بازدید 18346

انتخاب ساعت مناسب+ ۷۰%تخفیف محدود

کد خبر: ۹۹۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 01 August 2020

انتخاب ساعت مناسب+ ۷۰%تخفیف محدود

چه ساعتی مناسب من هست؟ این سوال از رایج ترین سوالاتی است که هنگام خرید برای شما پیش می آید.

اما چطور به خودتان جواب میدید یا خودتان را قانع می کنید؟ اینکه در مرحله اول از دیدن اون جنس حس خوبی به شما دست پیدا کند خیلی خوبه اما اگر شما شخصی هستید که با مشغله های کاری خود درگیر شدید و حرفه ورزشی خاصی را دنبال نمی کنید، آیا یک ساعت مچی ورزشی که ارتفاع سنج و قطب نما و … داشته باشد برای استفاده روزمره شما مناسب است؟ خیر!
پس برای یک انتخاب خوب ابتدا نیاز به آشنایی با دنیای ساعت مچی دارید. با چند نکته به شما میگوییم چطور یک انتخاب حرفه ای داشته باشید.

ابتدا دنیای ساعت را بشناسید برای این آشنایی بهتر هست با مفاهیمی مانند: فرق موتور اتوماتیک و باتری، ویژگی های کاربردی، ضد آب بودن ساعت و … آشنا شوید.

انتخاب ساعت مناسب+ ۷۰%تخفیف محدود

در مرحله دوم خود را بشناسید. همانطور که در بالا هم اشاره شد، شما می بایست متناسب با فعالیت و نوع کارتان ساعت مچی مناسب خود را پیدا کنید. اگر شما شغلی دارید که پرتحرک است باید ساعتی انتخاب کنید تا مقاوم ، ضد ضربه و همچنین روی دست سبک باشد. اگر بصورت مداوم در جلسات مهم کاری شرکت می کنید یقینا یک ساعت مچی کلاسیک که با اکسسوری های دیگر در استایلتان ست شود مناسب شماست. یا اگر شما شخصی پر مشغله هستید شاید نیاز به یک ساعت هوشمند دارید تا پیام های مهم را به شما یادآوری کند. و در مجموع ممکن است شما برای استایل ها و موقعیت های مختلف خود نیاز به چند سبک ساعت مچی داشته باشید.

بعد از این شناخت ها، بودجه خود را در نظر بگیرید. با میزان بودجه ای که میخواهید خرید کنید میتوانید یک ساعت مچی فیک که فاقد اعتبار و اصالت است بخرید یا اینکه با همان مبلغ و مشاوره درست یک ساعت مچی اصل خریداری کنید تا خیالتان از بابت اصالت و گارانتی آن نیز راحت شود.پیشنهاد می کنیم هنگام خرید حتما از مشاوران آن مجموعه برای توضیحات درباره برند و خصوصیات هر محصول کمک بگیرید.

بعد از اینکه به مرحله انتخاب رسیدید، یک یا هر چند ساعتی که مورد پسندتان بود را به دقت از تمامی زوایا بررسی کنید.اگر موفق به خرید حضوری نشدید تا آن محصول را روی دست امتحان کنید، عکس و فیلم های تهیه شده برای آن ساعت مچی میتواند به شما کمک کند پس سعی کنید عکس های ساعت روی دست را پیدا کنید تا درک بهتری از آن داشته باشید.

و اما نکته آخر و مهم در هنگام خرید: سعی کنید از اعتبار فروشگاهی که از آن خرید می کنید مطمئن شوید. بیان صادقانه و مشاوره درست آن فروشگاه در تمامی این مراحل به شما کمک بزرگی می کند. مطمئن شوید بعد از خرید محصول امکان بازگشت یا تعویض آن مدل را دارید اینطور حس اطمینان در زمان خرید و بعد از آن برای شما بیشتر خواهد بود.

اگر این مطلب برای شما مفید بود حتما نظرات و تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید. مطالب تهیه شده در این مقاله به کمک مجموعه فروشگاه اینترنتی ایران تایمر جمع آوری شده است. ایران تایمر با یک دهه تجربه در فروش ساعت مچی اورجینال، با بهترین مشاوران و خدمات دهی آسان پیشنهاد ما به شماست.
هم اکنون جشنواره عید تا عید مجموعه ایران تایمر تا 19 مرداد 99 برقرار است.
این جشنواره شامل تخفیف تا70درصد بر روی تمامی محصولات(ساعت مچی و زیورالات) می باشد.
برای مشاهده به لینک زیر مراجعه کنید:.

www.irantimer.com

انتهای رپرتاژآگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی