علي چشمي
|
Australia
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۰
با سلام
بنده سال 86 دوعدد سيمکارت ايرانسل خريداري کردم و ثبت نام آنها را کامل انجام دادم و تا مدتها استفاده ميکردم. بدليل مشکلاتي که داشتم چند ماه استفاده از اين سيمکارتها را متوقف کرده بودم و حالا که ميخواهم دوبار استفاده کنم پيام غير فعال بودن سيمکارت را ميبينم. به مرکز مشترکين مراجعه کردم جواب دادند چون 3 ماه از سيم کارت استفاده نکرده اي اين سيمکارت غيرفعال شده و شماره آن به شخص ديگري واگذار خواهد شد. با توجه به اينکه اين قانون "استفاده نکردن بيش از 3 ماه " در دفترچه هاي راهنما و برگ مالکيت که به بنده ارائه داده اند وجود ندارد، آيا ايرانسل ميتواند بصورا يکطرفه سيم کارت را غيرفعال کند. مبلغي را که براي سيمکارت گرفته، براي چه بوده است ؟ آيا مشترکين هيچ حقي ندارند و ايرانسل ميتواند هر قانوني را به نفع خودش اعلام و اجرا کند.
محسن شهبازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
مشکل مشابهی من هم داشتم و دارم .
شماره طلایی از ایرانسل خریدم و سیم کارت به دستم رسید .
یه مدت ازش استفاده کردم و ثبت و ایناش هم انجام شد .

بعد از یه مدت که خاموش بود مجددا روشن کردم . 2 روز بعد از استفاده مجدد قطع شد !
در تماس با اپراتور ایرانسل به من اعلام شد به دلیل این که استفاده نکردم از سیم کارت خط سلب امتیاز شده !!!!

در حالی که من 2 روز بود استفاده میکردم .

این علاوه بر برخورد بد و بی ادبانه اپراتور ایرانسل بود .

در صورت نیاز امکان ارایه شماره سلب امتیاز شده هم وجود دارد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۸
البته کسی که مدت سه ماه از سیم کارت ایرانسل استفاده ننماید سلب امتیاز می گردد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
قانونی نیست ایرانسل.متاسفانه کسی نیست پیگیر باشه مردماگه همه تحریم کنن ادب میشین
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۳۰
با سلام

