واردات خودرو باید بدون هیچ قید و بندی، اونهم نهایتا با تعرفه ۱ الی ۲ درصدی آزاد گردد . خودرو سازان که همیشه از قیمت پایین در داخل می نالند ، همت کنند تمام تولیدات خودشون را با قیمت دلاری صادر کنند تا موجب زیان شون نشه و هم اشتغال لطمه نبینه . ضمنا با صادرات مصولات شون هم مردم و هم خودرو ساز منتفع میشوند.
ه گزارش «تابناک اقتصادی»؛ تمام این شرایط موجب شد تا عرضه خودرو در بازار رو به کاهش بگذارد و در نتیجه تعادل در بازار خودرو به لحاظ عرضه و تقاضا ((**به نفع تقاضا برهم بخورد**)) ؟؟؟؟و قیمت ها افزایشی شود.
تشکر، مرسدس بنزم رو میتونم وارد کنم. فقط لطفا دلارو بیارید به 4 تومان، و گمرکی نگیرید، یک مرسدس بنز c200 میشه 160 میلیون تومان، 40 هزار دلار ضربدر 4000 تومان میدهد 160 میلیون تومان. خداحافظ پراید و سمند
اگر واردات خودرو به معنای واقعی آن انجام شود و رانت و انحصار در آن نباشد طرح خوبی است ولی اگر قرار باشد رانت و انحصار در آن باشد بهتر است انجام نشود ضمن اینکه اگر برنامه ریزی درستی در آن انجام شود و به جای دلار از تهاتر و مبادله کالا با کالا انجام استفاده شود باعث مشکلات ارزی نشده و از نوع وارداتی خواهد بود که موجب تقویت صادرات و عدم افزایش ارز خواهد شد و اساساً تمام واردات باید از چنین سیستمی استفاده کنند که کمتر وابسته به سیستم مالی استکباری سویفت باشند تا آمریکای نادان نتواند بوسیله آن قلدرمابی کند
قطعه دیگه ندارن که گاری و درشکه درست کنن
با قیمت بنز و بی ام و بفروشن
آقا محصولتون اگه خوبه صادر کنید دلار بگیرید
ملتم با خودرو بی کیفیت آلمانی و ژاپنی و کره ای با قیمت خوب و مناسب به خدا راضین
به نظر واردات خودرو هیچگونه معایبی نداره تا کی ما باید جور این دو خودروساز رو بکشیم و خودروهای بی کیفیت اینرو سوار بشیم ایا لیلقت مردم ایران همین پراید و سمده !!؟
ما چرا نباید خودرو روز دنیا رو سوار نشیم ای کاش این همه سرمایه بیت المال رو صرف این دو خودروساز ورشکسته و هزینه تراش برای مملکت نکنن