كاهش در تعداد تصادفات جاي أميد و خرسندي است. بدون شك برخورد جدي با متخلفين تنها راه كاهش تصادفات خواهد شد. براي مثال يك شهروند ايراني وقتي در كشورهاي كه مقرارات جدي راهنماي و رانندكي دارند، در زمان كوتاهي تبديل به يك راننده خوبي شود. اين تقيير تنها به دليل كنترل شديد و جدي همراه با مجازاتهاي سخت و مؤثر بوجود ميايد. اين در عين سادكي با سرعت اتفاق ميافتد.
جريمه نقدي، از دست دادن تصديق رانندكي، افزايش نرخ بيمه و تاثير در يافتن شغل عواملي هستند كه يك راننده متخلف را فورأ اگاه و تبديل به يك راننده خوب ميكند. نرخ بىمه براي افراد زير ٢٥ سال بأيد چندين برابر نرخ معمول باشد بدليل واضح كه أفراد در سن جواني باعث اكثريت تصادفات بوده و اين يك كنترل مؤثر ميباشد. مقاله خوبي بود، متشكر!
قصد ندارم که کار کسی رو بی ارزش جلوه بدم ولی واقعا با گران کردن همه سربه لاک خودشون می برند ولی وقتی تنها باشن حتما خلاف میکنند
بهتر بود گزینه های سه و دو درست می شد تجویز مسکن دردی رو دوا نمیکنه
تابناکعزیز لطفا تحقیق و اعلام فرمایید در موردجریمه های صادره بناحق و اشتباهی که برای مردم صادر می گردد چکار باید کرد این موارد را به حساب شیرینی محسوب کنیم قبض جریمه ای برای خودرو من صادر شده در شهرستان الیگودرز خیابان امام که در مدت عمرم الیگودرز را ندیده ام و تاکنون بهسه حوزه راهنمایی و رانندگی مراجعه کرده ام ولی هنوز موفق به پبت اعتراض نشده ام
در همه ی دنیا درمان بر پیشگیری غلبه دارد
یعنی جریمه و مجازات بر تربیت و فرهنگ سازی نظر سنجیه درستیه
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
البته وقتی به خاطر پارک کردن در جایی که اصلا جای پارک وجود نداره جریمه بشید اونم با نرخ جدید اصلا براتون شیرین نخواهد بود!
اما اگر قانونی تصویب میشد که با درامد این جریمه ها حداقل چندتا پارکینگ بسازن بسیار هم خوب بود
مشکل اصلی فرهنگ رانندگی وعدم نظارت مستمر پلیس میباشد جماعتی راننده را بدون نظارت درجاده ها رها وبه هر شکلی رانندگی میکنند ودر موقع اجرای طرحهای ترافیکی با جریمه مواجه وامار جریمه ها بالا میرود وکماکان رانندگی بد تا طرح بعدی ادامه پیدا میکند
افزايش جريمه فقط براي سازمان هاي تابعه شيرين شده نه مردم چرا كه اونها نفع ميبرند نه مردم .بايد فرهنگ درست رانندگي كردن و رفت و امد در خيابان را به مردم آموزش داد واين كه ما در قبال جان همديگر مسول هستيم ونبايد كاري بكنيم كه كسي آسيب ببيند والا وقتي كسي در حين رانندگي يا عبور از خيابان باعث بروز حادثه بشود آيا آن عابر جريمه ميشود يا اصلا كسي هست كه اون راننده يا عابر را جريمه بكند
جريمه نقدي، از دست دادن تصديق رانندكي، افزايش نرخ بيمه و تاثير در يافتن شغل عواملي هستند كه يك راننده متخلف را فورأ اگاه و تبديل به يك راننده خوب ميكند. نرخ بىمه براي افراد زير ٢٥ سال بأيد چندين برابر نرخ معمول باشد بدليل واضح كه أفراد در سن جواني باعث اكثريت تصادفات بوده و اين يك كنترل مؤثر ميباشد. مقاله خوبي بود، متشكر!