما کلا با همه دشمن هستیم تا اطلاع ثانوی
علی رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
کله چوبی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
یه گل خوردن . خوب بازی هم کردن اینقدم خفت بار نبوده . حالا خدا یه منتی سرمون گذاشته تا الان با تیم قوی بازی نکردیم از کجا معلوم ما با ژاپن بازی میکردیم نمیباختیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
اولا این بنده خدا گفته سعودی ها، نه مردم عربستان، دویما خوشحال شدن جزو حقوق مسلم آدمهاست و میتونن بابت هرچیزی خوشحال بشن، حتی بابت ناراحتی مردم عربستان. سوما پرویز خان خجالت رو شما باید بکشی که مثل گلابی به مردم انگ نژاد پرستی میزنی
واکنش جالب بیرانوند به کمک آزمون برای مهار پنالتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!

تیتر بدون شرح ؟؟؟
خوب شد انگلیسی‌ها کلمه کلین شیت را بوجود آوردند در غیر این صورت ما میموندیم چی بگیم.
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
شما را نمی دونم ولی من یکی با هر چه وهابی هست مخالفم. فکر نکنم مردم عربستان هم در مورد مردم ایران همچین نظری مثل شما داشته باشند
تو اگه این کلین شیت و بلد نبودی چیکار میخواستی بکنی
تیم ما از خیلی نظرها خوبه اما در تمام کنندگی و نوک حمله ضعف شدید داریم. در دو بازی گذشته شاید حتی یک شوت یا ضربه سر محکم در چهارچوب نزدیم. دو گل ما هم یکیش پنالتی بود و دیگری حرکت فریبنده جهانبخش. هم سردار و هم طارمی خیلی در این دو بازی بد عمل کردند. نمیدونم واقعا بازیکن بهتری نداریم برای خط حمله؟
این داور امارات با قرقیز ها یک پنالتی ناحق به نفع امارات گرفت.خیلی نامرده
پاسخ ها
ناشناس
| Pakistan |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
بالاخره امارات میزبانه و باید از حق میزبانی خودش سوءاستفاده کنه ، این خاصیت میزبان هستش اون هم زمانی که عرب هم باشند . با پول های باد آورده نفتی این یک چیز طبیعیه .
هر چقدر تیمهای عربی حذف شوند به نفع فوتبال جوانمردانه و تیم ایران است
پنالتی که داور برای امارات گرفت شبیه پنالتی بود که فغانی برای پرسپولیس برابر سپاهان اعلام کرد
یکی از دلایل حذف عربستان مهاجمشان بود که در حدر دادن موقعیت های گوی سبقت از طارمی و آزمون ربود.
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
املای هدر دادن صحیح است
ما همه مسلمونیم و ایرانی هر کس نظرشو میده چرا اینقدر به هم توهین میکنین
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
آره مسلمان و ایرانی و نژادپرست
واکنش جالب بیراروند هم کذب تیتر بود؟
پس تیتر" واکنش جالب بیرانوند به کمک آزمون برای مهار پنالتی " را کجا آورده اید؟
تیم ایران با این سبک بازی و این مهاجم های که تیم ایران داره و به زور یه ضربه در چهارچوب زدن بعید بنظر برسه که بتونه از پس ژاپن بر بیاد. در ضمن عربستان واقعا تیمی بود که خیلی خوب و روان بازی می کرد و کمی در زدن ضربات آخر بی دقتی می کردن.
تیر دروازه چطور به امارات کمک کرد ؟؟؟ خودش را خم کرد و توپی را داخل چارچوب دروازه بود را برگرداند یا به خارج زمین فرستاد ؟؟؟؟
اگه خدا يه نگاه كنه به پاي كجه ازمون و چشاي چپه طارمي ميشه اميدوار بود
از سوی طرفداران ابومسلم برای تیم ملی آرزوی پیروزی دارم. پیروز باد شیران بیشه تدبیر.
سلام دوستان
سعی کنیم بحث تیم ملی را با تیم باشگاهی از هم تفکیک کنیم . ایران افتخار همه ماست و دوستی های ما باید قوی تر از این ها باشد . اختلاف سلیقه اشکالی ندارد اما در بحث وطن باید با هم متحد باشیم .
متن مربوط به این تیتر:

(واکنش جالب بیرانوند به کمک آزمون برای مهار پنالتی)

کجا بود؟

خیلی غیر حرفه ای شدید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی