کارمند ساده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۴
بنگاهداری را کنار بزند و پولش را به خاطر جبران زیان به این صنعت تزیق کند و نجومی بگیرانش را هم به همین دلیل پول هایشان را بگیرد و به همین صنعت بدهد وقتی معلوم شد راه حل هم روشن میشود.....
مهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۴
(به قول پزشکیان همه دولت ها دنبال استفاده از مسکن هستند)
جراحی هزینه دارد هم باید دولت هزینه ان را بپردازد و هم مردم .
مشکل خودروسازان مشکل هزینه های بالای تولید است که نشات گرفته از هییت مدیره های متعدد شرکت های بی خاصیت است که هیچ نقشی در تولید ندارند و فقط هزینه های بالاسری شرکت ها را افزایش می دهند.
اگر دولت واقعا دنبال معالجه است و نه استفاده از مسکن باید به اصلاح سازمانی خودروسازان ورود کند. حدود 65 درصد نیروی خودروسازها مازاد هستند اینها علاوه بر حقوق و مزایا و پاداش و رستوران و تفریحات و... باعث ایجاد بروکراسی و افزایش هزینه تولید هستند. این مصیبت شامل صداوسیما هم می شود که از نیروهای تولیدی خالی شده و مملو از نیروهای پشتیبانی غیر مولد شده است...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۴
مافیای پرنفوذ و فساد سیستماتیک عوامل وضعیت کنونی خودروسازی هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۸
اینقدر که ما مافیا داریم ایتالیاندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۴
صنعت خودرو در زمین دشمن بازی میکند
وقتی در فشار تحریم ها جای سود دهی و کمک به اقتصاد جلوی زیان بیشتر توان ایستادگی ندارید چرا مردم مملکت را قربانی شیوه مدیریت میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۴
اگر سالی 10 بار افزایش قیمت بدید بازم زیانده هستید
بیخودی دست وپا نزنید چون همگی بیسواد هستید
قیمت پراید و بنز برابرشده ولی بازم زیانده
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۴
با پیشرفتهای شگرف در حوزه کامپیتور و مکانیک و هوش مصنوعی بزودی اولین تاکسی پرنده پراید را تولید خواهیم کرد و با استاندارد بالای داخلی که در ساخت خودروی پرنده به کار رفته مشت محکمی به استاندارد اروپایی ساخت خودرو خواهیم زد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۵
ماشین تو بازار به قیمت 2 برابر قیمت دست مصرف کننده واقعی میرسه
به نظر من افزایش قیمت تا 90 درصد قیمت باعث آن میشه که اولا آنهایی که صف میبندند برای ثبت نام دیگه صرف نکند براشون
ثانیا با کاهش تعرفه واردات خودرو جو را را رقابتی کنند تا کیفیت هم بالا ببرند.
اینکه یک عده اعتراض میکنند آقا ماشین گرون کردند این است ذی نفع هستند و دیگه سودی براشون نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۵
این تولید است بعد مثلا کره هم تولید دارد میفرسته امارات قیمت صادراتیش با سود خودش و نمایندگیش در امارات کمتر از ماشبن های ایناست
سراتو ۲۰۲۴ که ۸۰۰ میلیونه و اینجا تارا و شاهین در داخل ۸۰۰ میلیون هستند
مجبورتون نکردند تولید کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۵
امروز گفتند تولید ۷۰ درصد رشد داشت !!!!
یک دفعه معجزه شد؟
خط کارخانه مریخ و مشتری هم شروع به تولید کردند؟
بگو دپو کرده ها رو ریختیم بیرون و بعد دو ماه طبق سیکل معیوب همیشگی اونور سال گریه و ناله سر میدهیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۹/۱۵
این راه حل افزایش قیمت که همیشه میبینیم در همه جا
چرا سیاست پایدار و ماندگار و هدفدار وجود ندارد؟
تقی به توقی میخوره لوازم خانگی همینه افزایش قیمت / بنزین هم همینه / خودرو همینه و...
مثلا در خودرو راه حل مشخص است واردات با تعرفه ناچیز برا یک دوره ۵ ساله بعد ببین چجوری اینها به تکاپو میوفتن بهترین قطعات میزارن رو ماشین تازه گریه و ناله قطع می شود
در مورد بنزین خوب مشخصه بستن راه قاچاق / اخراج افغانی مصرف کننده بنزین/تولید شغل تا همه مجبور نباشن اسنپ بشن بنزین مصرف شه و مهمترینش که ۸۰ درصد موثره ماشین کم مصرف بنزینی و هیبریدی و قطع تولید اینها و موتور سیکلت ۱۲۵
همزمان اجازه احداث کارخانه برندها بدون دخالت این شرکت های داخلی عین سوزوکی هند یا تویوتا و هوندا و جدیدا هیوندای پاکستان...
نظرات بیشتر