اتفاقا من هم یک سیم کارت طلائی خریداری کرده بودم ولی حدود 4 ماه خارج از کشور بودم. الان غیر فعال شده علت رو که پرسیدم گفتند سلب امتیاز شده. و این کار هم بدون هماهنگی و اطلاع بوده. واقعا کارشون زشته. هرچی هم تلاش کردم از طیق شماره ای که روابط عمومی اعلام کرده تماس بگیرم هیچ فایده ای نداشت چون همش بصورت اتوماتیک جواب می دن و آدم دور خودش می چرخه.
لطفا منم راهنمائی کنید.
مهری السادات طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
با سلام به مسئولین سایت تابناک
من همه حرفهای مسئولین ایرانسل را دروغ محض میدانم بنده در طی چندین نوبت مدارکم را به شماره های اعلامی و سایت ایرانسل فکس و یا ایمیل کردم و نزدیک به شش ماه است که شماره اینجانب قطع است و کسی پاسخگو نیست واقعا متاسفم .بنده دارای خط دائمی هستم که در ابتدای فروش خطوط ایرانسل به مبلغ 150 هزار تومان خریداری کرده ام و مدارکم را هم همان موقع به مسئولین فروش داده ام و بعد از چندین سال تازه مسئولین ایرانسل یادشون افتاده مدارک رو چک کنن .این هم شد بخش خصوصی و خدمات بروز خطوط تلفن موبایل نسل جدید !!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
خیلی پاسخ جامعی بود واقعا خسته نباشید با این همه زحمت برای سوزاندن سیم کارت هایی که پولشو از مردم گرفتیم سیم کارت شخصی و من بابت اون پول دادم نمی خوام استفاده کنم کسی حق سوزاندن اون رو نداره با سوزاندن این سیم کارت ها و فروش اون درآمد بالای دوباره نصیب ایرانسل میشه.
ناشناس
|
Poland
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
اين دروغ بزرگي است . اخیرا من هم متوجه شدم سيمكارتم بدون اطلاع قطع شده است . در حاليكه مدارك ارسالي و ارائه شده همگي كامل بوده و رفتار ايرانسل در تشويق بازار رقابت كم ارزش و بسيار آزار دهنده است .
تيمور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
سلام
ما هم سال پيش گرفتار اين مصيبت وارده از سوي ايرانسل بوديم. اين شركت بدون اجازه وهماهنگي قبلي امكان تماس با سيم كارت را از ما گرفت وپيغام داد كه بايد مدارك را به شماره ....فكس كنيد‘ ماهم دوبار فكس كرديم ولي باز سيم كارت غبرفعال بود. شماره تلفني را اعلام كردند كه مربوط به قسمت مشتركين بود ولي هربار تماس گرفتيم شايد بيش از 10 دقيقه هربار فقط آهنگ ميشنيسديم. .
يك روز به دفتر مركزي شركت ايرانسل مراجعه كردم و اعتراض كردم گفتند بايد حضوري مدرك را به ما تحويل بدهيد ‘ گفتم مگر پيام نداده بوديد كه فكس كنيم وتاكنون دوبارفكس كرده ايم ولي ترتيب اثرنداده ايد‘ گفتند معلوم نيست فكسهاي واصله چه شده لذا حتما" بايد حضوري مداركتان رابدهيد.
گفتم هنگام خريد سيم كارت مداركمان راداده ايم ‘ گفتند نميدانيم چه شده است‘ گفتم چرا وقتي سيم كارت فعال بود زنگ ميزديم تا يك مشكلي رابرطرف كنيم تا اسم واقعي مالك را نميگفتيم ‘ پاسخ نميداديد واين نشان از اين است كه شما مالك را ميشناخته ايد ومداركش راهم داشته ايد ولي براي مردم آزاري وتخليه شارژ ريالي كارتها اقدام به قطع سيم كارت ميكنيد ومردم را ازكاروزندگي مياندازيدتا حضوري خدمت برسند.
به هرحال حضوري مدرك راداديم وتماس برقرارشد ولي شكايت دردبيرخانه ايرانسل هم ثبت كرديم ولي الان پس از حدود 11 ماه هنوز پاسخي نميدهند. به سازمان تنظيم مقررات راديديي نيز شكايت كرده ام وبيش از پنج نامه به آنها نيز داده ام ولي ايرانسل اين سازمان دولتي راهم سركارگذاشته استو جواب نميدهد وپرت وپلا ميبافدو دريغ از يك عذر خواهي.
لازم به توضيح است سازمان تنظيم مقررات راديديي بايد مدافع مشتركين دراين قبيل مردم آزاريها وسو استفاده ها باشد ليكن به نظر ميرسداينها خودشان وامدار ايرانسل واين وآن هستند.
خدا وكيلي اگر يك نماينده يا يك مسئول و يك نفر از كله گنده هاي مملكت مثل من شكايت ميكرد ‘ آيا او هم مثل من بايد اين همه دوندگي ومكاتبه كند وآخرش هم نتيجه اي نگيرد؟ اگه بگين بله با او هم مثل شما رفتار ميشد ‘ بخدا قسم دروغ گوهستيد.
سازمان تنظيم مقررات كه نتونه مدافع مردم درقبال سو استفاده ايرانسل باشه بهتر كه درب اون سازمان رو با مسئولين بي كفايتش گل بگيرن تا خيال همه راحت بشه.
مدارك موجوداست اگر خواستيد ارايه ميكنم.
البته فقط درايرانسل نيستن كه مردم مشكل دارند بلكه شهرداري وسازمانهاي ديگه اي هم هستندكه باعث بي آبرويي نظام ميشن وباعث ميشن مردم را به نظام بدبين كنند .چرا مردم را به حال خودشون رها كردين ودنبال سياسي بازي خودتون وخودشون هستيد وهستند؟ما مردم خوب ميفهميم ونفهم نيستيم.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
باسلام.به ولای علی اینا دارن زرنگی میکنند.مال منم چند مدتی قطع شده وموقع خرید همه چیز ثبت نام را تکمیل کردم وازشماره های فوق اوکی دریافت نمودم.وای بحال انسانهای دروغگو..!!!!
نظرات بیشتر