بازدید 33096

نقش کلاس‌های آنلاین کنکور در موفقیت دانش آموزان

اسم کنکور که می‌آید، انگار ناخودآگاه استرس و نگرانی را هم به همراه خودش می‌آورد! به خصوص وقتی خواهر و برادر یا یک فرزند کنکوری در خانه دارید. به هرحال آزمون کنکور موضوع کوچکی نیست، به همین خاطر هم هست که وقتی یک کنکوری در خانه باشد، انگار همه اعضای خانه کنکور دارند.
کد خبر: ۹۸۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 20 June 2020

به گزارش «تابناک»، اسم کنکور که می‌آید، انگار ناخودآگاه استرس و نگرانی را هم به همراه خودش می‌آورد! به خصوص وقتی خواهر و برادر یا یک فرزند کنکوری در خانه دارید. به هرحال آزمون کنکور موضوع کوچکی نیست، به همین خاطر هم هست که وقتی یک کنکوری در خانه باشد، انگار همه اعضای خانه کنکور دارند.

درواقع سبک زندگی خانواده برای یک سال به طور کلی تغییر کرده و همه کارها و برنامه‌ها در این مدت در راستای موفقیت در کنکور برنامه‌ریزی می‌شود. بنابراین وقتی این آزمون با موفقیت سپری شود انگار تمام این زحمت‌ها و سختی‌ها به بار نشسته و دیگر خستگی آن از تنتان بیرون می‌رود.

برای رسیدن به این موفقیت، عوامل زیادی تاثیرگذار هستند. طبیعتا شوق و علاقه و همینطور پشتکار دانش آموز برای درس خواندن عامل بسیار مهمی محسوب می‌شود، اما در این میان نمی‌توان از تاثیر کلاس‌های کنکور غافل بود. چرا که این کلاس‌ها به گونه‌ای برنامه ریزی شده‌اند تا به طور هدفمند، نکات مهم و کاربردی مورد نیاز در کنکور را به دانش آموزان آموزش بدهند.

کلاس کنکور و تاثیر آن بر موفقیت در کنکور

شاید کلاس کنکور را نتوان تنها راه موفقیت در آزمون کنکور دانست، اما قطعا یک ابزار کمکی بسیار مهم در این مسیر محسوب می‌شود. کلاس کنکوری که در آن از اساتید قوی و باتجربه استفاده شود، جهت‌گیری مشخصی به درس خواندن دانش آموزان می‌دهد.

هرچقدر هم دانش آموزان با برنامه‌ریزی منظم خودشان را برای کنکور آماده کنند، در نهایت حضور یک معلم باتجربه که به سوالات کنکور آشنایی کامل دارد، به آن‌ها کمک می‌کند تا با آگاهی و اعتماد به نفس بیشتری در جلسه کنکور حاضر شوند.

با توجه به اینکه نحوه طرح سوال در کنکور با سیستم تحصیلی دانش آموزان در طول سال‌ها متفاوت است و تقابل سوالات تستی با تشریحی در این میان مطرح می‎‌شود، برخی از دانش آموزان با وجود کسب نمرات بالا در مدرسه و مطالعه کامل دروس، باز هم در آزمون کنکور نتیجه دلخواه خود را کسب نمی‌کنند.

زیرا در آزمون‌های تستی نکات به صورتی مطرح می‌شوند که نیازمند کسب مهارت و نکته سنجی در حل این سوالات است. اینجاست که کلاس کنکور و کلاس‌های تست زنی به دانش آموزان کمک می‌کنند تا دانش خود نسبت به دروس را به بهترین شکل در آزمون کنکور پیاده سازی کنند.

چرا دوره آنلاین کنکور؟

درس خواندن به خودی خود فشار و استرس زیادی را بر دانش آموزان تحمیل می‌کند. به همین خاطر محیط امن و آرام خانه برای آن‌ها فضایی آرامش بخش و به دور از استرس محسوب می‌شود تا درس‌هایشان را به خوبی بخوانند.

علاوه بر این گاهی ارتباط با همکلاسی‌ها برای دانش آموزان، خود به عنوان یک منبع استرس محسوب می‌شود. ترس از عقب ماندن در درس‌ها نسبت به سایرین یا مقایسه نمرات و درصدها با دیگر دانش آموزان، باعث می‌شود تا نگرانی‌های زیادی برای آن‌ها ایجاد شود.

به همین خاطر شرکت در کلاس‌های کنکور آنلاین، این فرصت را به دانش آموزان می‌دهد تا در خانه و در اتاق خود، به یادگیری دروس پرداخته و در فضایی آرام، خودشان را برای شرکت در آزمون کنکور آماده کنند.

اما نکته مهمی که در این میان مطرح می‌شود انتخاب کلاس کنکور مناسب است، چرا که هیچ زمانی برای آزمون و خطا از سوی شما والدین عزیز وجود ندارد. اینجاست که نام کلاس‌های کنکور آنلاین تام‌لند به عنوان یک گزینه بی‌نظیر مطرح می‌شود. در ادامه با خصوصیات و مزایای کلاس‌های تام‌لند آشنا خواهید شد.

کلاس کنکور آنلاین تاملند؛ تجربه‌ای جدید و استثنایی

در ماه‌های اخیر، بیماری کرونا تغییرات بسیار زیادی را در زندگی همه به وجود آورد. مهم‌ترین اثر آن نیز خانه‌نشینی‌های اجباری و طولانی بود که هنوز هم تا حدی ادامه دارد. در این بین تعطیل شدن مدارس و کلاس‌ها، موج بزرگی از نگرانی را برای پدر و مادرها به وجود آورد.

