ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
بله
تیپاکس واقعا بد عمل میکنه
تاخیر زیاد

در مورد تبلت، هم ایراد از ارسال کننده است، چون باید خوب بسته بندی میکرد
رضا صالحیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
بنده به دلیل شغلم ماهانه چندین بسته به صورت فروش اینترنتی به تیپاکس میدم.شرکت تیپاکس مبلغ بسته و کرایه را در محل از مشتری میگیره و بسته را تحویل میده.جالب اینجاست که پول ما را تا یک ماه و حتی بیشتر در حساب هاشون نگه میدارن !!!!شما ببینیند چه گردش مالی عظیمی در حساب های این شرکت به وجود میاد با همین تاخیر در پرداخت.فکر میکنم بهترین راه شورای حل اختلاف باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
واقعا دزدن و با پول ما مردم زندگیشون میچرخه
من بستمو میخواستم ارسال کنم چند روز کسی نیومد کنسلش کردم
پولمو به حسابم برنگردوندن
به کیف پولم اضافه کردن
من نمیخوام دیگه باهاشون کار کنم ولی پولمو نمیدن لعنتیا
خلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
من یک بار بسته پستی داشتم . بعد سه هفته پیگیری گفتن اشتباهی رفته به منطقه ای دیگه و شماره تلفن مسوول اون منطقه تیپاکس رو دادن تا خودم دنبال علتش باشم . زنگ زدم طرف وقتی گوشی رو برداشت با لحن بد و طلبکارانه ای گفت نباید بهم زنگ بزنی وبیجا کرده کسی گفته زنگ بهمبزنی منتظر باش و قطع کرد .خلاصه یک هفته دیگه هم گذشت و بالخره بسته پستی رو برام اوردن وخیلی طبیعی گفتن این موارد اشکالی نداره واتفاق میفته . واقعا اینه مشتری مداری و طرز برخورد ؟؟!!
ناشناس
|
France
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
تیپاکس یزد هم سرویس دهی افتضاحی داره. هزینه اش که نسبت به پست دو برابره
به زور و باید ده بار زنگ بزنی و تهدیدشون کنی تا بسته رو بیارن در خونه و میگن خودت باید بیای تحویل بگیری. نمیدونم چرا فروشگاهها با پست کار نمیکنن تا تیپاکس انقدر پر رو نشه
مهرداد مالمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
تیپاکس یک شرکت مزخرف و بی صاحبه ..به هیچ عنوان در مقابل مشتری مسیولیت پدیر وجوابگو نیستن...الان یک هفته بیشتره بسته من ارسال شده ولی نمیارن بهم تحویل بدن ...بهشون پیامم نمیشه داد تنها راهش اینه برید جلوی نمایندگی بگید بسته رو میخوام اگر ندادن پلیس ۱۱۰ بگیرید گزارش کنه تا برید شکایت کنید ..من فردا میرم سراغشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
واقعا شرکت افتضاحی هست
هزینه که بیشتر از پست پیشتاز میگیره و اصلا معلوم نیست بسته رو تحویل بده یا نه.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
لعنت بهشون با این شرکتشون
من بسته تو سایت ثبت کردم برای ارسال نیومدن ببرن پولشم اینترنتی پرداخت کرده بودم و کنسلش کردم ولی پولم رفت توی کیف پول سایت و به حسابم برنگردوندن
در صورتی که من دیگه نمیخوام از تیپاکس چیزی بفرستم ولی پولمو اینجوری انگار دزدیدن واقعا چون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
واقعا شرکت بی مسيولیتی است. و هیچکس پاسخگو نیست.بهترین کار عدم مراجعه به این شرکت است.
(با عذر خواهی از غلط املایی ، تایپ حرف به دلیل نداشتن همزه در صفحه کلید است.
ناشناس
|
Australia
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
سلام
من هم رفتار غیر محترمانه ی مامورین کارنابلدش رو تجربه کردم.
اصلا آداب مشتری مداری رو بلد نیستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
تا احقاق حق نشیم آروم نمیگیگیریم
منوچهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
تابستون ها به خاطر خنکی هوا به در یکی از شهرهای شمال غرب ساکنم
تابستان امسال چند خرید اینترنتی لوازم خانگی داشتیم که شامل یخچال و تلویزیون و لباسشویی بود
اول اینکه تلویزیون رو با پست ارسال کردند و خیلی هم عالی به دستم رسید
اما یخچال و لباسشویی رو با تیپاکس ارسال کرده بودند
یخچال رو هر کاری کردم دم خونه تحویل ندادن و با بهانه واهی گفتند خارج از محدوده محسوب میشه و باید از نمایندگی تحویل بگیری
اما برای لباسشویی تابستان تمام میشد و یواش یواش باید خانه ییلاقی رو ترک میکردیم اما هنوز ما در گیر این بودیم که هر روز زنگ بزنیم به تیپاکس پیگیر ماشین لباسشویی میشدیم

بعد دو ماه پیگیری بلاخره ماشین لباسشویی رو اوردن
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
تیپاکس شعبه ۱ گرگان هم بسیار بد عمل میکنه و بسته های ارسالی رو به دست گیرنده نمیرسونه. تلفن میزنن و میگن بیا تحویل بگیر یا با هزینه گیرنده با تاکسی میفرستن.
نظرات بیشتر