شرکت ایران ار در دهه 70 میلادی دومین شرکت امن هواپیمائی دنیا بوده زمین گیر شدن این شرکت در ارائه خدمات همه مربوط به تحریمها نمی شود بلکه تنگ نظری عده ای غیر متخصص باعث می گردد اگر اعتمادی توسط کارکنان خدوم آن ایجاد می گردد با برخوردهای غیر اصولی و بدور از شونات انسانی و اداری به بی اعبار کردن این شرکت ملی کمک نماید . شهبازی چه بخواهید و چه نخواهید به هر صورت اگر هم قهرمان نباشد شده است برای یک شرکت بی رمق و رنگ باخته بهتر نیست از فرصتها بهتر استفاده نماید حداقل اگر هوایمایی مدرنی در اختیار ندارد به کارکنان و خلبانان ورزیده خود ببالد.
واقعا براتون متاسفم با این گزارش جهت دارتون
یکی از دوستان من از خبرنگارانی است که با کاپیتان مصاجبه کرده و میگه بجز پاکی و خلوص نیت چیزی در ایشون ندیده . اتفاقا همون موقع به کاپیتان پیشنهاد کار در بهترین خطوط هواپیمایی آمریکا رو با بهترین حقوق و مزایا بهش داده بودند که قبول نکرده بود.
حتما باید 100 نفر کشته می شدند و یک هفته شب و روز مردم رو سیاه می شد تا قدر این آدم ها رو بدونید
این آدم حتی اگه بدنبال تبلیغات هم برای خودش باشه باز به کار ارزشمندش می ارزه
تابناک .. با انصاف باش
تمام خلبانان ایران با این شرایط پروازی قهرمانن اما این کاری که کاپیتان شهبازی سایت راه انداخته و صدای مردم مظلوم ایران رو به مجامع بین المللی میرسونه قهرمانتره اجرش با خدا
هر كي جائي شاغله وظيفه اي داره وظيفه خلبان هم كنترل هواپيماست به شهبازي ميگيم قهرمان چون از عهده وظيفه اش در شرايط خاص به بهترين نحو بر آمده چون مهارت خودشو نشون داده چون در حفظ جان يك عده انسان سهم داشته پس نگيد وظيفه خلبان ...همه كار ميكنن ولي فقط عده ايي درست كار ميكنن
قهرمان بزرگ سرزمينم!دوستت دارم و واي بر مايي كه اينگونه مزد قهرمانان را مي دهيم!
تو اگر هر جايي و بودي به سر مي گذاشتنت و تو را و تجربه ات را چون نگيني ارزشمند مي پنداشتند!
حرفهای جناب قاسمی به شوخی شبیه است مثل این است که بگوییم در اتاق عمل چند نفر جراح با سابقه هم نشسته بودند وجراحی را نگاه میکردند بنابراین انها جراحی را انجام دادند. یک هواپیما که 3 تا خلبان نداره. خلبان اول شهبازی بوده که مسئولیت پرواز هم بر عهده اوست. مطابق همه قوانین تصمیم گیرنده اصلی اوست. در ضمن این مسئله که ما همه درسها را توی کتاب خوندیم و با سیمولاتور انجام دادیم کاملا کتمان این حقیقت است که تصمیم گیری در شرایط سیمولاتور با شرایط واقعی فرق میکند و سیمولاتور تنها کمک به رسیدن به مهارت است.
درود به کاپیتان با شرف ایرانی که به فکر منافع مردم است باید به عنوان قهرمان ملی از او یاد شود یک حماسه بزرگ افرید این خلبان شایسته باید از وی به عنوان سمبل ایستادگی در مقابل تحریم ها تجلیل کرد نه اینکه با او برخورد کرد با نا مهربانی رفتار شود این شایسته یک قهرمان نیست