ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۹
احسنت!
من توي اين نظر سنجي علي رغم اينکه از روان بودن ترافيک بسيار راضي بودم ولي در نظر سنجي راي منفي دادم! دليلش هم اينه که من و بعضي از خانواده ها، زن و مرد شاغل هستند و مجبورند با همان خودروي لگني که به قيمت گزاف و مصرف بالا با وام خريداري کردند، کودک خردسال يا شير خوار خود را به مهد کودک ببرند. تکليف اينگونه افراد چيست کدام پدر و مادري حاضر است طفل شير خوار خود را به کول بگيرد و از اين اتوبوس به آن اتوبوس در اين هواي آلوده در خيابان سرگردان شود! تکليف مترو هم که از بابت شلوغي روشن است!
در تمام تصميمات، بايد رفاه شهروندان مد نظر قرار گيرد هر چند که تعدادشان کم باشد.
بهتر نيست به جاي اين همه تعطيلي و ضرري که دولت بابت آن مي پردازد، خط توليد سايپا و ايران خودرو را با استانداردهاي جهاني منطبق کنند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۹
این طرح ساده ترین راه برای فرار از این بحرانی است که ذره ذره در طول سالها گریبان مردم تهران را گرفته است و نتیجه سیاست های غلط تولید و انحصار خودرو داخلی است.مردم که باید خودرو چند نسل پیش را با قیمت چند برابر بپردازند +مالیات و بیمه وهزینه استهلاک که از خودرویشان استفاده کنند آنهم در شهری که نه مترو دارد و نه وسیله عمومی باندازه کافی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۹
کجای دنیا طرح زوج و فرد سراسریه؟ تازه شهرهای بزرگ دنیا خیلی بیشتر از تهران ماشین دارند
چرا مردم باید تاوان سوء مدیریتها را بدهند؟
اگر این آمار درست باشد نشان میدهد متاسفانه هنوز بیش از 55 درصد مردم فاقد قدرت تحلیل هستند و دولت بخوبی میتواند سر آنها کلاه بگذارد این خبر خوبی برای دولت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۹
سلام تابناک
من فکر میکنم سنت پاک کردن صورت مساله به شما هم سرایت کرده که از این تئوریها میدهید. می تونیم خیابونارو خراب کنیم با خر بریم بیایم هوا الوده نمیشه فکر کنم ترافیکم یه کمی کمتر بشه اما زمین قطعا آلوده میشه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۹
طرح زوج و فرد دائم در تهران سبب افزایش تعداد اتومبیل در تهران خواهد شد. من خود شخصا نیاز به یک ماشین مدل پائین پلاک فرد دارم که براحتی در شهرستانها یافت می شود.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۹
اول جوالدوزي به خود بزند و سپس سوزني به ديگران

آفرین
بهترین و ساده ترین راه تعطیل کردن خط تولیدهای فعلی و جایگزین کردن تولید خودروهای سبز و کم مصرف با آنها است ، اینطوری هم خودروساز بی کار نمی ماند و هم مردم بیش از این عذاب نمی کشند
خسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۹
انصافآ اگر ظرفیت اتوبوس و مترو حداقل 30-20 دزصد زیاد کنند این طرح خیلی هم خوب هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۹
من خودم از کسانی بودم که نظر موافق دادم. در ضمن خودرو هم دارم. ولی از انوبوس بی ار تی استفاده می کنم.
اگرچه مطلب شما در خصوص اصلاح یستم حمل و نقل عمومی درسته، اما اینکه بگید بخش اعظمی از موافقان خودشان ماشین ندارن یا مرفه هستند، کاملا غیرمنصفانه هست (در ضمن یه جوری ما رو یاد آمارهایی میندازه که دولت میده!!)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۹
متاسفانه در مشکلان و تنگ ناها ساده ترین و سریع ترین راه حل انتقال فشار به مردم است.
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۹
خدا پدر و مادرت را حفظ کنه . حرف حساب زدی . من اگر مترو تکمیل بود ، دیوانه نبودم که با ماشین خودم رفت و آمد کنم . همین الان ایستگاه های مترو نبرد و توحید آماده به کاره اما به دلیل نداشتن واگن کار نمی کنه یا ازمایشی است که دردی دوا نمی کنه .اگر همین 2تا ایستگاه راه بیافته برای خود من در روز حداقل 500 تومان صرفه جوئی می شه و حداقل 1 ساعت تو زمان من جلو می افتم اما کو گوش شنوا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرات بیشتر