ناشناس.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
بدترین تجربه خریدم از دیجیکالا خرید یه گوشی هوشمند فیک و غیر قابل رجیستری بود که ۲۰ روز مدام زنگ میزدم به پشتیبانی و فقط سرکارم میزاشتن
چقدر با اعصاب و روان مردم بازی کرد خوشحالم که در حال غرق شدنه
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
من فروشنده کالا بودم خیلی اذیتم کردن که انصراف دادم درآخرم برای گرفتن کالای خودم بیشترازقیمت آنها حق انبارداری مطالبه کردن واقعا مسخروبی دروپیکره
پاسارگاد
|
Germany
|
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
من یکی از مشتریان همیشگی دیجی کالا هستم از همون بدو تاسیس تا همین امروز بالای دویست سبد کالا خریداری کرده ام.این اواخر دیجی کالا خیلی افتضاح شده.بیشتر سبد های خرید من کالا یا کالاهایی یک روز مانده به تحویل ناموجود و‌عدم‌تامین ثبت میشه.ارسال دیجی کالا طولانی تر شده،کیفیت کالا ها پایین تر و گران‌تر شده،
احمدصالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
سلام من باید بگم که دیجی کالا ازبعضی ازپلتفرما دیگه ومشابه بهتره مثل ترب که هیچ جای نمیشه دید که کدوم کالا تقلبی یاکدوم کاسب کلاهبرداره ازاین نظردیجی بهتره حداقل ازترب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
بیشتر میزنه ناموجود بعد گرونش میکنه ضدآفتاب برای پوست خشک سفارش میدی مخصوص پوست چرب می‌فرسته خلاصه اینکه یه مدت که اعتماد مشتری جلب میکنن میزنن خاکی عمراقتصادی هربرندی به پایبندیش به اخلاق اقتصادیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
چند بار خرید کردم ولی جنس فیک فرستادن ولی هیچ کس جواب گو نبود حتی جنس پسفرستادم مجدد خرید کردم همون را دوباره برام فرستادن
شده کلاه برداری مدتهاست خرید نمیکنم چون هیچ گونه تعهدی به مشتریان ندارد
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
فراموش نکنیم که خود این مردم چه بلایی سر دیجیکالا در آوردن با گرفتن محصولات اورجینال و تقاضای برگشت کالا و به جای همونی که تحویل گرفتن یه محصول فیک رو پس دادن به دبحی کالا ساید من از ۵۰ نفر اینو شنیدم
نویسنده محترم فقط کالا نیست من خودم شخصی هستم که خرید اینترنتی زیاد. میکنم دبحی کالا هنوز هم بین تمام فروشگاه‌های آنلاین شاخ و هنوز هیچ فروشگاه اینترنتی نتوانسته محصولات رو به موقع برسونه دست خریدار. دیجی کالا زمان بندی رسوندن به موقع دست خریدارش رو هنوز داره درست انجام میده ،
من بارها در خرید از فروشگاه‌های آنلاین دیگه سر دیر رسوندن و کالای دیگه ای رو جای کالای خریداری شده رسوندن درگیر شدم،،باز هم دمشون گرم. نوشته های این نویسنده به جای انتقاد بیشتر. رنگ یک خصومت شخصی داشت ،
امیدوارم مشکلاتشون هر چیزی که هست برطرف بشه، دیجی کالا راه رو برای خیلی ها هموار. کرد و همیشه و در همه جا پیامی بوده برای موفقیت واینکه کار نشد نداره
مسعود
|
Germany
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
ومتاسفانه قیمتها در دیجیکالا شده مرجع قیمت گذاری من مدتهاست اپلکیشن دیجیکالا رو حذف کردم قبلا بسیار مورد اعتماد من بود چندروز پیش یک اسپیکر کارکرده رو توی دیوار خواستم بخرم زده ب۳/۶۰۰واستناد کرده بود به قیمت ۴/۴۰۰دیجیکالا ومن همون اسپیکر رو آکبند از ترب گرفتم ۳/۱۹۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
قیمتهای دیجی کالا ۱۵ تا ۲۰درصد از سایر سایتها بالاتره.فقط بواسطه بزرگ شدن برندش تونسته در بازار بمونه.البته در دراز مدت حذف میشود مگر اینکه ب حقوق مشتریان احترام بگذارد
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۲/۰۶
دیجیکالا با اختلاف معتبرترین بستر فروش اینترنتیه و هیچ کدام از پیج های اینستاگرامی و سایت های دیگر توانایی رقابت با این فروشگاه را ندارند.
نظرات بیشتر