ج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
امیدوارم دولت مردان به فکراحداث تونل و پل بین این جزایرباشند
از بندرعباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
مقصر ناجی بوده هوا طوفانی بوده هر کاری کرده بیاد پهلو بگیره تا بنزین بده و تعدادی از مسافر ها رو سوار کنه نتونسته و در این دور و نزدیک شدنا برخوردای شدیدی با قایق کرده و سوراخ سده همین.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
نجات جان افراد حادثه دیده افتخار داره ، نه اینکه با گردن کج جلوی دوربین بگیم تا این لحظه جسد 16 نفر از هموطنان را از آب گرفتیم،
قابل توجه مدیران سازمان بنادر
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
نکته قابل تامل تر اين است که پس از گذشت سه ماه از حادثه کوشا 1 و ورود چندين و جند کميته تحقيق و بررسی و از جمله سازمان بازرسی کل کشور ، تاکنون هيچ گونه گزارشی فنی و کارشناسی صادر نشده است. آيا اين سوال برانگيز نيست آیا نبايد اينگونه استباط کرد که آقايان تصميم دارند به روی دلايل حادثه سرپوش بگذارند؟!!! در شرايطی که اين حادثه به مرگ 13 تن منجمله پنج مهندس جوان انجاميد.
قربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
لطفاً توی گوگل بنویسید " خرید کشتی خارجی ممنوع " و مطلب را کامل بخوانید تا بدانید علت اصلی حادثه چیست . کامنت دریانورد را کاملاً قبول دارم
سپهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
اسکله تعطیل یعنی چه؟ همین تعطیلی و نبود افراد مسئول باعث مرگ مردم شده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
با عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه تلخ و ناگوار به امید پیشرفت و آبادانی کشور عزیز ایران اسلامی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
فوتوشاپه!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
با ارزوی رحمت االهی برای غرق شدگان و صبر برای خانواده اشان امین .
بنده درسال خرداد 1376 جهت کار به جزیره کیش رفتم و بعد از 4 ماه کار شبانه روزی و با شرایط بسیار طاقت فرسا اولین مرخصی بعد از کلی منت کشیدن به من داده شد و با قایق موتوری طبق معمول بایستی خودم را به بندر چارک و از انجا به استان فارس می رفتم بنده اولین نفری بودم که صبح اول وقت خودم را به اسکله کیش رساندم و شناسنامه ها را دادیم که گروه بندی کنند و هر 10 الی 15 نفر دریک قایق موتوری فایبرگلاسی سوار شویم که همه گروه بندیها سوار شدند و رفتند به غیر ازگروه ما که قایقمان خراب بود و روشن نمی شد و ناخدای ان بسیار تلاش می کرد که روشن کند که با چیزی حدودا یک ساعت تاخیر راه افتادیم دقت کنید هر چه دیرتر قایقها می رفتند احتمال طوفان و ناپایداری جوی بیشتر می شد که به همین دلیل سعی می شد که نهابتا تا اول طلوع افتاب و یا ا ساعت بعد از همگی رفته باشند خلاصه قایق ما در وسط دریا جایی که نه پشت سرمان کیش و نه جلویمان بندر چارک پیدا نبود قایق خاموش شد و هر کاری کرد روشن نمی شد و ما هم تعداری زن و مرد بودیم و همگی دچار نگرانی و استرس و دیگر هیچ قایقی هم نبود که به ما کمک کنند و نزدیک بود مسافران به ناخدا حمله کنند و البته کلی بدو بیرا گفتند حالا حساب کنید قایق خاموش و موجها هم بیشتر و بیشتر می شدند که خدا به ما خیلی لطف داشت که دو قایق از بندر چارک اتفاقی رد می شدند و مار اسوار کردند الحمدالله . توجه کنید که اگر اون قایقها نبودند ما همگی غرق می شدیم متاسفم برای این بی نظمی و قدر ندانستن جان مردم و البته بازی کردن با جان مردم به قیمت چند هزار تومان متاسفم
سرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
خیلی جالبه . بعضی خبرها وقتی به گوش مردم میرسه انگار اولین باره . مثل این خبر بروید از همان جنوبیهای خونگرم خلیج فارس بپرسید درسال چند تا قایق غرق میشود و چند نفر هموطن بالخص ازاهالی انجا جان میبازند.
پای صحبت اونها که باشید همه چیز رو میگند و اینقدر تکرار این صحنه ها رودیدند که عادی برخورد میکنند مثلا ماه گذشته یه قایق غرق شدتعدادی غرق شدند انگاری این غرق شدگان ادم اهنی هستند نه یک انسان
موندم که غرق شدن این اتوبوس دریایی چه سروصدا یی کرده . قراره چه مدیری خلع از مسوولیت بشه که رسانه ای کردند. چرا از اینهمه غرق شدگان هرماهه و هرساله چیزی نمیگویند که بی سرو صدا غرق میشوند و خانواده هایی راداغدار میشوند. سازمان بنادر باید جوابگو باشد برای اینهمه حوادث که در دریاها رخ میدهد که 80 درصد آن از بی توجهی انهاست . از عدم نظارت عدم کنترل . عدم ...
حوادث جاده ای و هوایی خوب صداش درمی یاد.
ولی حوادث دریایی از هر 100 تا 2تاش رسانه ای میشود. سازمان بنادر ایا جرات ارایه امار جان باختگان حوادث دریایی درجنوب حداقل بین سالهای 80 تا 90 را دارد بسم الله
اعلام کند. قطعا اگر اعلام میگردید احتیاط مردم نسبت سفرهای دریایی بیشتر و آگاهانه با علم اینکه با تجهیزات و امکانات فعلی احتمال خطر بالاست تصمیم به سفر میکردند. وقتی جان انسان به اندازه یک تخته چوب ارزش داشته باشد . دیگر چه دغدغه ای که تعدادی غرق شدند و خانواده هایی را تا ابد عزادار کردند. مساله عدم توجه به ارزش جان انسانها است کشورهای پیشرفته تمام هم و غمشان فراهم نمودن شرایط ایمنی مردمشان است اعاز جاده ها/ دریا / هوا و ... است . تا ارزش انسان کم باشد این حوادث تکرارتکرار تکرار خواهد شد.
نظرات بیشتر