ای بحث های ضرر دادن همش کشکه برای فریب مردم خودرو را ده برابر قیمت جهانی به مردم ایران می فروشه همه جای دنیا اول خودرو می دن بعد پول می گیرند اینا یکسال قبلش به سبک شوروی کمونیستی پول از مردم می گیره بعد خودرو می ده بهره این پول های مردم کجا می ره؟ ضرر و زیان کجا بود ؟ همسایه من در ایران خودرو کار می کنه ببین چه مزایای و حقوقی می گیرند ضرر را ما مردم ایران داریم می دیم که این خحودرمونتاژ کن ها را به زور به ما تحمیل کردن مثل صدها چیز دیگه تحمیلی
وقتی ایران خودرو در اختیار مرحوم خیامی بود زیان ده نبود. با دولتی و به اصطلاح ملی کردن این شرکت فاجعه شروع شد. مدیران دولتی چون می بایست گوش به فرمان رییسان خود باشند نه وضعیت بازار به ناچار گزارش های رییس پسند باید بدهند و واقعیت ها را پنهان کنند. زیان دهی همه شرکت های دولتیت در ایران مقوله ای همگانی شده است.
همکارم ماشین خریده از ایران خودرو میرفته خونه دیده صدا میده برده داده تعمیرگاه تو گارانتی درست بشه یارو به همکار ما گفته این عیب را خودمون می دونیم!
یکساله این خودرو با همین عیب تولید میشه! ولی اون شرکتی که دیفرانسیل را میزنه خودش سهامداره قطعات را خراب میده پولش را میگیره و میگن تو گارانتی از پول شرکت ایران خودرو درستش می کنند!
این هم یک صحنه از هزار خلافی که در خودروسازی انجام میشه!
تورو خدا ببینید اگر یک ماشینی اشکال داشته باشه شرکتش همه ماشین های اون مدل را جمع میکنه! اینجا میدونند همینطوری میدن دست خلق اله!
این قیمت را شما با دلار ازاد حساب کنی بهترین ماشین میشه تو همین دبی خریداری کرد. چرا واردات را برای مردم ازاد نمی کنند؟ در حالی که قانونش تصویب شده !
برای اینکه خودشون بازار تو دستشون باشه ماشین با قیمت 300 میلیون که خودش جای حرف داره را دو برابر قیمت تو بازار می فروشند این سود کلان کافی نیست که اجازه این کار را نده !
شما میخوای ماشین سازی با این همه سود کلان نداشته باشه ! اخه چرا مردم را اینقدر اذیت میکنید...
سهام دولت در شرکت ایران خودرو فقط 6.7 درصد است یعنی از نظر قانون هیچ اختیاری در این شرکت نباید داشته باشد و متاسفانه و با کمال تاسف دولت شرکت ایران خودرو را حیاط خلوت خود می داند و هر کاری که دلش میخواهد انجام می دهد اعم از تعیین مدیر عامل؛ جذب نیروهای فاقد صلاحیت و ...