بازدید 7746

تکریم کارگران با بکارگیری شیوه‌های نوین نظافتی

کد خبر: ۹۹۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 09 August 2020

امروزه با شیوع بیماری ها مانند آنفلانزا و کرونا نظافت اهمیتی دوچندان دارد. بنابراین باید با استفاده از شیوه های نوین نظافتی در تمامی محیط ها از انتقال بیماری ها جلوگیری نماییم. نظافت شخصی و عمومی در محیط های مختلف رنگ دیگری یافته و به روش های جدید انجام می شود. نظافت محیط های وسیع مانند محیط های شهری، فروشگاه ها، مجتمع های تجاری، مراکز تولیدی و نواحی صنعتی که دارای آلودگی های بسیار زیادی هستند به سختی انجام می شوند. مشکلی که در نحوه نظافت این محیط ها وجود دارد این است که کارگران حوزه نظافت در معرض آلودگی های زیادی قرار دارند، که این موضوع خطراتی را برای این افراد به همراه دارد. امروزه شیوه ای نوین از نظافت با نام نظافت صنعتی مطرح شده است که با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات نظافت صنعتی حداکثر ایمنی و بهداشت برای کارکنان حوزه نظافت و افراد حاضر در محل را فراهم می کند.

تکریم کارگران با بکارگیری شیوه‌های نوین نظافتی

جلوگیری از انتقال بیماری با تجهیزات نظافتی جدید

دستگاه های جدید در حوزه نظافت صنعتی که به صورت مکانیزه عملیات نظافت و شستشوی سطوح مختلف را انجام می دهند، دارای مزایای متعددی هستند. امروزه این دستگاه ها برای بالا بردن کیفیت و سرعت در نظافت در محیط های مختلفی استفاده می شوند. به کارگیری این دستگاه ها موجب تکریم کارگران و نیروهای حوزه نظافت و خدمات می گردد. چند مورد از ویژگی های استفاده از این تجهیزات در ادامه ذکر می شود.

  • عدم تماس مستقیم نیروی حوزه نظافتی با آلودگی ها: بدین طریق افراد و کارگران می توانند به اندازه کافی از آلودگی ها و بیماری ها دور بمانند. تجهیزات مناسب برای شستشوی سطوح کف، نظافت و جاروب مکانیزه و ... از جمله تجهیزاتی هستند که برای نظافت یک محیط وسیع به کار می روند. همچنین در دستگاه ها و تجهیزات مربوط به شستشو مانند اسکرابر می توان از مواد ضدعفونی کننده به صورت محلول در آب نیز استفاده نمود تا به خوبی محیط ضدعفونی و میکرب زدایی شود.
  • کیفیت بالای نظافت: همین امر باعث می شود آلودگی ها به خوبی از محیط جمع آوری شوند و از انتقال آلودگی ها و بیماری به افراد جلوگیری گردد.
  • سرعت بالای نظافت و شستشو: آلودگی ها سریعا جمع آوری می شود و قبل از سیب به محیط و افراد از بین می روند.
  • صرفه جویی در هزینه های خدماتی و همچنین در مصرف آب و مواد شوینده از دیگر مزایای روش های جدید نظافتی می باشد.

تکریم کارگران با بکارگیری شیوه‌های نوین نظافتی

معرفی برخی دستگاه های نظافت صنعتی

دستگاه های نظافت صنعتی برای پیشبرد اهداف نظافتی دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به نوع نیاز در هر مجموعه می تواند مورد استفاده قرار گیرد. از مراکز تجاری و کارگاه های کوچک گرفته تا نواحی صنعتی وسیع که دارای ماشین آلات و دستگاه های بزرگ و صنعتی هستند همگی نیاز به روشی خاص برای نظافت دارند. نوع آلودگی و میزان آن در هر محیط متفاوت است بنابراین برای هریک از آن ها می توان از دستگاهی ویژه استفاده نمود. دستگاه های نظافت صنعتی شامل اسکرابر صنعتی ، سوییپر صنعتی و جاروبرقی صنعتی و نمونه های دیگر  هستند که در ادامه به طور مختصر شرح داده می شوند.

  • دستگاه اسکرابر صنعتی

اسکرابر یا کفشوی صنعتی برای شستشوی سطح زمین مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه که جایگزین روش دستی تی و سطل شده است باعث شده عملیات شستشو به آسانی و بسیار سریع انجام پذیرد. دو مخزن مجزای آب تمیز و آب کثیف تضمین کننده شستشوی بهداشتی و کیفیت بالای نظافت با استفاده از این روش هستند. برس اسکرابر به خوبی آلودگی ها را از سطح جدا می کند و تی لاستیکی آب و آلاینده را به خوبی جمع آوری نموده و سطح زمین را به طور کامل خشک می کند. اسکرابر دارای دو رده بندی کفشوی دستی و کفشوی سرنشین دار می باشد که بستگی به وسعت و ویژگی های محیطی یک مدل انتخاب می گردد.

  • دستگاه سوییپر صنعتی

سوییپر یا جاروی محوطه، دستگاه مکانیزه ای محسوب می شود که برای نظافت فضاهای باز خیابانی و پارک و محوطه بیرونی، مراکز تجاری و هتل و بیمارستان، دانشگاه و پایانه های مسافربری مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه عملکرد این دستگاه نیز به این صورت است که زباله ها و خاک را با کمک برس ها از سطح به مرکز هدایت نموده و توسط سیستم مکش بسیار قوی به داخل مخزن خود منتقل می کند. این دستگاه توانایی جمع آوری تمامی سنگ ریزه، زباله های کوچک، گرد و خاک، خرده چوب و آلودگی هایی از این قبیل را به بهترین نحو دارد.

  • دستگاه جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی دستگاهی است که شاید در ظاهر عملکردی همانند جاروبرقی داشته باشد اما دارای تفاوت هایی نیز می باشد. جاروبرقی صنعتی دارای قدرت مکش بالا، فیلتراسیون قوی و مناسب برای مکش ذرات ریز و پودری می باشد. قابلیت جمع آوری مواد جامد و مایع، همچنین آلودگی ها و مواد روغنی و یا ذرات و مواد پودری  از ویژگی های خاص این دستگاه ها به شمار می رود. همچنین بدنه مستحکم باعث شده در محیط های صنعتی مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه از خود نشان دهد. ویژگی های خاص جارو برقی صنعتی موجب شده است که از آن بتوان در صنایع مختلفی چون صنایع غذایی، صنایع فولاد، نواحی صنعتی و کارگاهی و همچنین محیط های وسیع با حجم آلودگی بالا استفاده نمود.

تکریم کارگران با بکارگیری شیوه‌های نوین نظافتی

معرفی شرکت اتحاد صنعت صدرا

شرکت اتحاد صنعت صدرا، ارائه دهنده تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی همچون: اسکرابر صنعتی ، سوییپر صنعتی ، جاروبرقی صنعتی و دیگر کالاهای نظافت مکانیزه می باشد. دستگاه های شرکت اتحاد صنعت صدرا با ارائه دستگاه های نظافت صنعتی با طراحی و تکنولوژی شرکت Comac‌ ایتالیا، کمک شایانی در حوزه نظافتی در صنایع مختلف نموده است. کارشناسان مجرب اتحاد صنعت صدرا مشاوره های لازم را در خصوص تجهیزات و راهکارهای نظافت صنعتی به صنایع مختلف ارائه می دهند.

آدرس سایت: http://www.etehadsanat.com/

شماره تماس: 02188999300

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی