ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۵
ما قانون خوب داریم-جاده خوب داریم-راننده خوب داریم-ماشین خوب می خواهیم چکار!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۵
بنزین رو هم که مثل خیلی از کشور های دنیا گرون کردن پس چرا تعرفه واردات کم نشد؟ دولت از سودی که از گمرکی بدست میاره نمیگذره. سوخت گرون، و ماشین بی کیفیت داخلی بوسیله تعرفه بالای واردات به زور به مردم فروخته میشه
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۵
‫الاغ سواری را یاد نگرفته اند،ماشین میرانند.نتیجه اش همین است.
سامی
|
United States of America
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۵
با 10 هزار یورو = 15 میلیون تومان میشه بهترین ماشین اروپایی 2011 رو با مصرف 5 لیتر در 100 کیلومتر و کلی سنزور و ایر بگ واز این جور مسایل خرید وتازه کلی منت ادم رو می کشن و لیزینگ با سود پایین به آدم پیشنهاد میکنند ولی این مونتاژ کارهای داخلی به تولید پژو 405 و امثالهم که صدی 10 به بالا میسوزونه و سالهاست که در دنیا منسوخ شدن ادامه میدن و اسمشو میزارن:حمایت از صنایع داخلی و با جون مردم بازی میکنن.فقط بلدید به مردم گیر بدید. آقا شما ماشین های کم مصرف و ایمن با قیمت واقعی بسازید(وارد کنید) و ببینید که هم مصرف بنزین وآلودگی نصف میشه و هم آمار تلفات پایین میاد . خواهشآ کمتر شعار و همایش و بیشتر کار و خلاقیت.
عزت زیاد
نخبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۵
بنزین 7 برابر شد تصادفات 20 درصد کم شد. حالا اگر ما در افق 20 ساله بنزین رو 35 برابر حالت اول کنیم نرخ حوادث به صفر می رسه و احیانا اگر گران تر کنیم شاید به رشد موالید هم کمک کرده باشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۵
سلام و خسته نباشید به عزیزان انتظامی که در ایام نوروز تو ماموریت بودن. راستی از ابتدای امسال(سال 1390) همه خودروهای شماره گذاری شده ایربگ و ای بی اس دار شدند یا اینکه......!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۵
chera hame as zamino zaman irad migiran, ama kasi darbareye farhange ranandegi sohbat nemikone, ke mishe goft, kheili as ranandegan be un tawajohi nadarand wa faghat as ino un motewaghe hastand
امير سرزمين صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۵
بنزين اگه 1000هم بشه بازم جاده ها شلوغه
پرايدم كه نميشه گاز داد چپه ميشه
ويتارا هم كه به ما نميرسه گورونه
اي يادش بخير كالسگه ها ي اسبي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۵
خودرو سازان ما با سرمایه بالایی که در اختیار دارند به راحتی در وضع قوانین به نفع خود اثر می گذارند و متاسفانه هزینه آن را باید مردم بپردازند و بنابراین نتیجه آن می شود که خودریی در حدو اندازه پراید را مردم باید حدود 9 میلیون بخرند و ...
حسام
|
United States of America
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۵
دیروز از مکزیک برگشتم. شباهت‌های خیلی‌ زیادی دیدم بین ایران و مکزیک. از سطح زندگی‌ مردم گرفته، تا وضعیت راه‌ها و جاده ها. ولی‌ متاسفانه تفاوت عمده این بود که ماشین‌های بسیار ارزان قیمتی که در سطح شهر در حرکت بودند بسیار بهتر و ایمن تر از تولیداتی مثل پراید بودند. اتومبیل ارزان قیمتی که همه جا به چشم میخورد اپل کورسا بود که گرچه ماشین ارزانیست ولی‌ از ایمنی خوبی‌ برخوردار است. ماشین‌ها کوچک بودند ولی‌ محکم تر و با کیفیت بالاتر. ما هم خوب است یاد بگیریم. جان انسان ارزشمند است.
نظرات بیشتر