بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
این مقاله شما وقتی درسته که ۴۰ سال زمان و اینهمه کشته و آلودگی نتیجه نباشه
اگه میبینین کره ۴۰ سال پیش پنج سال واردات ممنوع کرد واقعا به فکر تولید و صادرات بودن با تلاش و پشتکار و از کمپانی های بزرگ جهان کمک گرفتن
در مورد خودروسازی ایران اگه ۴۰ ساله دیگه ام واردات نباشه به علت منفعت طلبی و دید لحظه ای هیچ اتفاقی نمیوفته کما اینکه الان در تحریم مثلا سایپا رفته یه خودرو درجه دو چینی شاسی بلند به عنوان تولید داخل آورده
تنها راه اینه واردات باز شه با تعرفه بسیار پایین در این صورت دو خودروساز احساس خطر میکنن و می رن دنباله تکنولوژی تا کارخانه تعطیل نشه
گارگر ایرانی میتونه تو کارخانه رنو یا فیات یا میتسوبیشی که داخل کشور مستقر شده کار کنه و با قرارداد درست تکنولوژی ام یاد بگیریم
یادمون نرفت چه شرکتهایی مستقل میخواستن کارخانه بزنن اینا نذاشتن
سرعت تکنولوژی به سرعت باده و این مملکت هنوز عده ای دنبال پر کردن جیبشون با خیانت به هموطن هستن
سینا نوروزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
دروغ بر شما
با تمسک و توجیه بساط ظلم و جور رو ادامه بدین؟
مگه من ایرانی چی از یک خارجی کم دارم که باید خودرو بی کیفیت رو چن برابر قیمت خریداری کنم؟ از حقوق مالیت بدیم و برا خودرو حمایت کنیم تا کی؟
چرا یک نفر بین شما و مسئولین نیست که به مغزش فشار بیاره مبادا متوجه اشتباه چهل ساله صنعت خودرو بشه؟
تسهیلات دولتی به خودرو سازها بدین تا از ورشستگی در بیان و بیشتر اختلاس سازمان یافته انجام بدن...
پولی که میهخوان برا ورشکستگی و ضرر سالانه به خودرو سازها پرداخت بشه به کارگرا بدین و این ماشین های قاتل و غیر استاندارد رو از سر ملت باز کنین
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
به نظر من اگر یک کشور خارجی صفر تا صد تولید خود را در ایران انحام دهد و صدرات نیز داشته با ارزش آن بهتر از این فغون سازان است که تمامی قطعات خود را بدون هیج تغیر کیفی از خارج به اسم ایرانی وارد می کنند. همان تعداد نیروی شاغل اگر کشور خارجی با اصول خود از داخل قطعه یخرد .گارگر به کار خواهد گرفت. و حقوق خوبی نیز می دهد. هم بازار خارجی دارد و هم خودرو ارزان خواهیم خرید. یک فرد الان باید چند سال کار کند تا یک خودرو بخرد. این گرانی صرف کیفیت زندگی کارگر می شود. باند های فرغون ساز این مطلب را الغا می کنند. واردات خودرو هیچ مشکلی برای مردم ایجاد نمی کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
این فروش های قطره چکانی دربرابر انبوه تقاضا هیچ هست
ناشناس
|
France
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
بدرک نیمتونیم تولید کنیم نمیشه که من تا ابد در حسرت پراید بمونم بخطار صد هزار نفر هشتاد میلیون اذیت کنید خداار خوش نمیاد
سلیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
تو خودت که این مطلبو نوشتی چند تا سانتافه و ماشین مدل بالا داری برای مسافرت خودت ایا حاضری با ارابه مرگ پراید که 130 میلیون شده بری مسافرت /
این نا کجا اباد تا کجا چرا نظر عموم مردم را اعلام نمیکنی چون جیب عده ای خاص با ممنوعیت واردات پر می شود و دل شما بر هیچ کارگری نسوخته و نخواهد سوخت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
حرف مفت میزنید تا جیب ملت را خالی کنید .
دیروز تو سایت فروش ماشین تو قبرس نگاه میکردم . هیوندا توسان 2007کم کارکرده 150میلیون قیمتش بود
تو ایران همون ماشین الان 700میلیونه .
سانتافه 2010 حدود 290تومن بود . تازه با پوند 38هزارتومنی حساب کردم .
انحصار خون ملت را تو شیشه کرده و فقط یک عده را ثر وتمند و ملت را با اهن پاره های بی کیفیت فرستادن به استقبال مرگ است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
بله درسته مرسی که حس میهن پرستی ما رو برانگیختی
ولی تو همون آلمان دیگه هر روز یه مدیرش اختلاس نمی کرد یا خودرو سازیش 40 سال در جا نمی زد و یسری تابوت متحرک را دست مردم به چند برابر قیمت نمی داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
نوشته در آخرش این امضا را کم داشت:


با تشکر و تقدیم احترام

دبیر سندیکای مافیای خودروسازان داخلی
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
بهتر بگین پاداشهای مدیر های رده بالا به خطر میندازه ، و با این جمله این خودروسازها چه ضربه ها که به مردم نزدن ،
آلمان مردمش و مدیراش با ایران قابل قیاس نیستن اونا علاوه بر اینکه به دنباله سود هستن با ساختن خودرو خوب از کار خودشون و خدمت به مردم و رفاه مردم لذت میبرن ، برا همین به اینجا رسیدن و این سنت خدا است
نه اینکه از کیفیت بزنن برا سود بیشتر و یا برن با بنجل های چینی قرارداد ببندن که بعد تحریم در برن
نظرات بیشتر