نبض خبر

ویدیوی عجیبی از ایران که خارجی‌ها 13 میلیون بار دیدند!

کد خبر: ۱۲۳۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۸ 19 May 2024
تعداد بازدید : 3057
بازدید 14300
ویدیویی از فصد کردن پیشانی یک مرد ایرانی و فواره زدن خون در توییتر توسط خارجی‌ها بیش از 13 میلیون بار دیده شده است! رگ‌زنی یا فصد، یکی از روش‌های خون‌گیری در طب سنتی است که برای سر درد و خروج مسمومیت در طب سنتی مورد اشاره قرار گرفته؛ اما در طب مدرن هنوز تاثیرش به اثبات نرسیده است. تفاوت فصد و حجامت در این است که در فصد رگ اصلی زده می‌شود اما در حجامت مویرگ‌ها بریده می‌شوند و آثاری چون ضعف کمتر در اشخاص ظاهر می‌شود. این ویدیو را با این توضیح می‌بینید که برای اشخاص زیر 18 سال و بیماران قلبی و روحی مناسب نیست.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰
خوب پشت سرش را بچلون که بقیه ی خونها هم بیاد
هیچ افتخاری برایمان نیست بلکه جای بسی تاسف است حتی اگرساختگی وبرای مزاح باشد
همه این کارها غیر علمی و بی ثمر است. امروز اگر خود بوعلی سینا هم زنده بود، از طب نوین (تنها روش علمی)، استفاده می کرد. همانطور که امروز کسی از رمل و استطرلاب برای جهت یابی استفاده نمی کند (یعنی جغرافیای سنتی و نوین نداریم)، استفاده از روشهای 1000 سال پیش هم احمقانه و غیر علمی است. اما چون جیب خیلی ها از بی اطلاعی مردم پر می شود، ادامه دارد و سکوت وزارت بهداشت هم جای تامل و تاسف دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
دقیقاًچون جیب گشادبعضی ازنادانی دیگران پرمیشود ووزارت بهداشت هم باوجودآنکه میداندکاریست خطا سکوت میکند بخصوص وزارت محترم بهداشت دردوران دولت محترم‌فعلی لذااینکونه بازیهای نابخردانه روزبروزپررونق تر میشود
به امید عبور ملت ایران از جهل و خرافات و حرکات بی اساس
دیوانه ها
واقعا چه تصاویری از ایران منتشر میشه انگار ما داریم دایم اینکارا رو میکنیم. ایران هراسی
هنوز خاطرات دوران کرونا از یادمان نرفته که برخی از بزرگان طب سنتی مدّعی درمان کرونا با معجون های ساختگی خود بودند که متاسفانه اغلب این افراد خود از دنیا رفتند. این همه پیشرفت در فیزیولوژی، آنکولوژی، فارماکولوژی و ... حاصل شده است. آن وقت طب سنتی می خواهد هنوز همه چیز را در غالب صفرا و بلغم و سردی و گرمی توجیه و درمان کند!
در محیط کاملا غیر بهداشتی
خب این چه کاریه؟ برید مثل بچه آدم خون بدید که به درد یه نیازمند هم بخوره.