ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
حقوقهای چند صد میلیونی مدیران این دو خودروساز و حقوقهای دهها میلیونی کارگران این خودروسازها باید قطع بشه.
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
بخدا اونجور که شایعه شده حقوق ملیونی کارگرا که میگن در ایرانخودرو ب قرررران نسبت ب کاری که دارن الان ازشون میکشن هیچه هییییچ کاش می اومدین میدیدن چطوری دارن ب کارگرای اونجا ظلم میکنن اون مدیرای گردن کلفتشون هستن که دارن خیلی راحت پول میبرن کاش یکم از ناراحتی کارگرای این خودروساز حرف میزدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
آقا مهدی مگه کارگر صنعت نفتی و توی دمای 50 درجه عسلویه داری روی سکو کار میکنی که همچین مینالی؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
این شرکت‌ها باید خصوصی بشوند تا کاری نداشته باشیم که چکار می‌کنند و بنا بر منافع خودشون تصمیم بگیرند.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
متاسفانه این سوژه تبدیل به سوژه عوام و عوام فریبی شده و به قولی هر قلندری خودش را کارشناس صنعت خودرو می داند وراجع به هر چیز این صنعت از قیمت گرفته تا کیفیت،از تعرفه گمرکی و عوارض گرفته تا بازار جهانی خودرو و حتی تکنولوژی ان اظهار نظر یکند .البته توی مملکت ما که هر کسی را به هر کاری می گمارند نباید گله داشت.چند روز پیش معاون وزیر راه درخواست کرده بود 20 میلیارد دلار از منابع نفتی را اختصاص بدهیم بین تهران و مشهد چینی ها قطار سریع السیر برقی بکشند انهم در کشوری که دولتش 200 همت به گندمکاران بدهکار است و پول پرداختش را ندارد پس اگر
کسی از عوام گله کند جایز نیست.
مجتبی
|
United States of America
|
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
ایران خودرویی ها هم به واردات خودرو راضی شدند .نمیتونن میفهمی نمیتونن! مشکل جای دیگر است .
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
فقط بنزين مانده گران بشه
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
ايران خودرو به اجبار خودرو را زير قيمت بازار ميفروشد و زيان انباشته اضافه ميكند. حال آنكه سود به جيب دلال ميرود و مشتري خودرو را گرانتر ميخرد.
بهتر است قيمت عادلانه باشد كه خودرو ساز زيان ندهد و مشتري با قيمت پايين تر خودرو را بخرد و دست دلال از سود نا معقول قطع شود. به اين ترتيب هم خودروساز ميتواند كيفيت و كميت محصول را بالا ببرد و هم مشتري با قيمت مناسب تر خودرو با كيفيت سوار ميشود.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
شما تحریم ها رو از بین ببر
قول میدم اولین چیزی که درست بشه خودرو سازی
صنعتی که تو این تحریم و فلاکت تولید داشته قطعا سریع پا میگیره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
شرکت هایی که علیرغم بهره گیری از امتیازات ویژه و انحصارگرایی زیان ده هستند باید یا تعطیل شوند یا به بخش خصوصی کارآمد واگذار گردند. تعطیلی که امکان پذیر نیست چون برای اشتغال هزاران کارگر و کارمند شاغل در ایران خودرو و سایپا باید فکری کرد و در شرایط فعلی ایجاد کار برای آنها خیال پردازی خواهد بود. راهکار منطقی واگذاری به بخش خصوصی است که با توجه به نفوذ مافیای خودرو در محافل قدرت آن نیز امکان پذیر نمی باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
3برابر قیمت جهانی میفروشه سالی 3بار افزایش قیمت یک میلیون نفر در صف خرید بعد زیان انباشه عجب....... این عروسی فقط به خاطر سهامداران بدبخته وگرنه خوب دارن می خورن مدیران
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
خواهشمندیم خواهشمندیم در نصب پلاک خودرو مسوول محترم دقت سلیقه و حوصله بیشتری کنند تا شاهد پلاک کج یا عدم وسط بودن و یا جای نامناسب میخ پرچ نباشیم تا نمای خودرو در این قسمت نامناسب بنظر نرسد .ان شالله
نظرات بیشتر