این رو هم می گفتند که اگه خودروی دوگانه سور بخری باید 3 ساعت تو صف پمپ گاز بمونی تا برای 100 کیلومتر گاز بزنی.....خودرو دوگانه سوز اصلا دارای استاندارد نیست و کاملا باعث اصطحلاک موتور می شود....دارای خطرات بیشتری نسبت به بنزین در تصادفات می باشد....اگر چیز مفیدی بود مطمین باشید تا الان خودروسازی های غول دنیا به عقلشون می رسید که خودروی دو گانه سوز تولید کنند.....نکته ی آخر اینکه الان نسل نسل خودروهای هیبریدی می باشد که در حال حاضر در اروپا و امریکا و ژاپن در حال تولید و استفاده است.
با سلام
این را هم به این کارشناس محترم بگوید
در ماشین های دوگانه سوز عملا صندوق خودرو از بین میرود دوم عمر مفید موتور شما به نصف کاهش پیدا میکند و در کل هیچ فرقی نمیکند
سلام به عزیزان چرا به هزینه نگهداری در این مقایسه اشاره نشده است از سوالاتی که اینجانب از اکثر دارندگان خودروهای دو گانه سوز داشتم سر سیلندر آنها در طول سال حداقل 2 بار باید باز شود
به این کارشناس محترم بگین هزینه ای که در اثر مصرف گاز به خودرو تحمیل می کنه واقعا ارزش این رو داره?.به طور متوسط هر دو سال یک بار باید یک سرسیلندر عوض کنی که حدود 300 هزار تومان قبل از هدفمندی بود.اگه سوپاپ های یک خودروی گاز سوز رو این کارشناس ببینه فکر کنم کمی نظرش عوض بشه.این تنها قسمتی از قطعات است که تحت اثر گاز خراب میشه.
تحلیل ریالی سوخت . جالبه من تصور می کردم چیزی در مورد پاکی و عدم آلایندگی بخونم . حالا خوب شد دوگانه سوز تو این تحلیل برنده شده و گر نه ... به این تحلیلتون هزینه های درمان و آلودگی رو هم اضافه کنید