تا وقتی این دو فرقون ساز بازار را بطور انحصاری در اختیار دارن و واردات خودرو ممنوع و یا حتی با گمرگ و سود بازرگانی بالا اجازه ورود به ان دهند، رقابتی در کار نخواهد بود و اش همین اش است و کاسه همین کاسه
جناب رییسی تا کسی نره وزارت صنایع و اون کلاف سر گم رو نبینه علت رو متوجه نمیشه اونوقت این وزیر میخواد چه کار کنه به جای افزایش تولید و تامین زنجیره مواد اولیه ارزان خطوط فعلی هم تعطیل کنه اصلا راهبردش برا افزایش تولید چیه
در پی ضربالاجل رئیسی به خودروسازان؛ پژو ۴۰۵ و سمند حذف میشوند) از انظرف خودرو ساز تارا را دو برابر قیمت سمند میفروشه قطعات و موادش هم که فرقی با هم ندارند خوب بجای اینکه مواد را صرف ساختن سمند بکنه با نصف قیمت صرف ساخت تارا میکنه دو برابر پول میگیره کسی هم نمی گه چرا گرون فروختی حالا بیا ثابت کن کیفیتش اشکال داره هزار جور عذر و بهانه براش میتراشند
واقعا برای شما متاسفم ....خودرو سمند این همه پول بیت المال را خراب کردید ...حالا از رده خارج به جای اینکه پلت فرم چراغها و خطر عقب را عوض کنید و زیبا سازی و بروز رسانی کنید ...پول مملکت را جهت رانت جدید هزینه می کنید و وابستگی جدید ...
عوضش اشتها که دارند فکر می کنند مثلا اگر واردات خودرو ازاد شود با پول ۴۰۵ میتونند بی ام و بخرند کلا ویژگی کشور در عصر حاضر توهم عوام و پوپولیسم حاکمان است
سایپا ارابه مرگ پراید تولید میکند ایران خودرو ارابه مرگ وخودکشی بااتش گرفتن ۴۰۵ وسمندتولید میکند... ایرانی لایق بهترینها است... کی که بذاره بهترینها وارد ایران برای مردم ایران شود
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
ایرانی لایق بهترین هاست ! مطمئنی؟!!!!!!!!!!!! ایرانی لایق چیزی است که در دست داره و بدست می آره. چون چیزی رو بدست می یاره که می خواد.....
بیش ازچهل ساله داره به خودروسازان انحصاری ضرب الاجل داده میشه و هرروزهم کیفیت محصولاتشان بدترمیشه
پاسخ ها
رضا
||
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
اخوی هیچ ضرب الاجلی نیست جایگزین این خودروها گاو و خر است برای ۹۵ درصد مردم و خودروهای وارداتی روز برای ۵ درصد ثروتمند جامعه البته توهم این ۹۵ درصد را هم در نظر بگیرید که فکر می کنند در جای ان ۵ درصد قرار می گیرند