ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
اين كارشناس محترم چرا به مقوله مضرات استفاده از گاز براي سيستم هاي موتوري خودرو وهزينه هاي مازاد آن براي دارننده گان خودروهاي دو گانه سوز نپرداخته است.
عوام الناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
با سلام
بالاخره ما نفهمیدیم در سال 30 هزار کیلومتر کارکرد داره یا 20 هزار کیلومتر !!!!
باید در نظر داشت که خودروی گاز سوز باید سالی یکبار تعمیر اساسی بشه که باید این هزینه رو به هزینه ها اضافه کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
اين كارشناس توجه دارند كه يك تعمير موتور حداقل يك ميليون تومان هزينه دارد وحتما اين راهم ميدانند كه سيلندر موتور را ميخورد .لذا از اول دولت امده هزينه را براوردكرده وروي قيمت بنزين كشيده.
omidvar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
ایشون کارشناس بازار خودرو هستند یا بازاریاب برای شرکتها؟ از 20% کاهش بازدهی و استهلاک خودروهای دوگانه سوز چرا حرفی نمیزنند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
به عنوان یک کارشناس انرژی باید اعلام کنم در این ارزیابی باید کیفیت خدماتی که از انرژی مصرفی به دست می آید نیز مقایسه شود نه فقط هزینه صرف شده!
سعید ستارزاده
|
Germany
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
در متن بالا گفته شده:
****هزینه خودرو های بنزینی در رده قیمتی 10 تا 20 میلیون تومانی در 20 هزار کیلومتر پیمایش طی یک سال؛ ماهیانه 98 هزار تومان و اما دوگانه سوز ها ماهیانه 60 هزار تومان است. ****

ماءالتفاوت ذکر شده 98-68=30 هزار تومان است با توجه به اینکه هزینه گازسوز کردن خودروی 10 تا 20 ملیون تومانی 1.2 میلیون است چنانچه وجه مذکور در حساب بانکی با سود 17% سالیانه گذاشته شود سالیانه 204 هزا تومان و ماهیانه 17000 میشود که اگر از 30 هزار تومان مالتفاوت کم شود می شود 13000 هزار تومان
پس آیا بنظر شما دوستان عزیز بخاطر 13000 تومان ارزش دارد جان خود و دیگران را بخطر بیندازیم؟؟؟
باتشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
بانک ها در حال حاضر سالیانه 14 درصد سود می دهند نه 17 درصد
روح اله
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
13000 تومان هم که هزینه معاینه فنی برای خودروهای گاز سوز11 هزار توام تفاوت دارددر ضمن خودرو های گاز سوز هر 3 سال تعمیر نیاز پیدا می کند ولی خودروهای بنزینی بیش از 5 سال و موارد استهلاکی و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
اين آقا کارشناس خودرو هستند! يا کارشناس هزينه هاي تخيلي!
سوخت cng به خاطر عدم احتراق مناسب در موتور باعث هرز رفتن قدرت موتور (حداقل براي پرايد 20 اسب بخار کاهش) و فشار مضاعف به ديسک و صفحه کلاچ مي شه که خودش هزينه هاي تعمير گزافي رو براي خودرو تحميل مي کنه در ضمن براي تامين سوخت CNG در هفته ۲ تا ۳ بار بايد به پمپهاي گاز مراجعه کني و کلي وقت بزاري و چندين بار ماشين رو خاموش و روشن کنيد تا به پمپ برسيد آيا اين از نظر شما هزينه بر نيست؟
اينکه بياييد و هزينه خودرو ۲ گانه سوز رو با خودرو بنزيني فقط در ميزان هزينه سوخت مقايسه کنيد کاملا" اشتباه و غير منطقي است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
عزيز من خودرو دوگانه سوز حدودا يك يك ميليون گرونتر به مردم ميدن كه با گرون كردن گاز بوسيله دولت اين به اون در ميشه يعني ما گول خورديم كه خريديم .يكي به اینا بگه
اون گازملت رو كه تو پارس جنوبي كشور
قطر داره مفت ميبره جلوشو بگيرید نه هي براي مردم خودمون گرونش بكن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
به نظرم اگر اجازه بدهند همان اولاغ و اسب را سوار شويم بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
خیلی تحلیل خنده داری است وغیر کارشناسی
نظرات بیشتر