ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
به نظرم مشکل از ایران خودرو نیست
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
پس مشكل از ماست!!!! لابد..
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
ای اقا ما گیج شدیم در مصاحبه بعضی ها داشتیم که الان بنزین با استاندارد یورو 4 توزیع می شه !!! حالا فهمیدیم قرار بود بشه !!!
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
چرا کسی در مورد بنزین های صحبت نمی کنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
کاش میشد خودروهای خارجی را به همان قیمت آنجا تهیه کرد . اونوقت میدیدید که چگونه آلودگی هوا کم میشد. البته باید سوخت رو هم درست کنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
البته من کاملا منتقد عملکرد خودروسازان هستم ولی در این قسمت حق با ایشان است. این همه هزینه برای تولید خودرویی با استاندارد یورو 4 در این شرایط در حالیکه به سبب بنزین امکان استفاده از آن نیست. هیچکس نمی تواند انکار کند که مشکل آلودگی بنزین تولیدی است و نه فقط خودرو. چه اینکه این خودروها از قبل هم وجود داشته و بدتر هم بوده اند ولی شرایط اضطرار در این مدتی که بنزین تحریم شده به وجود آمده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
عزیز جان چرا حرف می زنید
از چهار سال پیش تا الان بیشتر از چنصد هزار تا خودرو به خودرو های تهران و سایر کلان شهر ها اضافه شده چه ربطی داره به بنزین
بنزین فبلا سرب دار بود که بدتر بود
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
باید در کشور خودروهای کم مصرف تولید شود تا حتی در صورت عدم بهبود کیفیت ینزین، میزان الودگی کمتری نصیب ریه هایمان شود!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
مطمئن باشين باهاشون راه ميان ... مردم اصلا مهم نيستن... اصلا به قول دوستمون اينا فقط رو كاغذه قرار نيست اجرا بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
آلودگی هوا
مصرف سرانه بنزین بیش از متوسط جهانی
ایمنی بسیار پایین
آمار بالای کشته ها ، مجروحین و معلولین حوادث جاده ای
نوسازی خودرو های فرسوده
دلال بازی در بازار و.....

تمام این موارد یک راه حل داره: آزاد سازی واردات خودرو با تعرفه زیر 10 درصد! همین نیازی هم به دوختن آسمان به زمین و هزار کار عجیب و غریب نیست!

کسانی هم نگران اشتغال بخش تولید خودرو هستند ( بدون توجه به تعدیل نیروهای گسترده اخیر) با واردات گسترده خودرو و گسترش مراکز ارائه خدمات و بخش های وابسته قسمت اعظم شاغلین در قسمت تولید توسط این بخش ها جذب خواهند شد!

ولی کو گوش شنوا!
یه قول معروف نرود میخ آهنین در سنگ!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
تو دنیای امروز هر کشوری روی نقاط قوت خود سرمایه گذاری میکنه. تو ایران هم محور توسعه کشاورزی هستش وقتی تو زمینه خودرو رقبای بسیار قوی در دنیا داریم که هیچ وقت بهشون نمیرسیم، چرا باز هم باید تو این صنعت هزینه کنیم و چند برابر به کشور ضرر بزنیم.
به نظر من خودروسازها باید برن تو کار کشت و صنعت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
خداوکیلی هوای شیراز حرف نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
خوشا شيراز و وصف بي مثالش
نظرات بیشتر