ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
تا کی کتمان واقعیت؟؟؟؟؟
۱- برای جلوگیری قاچاق ارزش پول ملی را بالا ببرید نه دائما ارزش آنرا کاهش دهید
۲- برای مصرف بالا خودرو یقه خودرو ساز را بگیرید نه مردم را
۳- سیستم حمل و نقل عمومی را ارتقا دهید
۴- طرح هندسی خیابان ها را از نظر فنی و مهندسی درست کنید
۵- مدیریت سفرها را اصلاح کنید نه با محدودیت بلکه مدرسا
۶- حقوق و دستمزد را هم بر پایه این افزایش ها ، افزایش دهید
مطمعن باشید مشکل حل میشود
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
خودرو خارجی صدی ۵ و ۶ و لگن داخلی صدی ۹ و ۱۰ بعد میفرمایید کمی تاثیر داره یعنی تقریبا ۶۰ درصد تاثیر داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
سهم خیلی بزرگی از ناترازی بنزین و سوخت مربوط قاچاق شبکه ای است
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
در شرایط فعلی هم که به گفنه شما مردم بیشتر از خودروی شخصی استفاده می کنند ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری ظرفیت پاسخگویی ندارند! استفاده از مترو و اتوبوس که با سختی و مشقت فراوان همراه است! رزرو بلیط قطار هم که مصیبت عظمی! پرواز هم که گرونه و البته تعداد پروازها کم و جوابگو نیست! وقتی زیر ساخت نیست پس شعار ندید و مردم را مجکوم نکنید! بنزین رو گرون کنید مشکلی پیش نمیاد ! آستانه تحمل مردم بالاست! به قول معروف آدم فقیر چه یه نون بهش بدی چه یه نون ازش بگیری!! حالش همونیه که هست......!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
حمل ونقل عمومی رو گسترش بدن وشهرسازی هارو مهندسی بکنند و درکنارش خودروهای کم مصرف وباکیفیت داشته باشیم.سهمیه معقول درحد توان خرید ورفع نیازهای ضروری مردم داده بشه .افزایش مازد ازسهمیه رو براساس نرخ جهانی حساب کنن
asd
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
خودروسازان هم با همکاری مافیا نقشه میکشند که در اگزوز و باک و موتور ،دستگاههایی را از خارج وارد کنند و در خودروها نصب کنند که شتاب و قدرت موتور را کم می کند تا مصرف سوخت کم شود. خریدار خودرو هم پس از خرید مستقیما به آپاراتی برود تا با پرداخت مبلغی این وسایل را از مسیر خارج کند و بعد از چند سال دوباره هنگام معاینه فنی پول بگیرند تا وضعیت را به روال سابق برگردانند! چه شرکتی می تواند به این خوبی تولید شغل و کار کند؟ چرا قدر نمیدانید!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
همه این دلایل کارشناس سالهای قبل هم گفتن ولی حالاچه فقط تنها راه حقوق به دلار همانند سایر کشورها قیمت بنزین هم به دلار باز هم مثل همان کشورها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
همین چند وقت پیش یکی از مسوولان کشور فاش کرد که بنزین را با کشت بردند لیتری۵۰۰ فروختند در حالی که بنزین توی ایران با سهمیه لیتری ۱۵۰۰ و آزاد لیتری ۳۰۰۰هست فقط کافی است که یکم بیاندیشیم به اسم پیشرفت خودرو داخلی را يورو ۴ و۵ کردند در حالی که بنزینی که توی ایران یافت می شود بنزین معمولی هست حتی سوپر هم پیدا نمی شود می بینی مصرف سوخت ماشین زیاد است می روی تعمیرگاه می گوید به خاطر بنزین است کاری کردند هم بنزین بیشتر مصرف کنیم و پول بیشتر بدیم و بعد از مدتی هم موتور ماشین به خاطر کیفیت بنزین جواب می کند پس بازهم پول بیشتر
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
بخدا حاضرم بنزین گران بشه ولی منفعتی در زندگی مردم حاصل بشه نه اینکه پولش بره تو جیب چند آقازاده و خارجی ها و ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
ضمن تائید همه مشکلاتی که مربوط به خودروسازها از مافیا تا بی کیفیتی تا انحصار و تحریم مردم توسط خودرو سازها نکته های می خوام بگیم در دوره احمدی نژاد سرویس ادارات برداشته شد نتیجه هر یک مینی بوس تبدیل به 20 ماشین شهصی توی خیابون شد در دروه قالیباف خط اتوبوس ازادی - تجریش برداشته شد نتیجه مسافرای کرج به شما تهران همه از ماشین های شخصی استفاده کردن . الان از غرب به شمال تهران و شرق هیج خط بی ار تی و یا متروی وجود ندارد نتیجه همه از خودروهای شخصی استفاده می کنند راهکار: دو بزرگراه تهران یعنی نیایش و همت یکطرفه به شرق و غرب تغییر مسیر دهند . یک خط مترو از قبل منطقه چیتگر به شما تهران و شرق راه اندازی شود
نظرات بیشتر