هر وقت از اسنپ فود سفارش دادم غذا سرد به دستم رسیده اینه که دیگه ازش استفاده نمی کنم . بهترین کار همون مراجعه حضوری هستش و یا حداکثر سفارش از خود رستوران
دوست عزیز سفارش شما خارج از محدوده سفارش گیری رستوران بوده و شما موقعیت مکانیتونو جابجا کرده بودید که بتونید از رستوران سفارش بدید. تمام تاخیر و نرسیدن غذا بخاطر خودخواهی خود شما بوده. روز بعد هم اگر سفارش جدیدی براتون ارسال خواسته بشه به عنوان مشتری مداری بوده . غذای شب گذشترو ما ریختیم دور و دوباره میخواستیم غذا براتون طبخ کنمی بفرستیم.
پاسخ ها
آتیلا
||
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
حالا ای که گفتی یعنی چی؟! یعنی مثلا طبق حرفت طرف تو سعادت آباده موقعیت مکانیش رو زده میدان آزادی ؟!! به نظر خودت شدنیه ؟!
سلام خدمت هم میهنان عزیز
بنده از اپلیکیشن اسنپ یک روز در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۱ صبح نان سفارش دادم
بعد از دو ساعت و نیم سرکار گذاشتن بنده و پیگیری مکرر و اعصاب خرد شده گفتند نانی در کار نیست و پولتان را ظرف سه روز کاری آینده بر می گردانیم
هیچ جریمه و برخوردی هم با متخلف در کار نبود
لطفا دولت محترم قبل از اجازه دادن به کسب و کارهای مجازی از آنها ضمانت اخذ کند و در مواقعی که صاحب کسب و کار مجازی به مشتری خسارت مادی یا معنوی وارد می کند از محل ضمانت نامه به هموطنان خسارت پرداخت کند
الآن با این رفتاری که در فضای مجازی با پول و وقت مردم می شود گمان به ذینفع بودن خود دولت می رود.
دقیقا همین انفاق برای من هم افتاده
پیک غذا را به آدرس اشتباه برده بود
بچه های من هم گرسنه تا ده و نیم زیر آیفون نشسته بودند
من گزینه تحویل نشده را میزدم و برام میزدن تا نیم ساعت دیگه غذا میاد
غافل از این که پیک، وقتی به آدرس اشتباه برده بوده و کسی از او تحویل نکرفته بوده، غذا را به رستوران پس داده بود و رستوران هم تعطیل کرده بود
اسنپ فود هم به هیچ وجه خطای پیک را نمی پذیرفت
هرچی گفتم شما باید پیک را آموزش بدی، که درست ببینه کجا غذا رو میبره و کوتاهی از اسنپ فود بوده، اصلا نمی پذیرفتند
آخر سر هم خود رستوران از من دلجویی کرد
وگرنه اسنپ فود بسیار بی ادبانه حاضر به قبول خطا و جبران نبود
اسنپ فود در بعضی موارد روی هزینه پیک مالیات دریافت میکند
این مورد را به تعزیرات گزارش دادم
گفتند مربوط به اتحادیه کسب و کار مجازی است
به اتحادیه که زیر نظر خانم مینا مهرنوش هست گزارش دادم ، با بی ادبی تمام گفتند اگر عقل داری ازشون خرید نکن!!!!!!!
من هم اخیرا چندبار در استفاده از اسنپ فود دچار مشکل شدم و متاسفانه پاسخگو هم نبودن. مثلا یکبار سه تا ساندویچ خریدم و دو تا تحویل دادن و وقتی زنگ زدم پشتیبانی گفت پولش رو به کیف پولت بر می گردونیم!! نه خجالت می کشن و نه مثل روزهای اول در این مواقع که گند می زنن، کوپن تخفیف میفرستن در حالی که کمترین کاری که می تونن بکنن اینه
از جمله کثیفترین کارایی که اسنپ بعد از بلاهایی که سر مردم میارن، انجام میده، اینه که پول رو به کیف پول بر میگردونه!! یعنی اشتباه از طرف اوناست اما پول رو بر نمیگردونن و تو سیستم خودشون نگه می دارن تا مجبور باشی باز از اون پول تو سیستم خودشون استفاده کنی و مشتریشون بمونی!! این کار قطعا تخلفه اما هیچ کسی عین خیالش نیست و مردم دستشون به هیچ جا بند نیست. کاش یکی جلوی این تخلفات رو بگیره
تابناک امیدوارم این ماجرا رو پیگیری کنی تا بلکه نهادهای نظارتی به خودشون بیان و یه کاری کنن. این که نمیشه اینا هرکاری دلشون بخواد انجام میدن و مردم رو بی دفاع پیدا کردن و همه جور بلا سرشون میارن
اقا من چون تنها زندگی میکنم، هر روز از اسنپ فود سفارش میدم و خیلی هم راضی ام، یک بار که غذا اومد و بد بود هزینه رو برگرداندند، اگه خودم سفارش داده بودم امکانش برایم نبود