بازدید 17085

۵۰ درصد تخفیف در جشنواره عید تا عید خانومی

کد خبر: ۹۹۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 30 July 2020

فروشگاه اینترنتی خانومی در جشنواره عید تا عید که از تاریخ ۸ الی ۱۸ مرداد برگزار می‌شود، در تلاش است بهترین عیدی را به همراهان خود هدیه دهد. در این جشنواره تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی تا ۵۰ درصد تخفیف داشته و به خریداران به ارزش ۳۰۰ هزار تومان هدیه اهدا خواهد شد.

در جشنواره عید تا عید، تمام محصولات آرایشی و بهداشتی در سایت خانومی تا ۵۰ درصد تخفیف خواهند داشت و خریداران علاوه بر تخفیف در هر خرید، تا ارزش ۳۰۰ هزار تومان هدیه دریافت می‌کنند. این جشنواره که به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر تدارک دیده شده از روز چهارشنبه ۸ مرداد آغاز و تا روز شنبه ۱۸ مرداد که مصادف است با عید غدیر، ادامه خواهد داشت.

خانومی نماینده رسمی ۲۵۰ برند آرایشی و بهداشتی ایرانی و بین‌المللی است که از میان آن‌ها می‌توان به الارو، فریمن، بایودرما، ایگو، اوریاژ، مای، گلدن رز، شون، سینره، پریم، کالیستا، هیدرودرم، لامینین، سی گل، نوت و اچ اس اشاره کرد. تنوع محصولات و تضمین اصالت کالا از سوی فروشگاه اینترنتی خانومی، با پوشش دادن سلیقه‌ متنوع مشتریان لوازم بهداشتی و آرایشی از نظر اقتصادی نیز منافع آنان را تأمین خواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی خانومی، معتبرترین مرجع خرید لوازم آرایشی و بهداشتی با مجوزهای لازم و با فروش مستقیم از برندهای تولیدکننده یا واردکننده در ایران است که در طول ۷ سال فعالیت خود توانسته نقش مهمی در عرضه مستقیم محصولات قانونی (غیر قاچاق) و با کیفیت در سراسر ایران داشته باشد.

در جشنواره عید تا عید خانومی علاوه بر تخفیف ۵۰ درصدی محصولات، خریداران از این فروشگاه اینترنتی هدیه دریافت می‌کنند که به صورت پلکانی افزایش پیدا می‌کند. هر خریدار با هر ۱۰۰ هزار تومان خرید یک هدیه دریافت می‌کند. خریداران با ۲۵۰ هزارتومان خرید، دو هدیه دریافت می‌کنند. با ۴۰۰ هزار تومان خرید، هدیه سومی نیز به دو هدیه قبلی افزوده می‌شود. و در نهایت با 700 هزار تومان خرید، هدیه چهارم نیز فعال می‌شود که مجموع هدایا به ارزش 300 هزار تومن است.

در سایت لوازم آرایشی و بهداشتی خانومی تمامی اطلاعات شامل تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت، نحوه‌ مصرف و ویدئو تست محصول همراه با جزئیات ذکر شده است تا مشتریان با آگاهی کامل و اطلاعات کافی از محصول بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

اگر قصد دارید محصولات زیبایی و بهداشتی مانند کرم‌پودر، ریمل، سایه چشم، رژلب، پرایمر، کانسیلر، آبرسان و مرطوب کننده، ضد آفتاب، تونر، ژل ضد عفونی کننده و غیره را با تخفیف ویژه خریداری کرده و از هدایای این جشنواره بهره‌مند شوید، به وب سایت خانومی به آدرس https://www.khanoumi.com مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژآگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی