فروشگاه های آنلاین زیادی فعالیت می کنند و متاسفانه هیچ مرجعی برایت شکایت بدلیل عدم انجام تعهدات نیست.
از فروشگاه آنلاین آوینا واقع در قزوین در اوایل دی یک پافر سفارش دادم علی رغم پیگیری و انصراف آخرای فروردین پافری برای من ارسال کرده که با مدل،اندازه و دوخت ارائه شده مطابقت ندارد. مرسوله را پس فرستادم نگرفته و میگه این همون جنسه بهش گفتم من که پارچه نخریدم پافر با مدل ،دوخت واندازه خریدم ولی متاسفانه بدلیل فاصله و عدم صرفه پیگیری حضوری داره سوئ استفاده میکنه راه حلی دارین ارائه بدین لطفاً. با اتحادیه پوشاک قزوین هم تماس میگیرم کسی جواب نمیده.
وقتی از فروشنده ۱۵ درصد هزینه پردازش و ارسال و ۱۷ تا ۲۰ درصد کمیسیون میگیره یعنی گاهی بالای ۳۵ درصد از قیمت میره. معلومه فروشنته باید قیمتش رو تو دیجی کالا اینقدر ی
بالا بزاره که بتونه حداقل سود رو بکنه
تابی جان چیزی خریدی ازش اخیرا ؟ آخه خیلی نارحتی ، خب مرجوع کن عزیز چرا این همه آسمان را به ریسمان می بافی که بگی دیجیکالا خوب نیست. خیلی غیر حرفه ایی بود، تلاش کن در سال جدید حرفه ایی تر باشی مثل قبل ک:-)
اصلا هم اینطور نیست.ما همه خانوادگی و دوستانمون از دیجی کالا خرید میکنیم.همه چیزش خوبه.هنوزم تو میدون یکه تازه.بله چندتا سایت فروش هم اومده اما خب بازم دیجی کالا قدیمی و اصیله...دمت گرم.خوش بدرخش
انقدر نقدش میکنید خوبیش هم بگید،توی کدوم پلتفرم کالارو سفارش میدی میاره در خونت تحویل میگیری نخواستی به هر دلیل یه دکمه میزنی میاد در خونت مرجوع میکنی دو روز بعد پولش میشینه توی حساب؟
از دیجی کالا بخاطر اینکه باعث شد تا ما
با بسیاری از کالاها آشنا شویم، بسیار ممنونم. نظرات افراد رو هم احتمالا بدون سوگیری درج می کنند که راهنمای بسیار خوبی است. برخی از فروشندگان هم با بدقولی و فریب در نوع و زمان ارسال کالا، به دیجی کالا ضربه زده اند. در مجموع امیدوارم به زودی به روزهای اوج دیجی کالا برسیم.