اما کلاس‌های آنلاین تام‌لند با حضور اساتید مجرب، خیلی زود به این نگرانی‌ها پایان داد. هنوز هم در این روزها رفت و آمد به کلاس‌ها در گرما و ازدحام خیابان‌ها و همینطور نشستن کنار سایر دانش‌آموزان در کلاس‌های حضوری، آن هم وقتی بیماری کرونا همچنان قربانی می‌گیرد، دغدغه بزرگی برای والدین محسوب می‌شود.

تام‌لند با برگزاری کلاس کنکور آنلاین و به وجود آوردن تجربه‌ای دلچسب از کلاس مجازی برای دانش آموزان، این اطمینان را به والدین عزیز می‌دهد که فرزندشان در محیط امن و آرامش بخش خانه، با بهترین نکات برای موفقیت در آزمون کنکور آشنا می‌شود.

دیگر نیازی نیست برای شرکت در کلاس‌های مختلف، ساعت‌ها وقت با ارزش دانش آموزان در راه تلف شود. تنها کافیست در اتاق خود و پشت میز مطالعه نشسته و با آرامش کامل در کلاس‌های کنکور آنلاین تاملند شرکت کنند.

به این ترتیب، وقتی ذهن آن‌ها بالاترین آمادگی ممکن را دارد، اساتید باتجربه تاملند به صورت زنده و آنلاین بهترین نکات آموزشی را به دانش آموزان آموزش داده و آن‌ها را برای شرکت و موفقیت در کنکور آماده می‌کنند.

تام‌لند؛ مدرسه‌ای برای همه

مدیران تام‌لند با تجربه‌ی سال‌های متوالی مدیریت بهترین مدارس تهران، با هدف بهبود عدالت آموزشی و بهره‌گیری از بهترین اساتید ایران برای همه دانش آموزان، اقدام به راه‌اندازی تام‌لند نمودند تا قدم بزرگی در راستای آموزش به همه دانش آموزان علاقه‌مند، فارغ از شهر و جغرافیای محل زندگی آن‌ها بردارند.

در این سال‌ها بسیاری از دانش آموزان در شهرهای مختلف، با وجود استعداد و هوش بالا، تنها به دلیل عدم دسترسی به اساتید برتر، منابع آموزشی و نکات مهم برای شرکت در آزمون، آنطور که باید نتیجه دلخواهشان را در آزمون کنکور کسب نکرده و نمی‌توانستند وارد بهترین دانشگاه‌های ایران شوند.

اتفاقی که سال‌های سال موجب محرومیت عده زیادی از دانش آموزان باهوش و با پشتکار کشورمان در دستیابی به رتبه کنکور مورد قبول و حضور در دانشگاه‌های مطرح کشور شد.

با آموزش‌های آنلاین و زنده تام‌لند، دیگر زمان آن رسیده تا هر دانش آموزی که شوق یادگیری را در خود احساس می‌کند، با عزمی راسخ و استوار به سوی موفقیت در کنکور گام بردارد.

مزایای کلاس‌های آنلاین تام‌لند

در کلاس‌های زنده و آنلاین تام‌لند، جمعی از بهترین اساتید ایران با روش‌هایی کاملا منحصر به فرد به تدریس دروس پرداخته و تمامی نکات مهم برای موفقیت در کنکور را به دانش آموزان آموزش می‌دهند.

امکان مشاهده آفلاین کلاس‌ها نیز برای دانش آموزان وجود دارد تا اگر موفق به شرکت در کلاس آنلاین نشده یا نیاز به مشاهده دوباره کلاس دارند، به راحتی به فیلم کلاس دسترسی داشته و با خیال راحت به مشاهده و یادگیری دروس موردنظر خود بپردازند.

جالب است بدانید که کلاس‌های مجازی تام‌لند، با وجود کیفیت بسیار بالا و استفاده از بهترین اساتید کنکور، همچنان از نظر هزینه بسیار مناسب‌تر از کلاس‌های حضوری بوده و در عین حال، هزینه رفت و آمد به کلاس را نیز حذف می‌کند.

درحقیقت تام‌لند همه چیز را یکجا گرد هم آورده است! هم استفاده از بهترین اساتید کنکور، هم مشاهده چندباره کلاس‌های آموزشی و هم هزینه مناسب.

به راحتی آب خوردن، با تام‌لند!

می‌دانیم که وقتی فرزندتان به سال کنکور می‌رسد، همه تلاشتان را می‌کنید تا او سربلند از این آزمون بیرون بیاید.

تام‌لند نیز در این مسیر همراه شماست تا با آموزش‌های اصولی در قالب کلاس سالیانه، کلاس نکته و تست و همینطور همایش‌های مختلف، فرزندتان را با بهترین و دقیق‌ترین نکات تست زنی آشنا کرده و او را با اعتماد به نفس و ذهنی سرشار از نکات آموزشی متنوع به سوی جلسه کنکور بفرستد.

برای موفقیت در کنکور 1400، کلاس‌های آنلاین تام‌لند در خدمت شماست تا موفقیت در کنکور را از نزدیک احساس کنید. هم اکنون می‌توانید برای ثبت نام و مشاهده جدول برگزاری کلاس‌های آنلاین تام‌لند به سایت https://tamland.ir مراجعه کنید.

انتها رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی