ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
اگر همه اين سرمايه اي كه طي هشت سال گذشته صرف بزرگراه ، تونل و پل شد را به مترو مي دادند اكنون شاهد تكميل آن بوديم .
شهردار بعدي پايتخت فقط بايد 2 پروژه را دنبال كند ، اول توسعه مترو و بعد از آن ايجاد كمبربند سبز براي بهبود هواي تهران و جلوگيري هميشگي از گسترش شهر .

مكان يابي براي ايجاد يك شهرك بلند مرتبه (مانند دان تاون شهرهاي پيشرفته دنيا) براي ساخت ساختمان هاي 50 تا 100 طبقه ، مي تواند باعث تجميع شركت ها و ادارات در اين ساختمان ها و آزاد شدن بسياري از فضاهاي اداري شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
به نظرمن اگر خيابان هاي أصلي را دو طبقه كنند وبه جاي چهار راهها و ميدانها زيرگذر يا پل احداث كنند خيلي اصولي تر است ،، البته رفتار ها و هنجار شكني هاي ما ايراني ها كه بعضي وقتها خيابان را ملك خود ميدانيم به مشكلات ترافيكي ما اضافه شده،، والبته ملاحظه ميفرمائيد كه همه با هم داريم از بابت هواي خوب و ترافيك روان ضرر ميكنيم ،، پس فرهنگ سازي هم بايد در نظر گرفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
اگر عزیزان از ماشین شخصیشون استفاده نکنن و از حمل و نقل عمومی استفاده کنن نه تنها ترافیک کمتر میشه بلکه آلودگی هوا و آلودگی صوتی هم کاهش پیدا میکنه. هرچند که حمل و نقل عمومی هنوز آنچنان که باید گسترش پیدا نکرده است. باور کنید از الان غصه آلودگی هوا رو داریم میخوریم. خواهشا حداقل مردم خودشون به فکر خودشون باشن.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
با سلام بحث بسیار جالبی را به موقع مطرح کردید خصوصا زمانب که با زحمت زیاد بزرگراه امام علی شمال را به جنوب پیوند داده و میبینیم که لاین سرعت بزرگراه را برای این خطوط دارند مسدود می کنند .... اولا این بزرگراه که مشکل ترافیکی ندارد تا خطوط بی ار تی دارای خط سوا باشند و بستن لاین بزرگراه فقط موجب ایجاد ترافیک میشود ، دوما مسافر بی ار تی کجا میخواهد پیاده شود و چگونه خود را باید از خط سرعت و سبقت به لاین پیاده رو برساند ، مطمئنا عقلایی که امروز این تصمیم را گرفته اند فردا با کشته شدن مسافرینی که با خودرو ها تصادف خواهند کرد هیچکدام مسئولیت جان مردم را به عهده نخواهند گرفت .... عقلا لااقل این لاین را به جای خط سرعت در لاین کناری در نظر میگرفتید تا مسافرین با تامین جانی بتوانند پیاده شوند و هزینه های آتی زدن پل عابر پیاده را هم نداشته باشید
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
خیلی هم خوبه !! شاید با این کار یه کم از حجم خودرو های تک سرنشین کم بشه . بالاخره فرهنگ سازی که جواب نداده ! شاید اعمال فشار جواب بده !!
ناشناس
|
Turkey
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
در انگليس از يك ساعتي استفاده از خطوط اتوبوس براي تمام ماشينها ازاد ميشود اما در ايران بيست و چهار ساعته ممنوع است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
بايد اين خطوط تبديل به خطوط تراموا شود آلودگيبسيار پايين و حمل چندين برابري مسافر و سرعت بالا از فوايد آن مي باشد.
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
مسیر کاری من از بزرگراه رسالته
قبلا چه از تاکسی استفاده می کردم چه از خودرو شخصی چیزی حدود 40 دقیقه تو راه بودم ( حالا از اعصاب خوردی ترافیک و کمبود تاکسی بگذریم )
ولی الان 15 تا 20 دقیقه ای به محل کارم می رسم و واقعا از خطوط بی آر تی راضیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
تو رو خدا به داده خیابان جلال آل احمد برسید. شهرداری با یک هزینه و وقت زیاد زیر گذری احداث کرد ولی به محض رسیدن ماشین ها به پل گیشا ناگهان با چند لاین انگار از یک قیف میخواهند رد شوند و به دولاین میرسند. ترافیک این منطقه خیلی بدتر از قبلش شده
ناشناس
|
China
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
کدام شهر بزرگ دنیا راسراغ دارید که مردم بپ ماشین شخصی شهرگردی بکنند یا سر کار بروند با توی شهر با ماشین تفریح کنند و ول بگردند؟ بنظر میرسد بهترین راه حل ترافیک افزایش شدید قیمت بنزین و هزینه نگهداری خودرو است اگر دولت بنزین را ۳۰۰۰ تومان قیمت بگذارد دیگر کسی با ماشین شخصی خیابان نوردی تفریحی نمیکند.
نظرات بیشتر