من که راضی هستم دست مجموعه شهرداری درد نکنه واقعاً راحتمون کردن.
ضمنن متاسفم برای کسایی که فقط بلدن ایراد بگیرن و از زبونشون یه دستت درد نکنه بیرون نمیاد.
مرگ بر سیاست زدگی مفرط
تو کشورهای بلوک شرق این موضوع خیلی جا افتادست که دقیقا با ورودی و خروجی مترو ها همراست و همه به سادگی ازش استفاده می کنند. خیلی هم قدیمی هستند که پله برقی هم ندارند. متاسفانه ما ایرانی ها قانون گریزان خوبی هستیم و تو همه جای شهر چه به عنوان عابر و چه راننده حقوق هم را پایمال می کنیم.با وجود این تراکم جمعیت امیدوارم مسئولین باز هم یک همچنین زیر ساخت هایی را برای نقاط دیگر در نظر بگیرند.
این چهاراه برای ماشینها عذابه چون اینا چراغ قرمز باشه طبیعتاً نمیتونن حرکت کنند تازه سبز باشه رد کنی تاکسیها اول خیابون تا سه ردیف راه رو میبندن و پلبس بیشتر توجه به جریمه کردن سایرین داره تا تذکر به تاکیسها اما از اینطرف هیچ قانونی برای پیاده ها نیست. باور کنید با اون وضع گند هوا 10 دقیقه معطل بشی از این طرح حتماً استقبال میکنی ولی همون پیادههایی که رعایت نمیکنن راه خودشون رو پیدا میکنن
خیلی خوب و مفید است اما اگر دربهای ورودی دقیقا از همانجایی بود که دیگه نرده نداشت خیلی بهتر بود. چون در نظر بگیرید که درب ورودی نزدیک چهار راه است اما نرده کشی ها حدود 1000 متر اون ورتر است و یک مسافت طولانی را باید بروی اما اگر درب وردی انجا بود و زیرگذر هم فروشگاه میزدند خیلی خوب بود. زیرگذر مشهد (پارک ملت) است فروشگاه داره و خیل یهم مفید و جذاب است
ممنونم از این فیلم آموزشی خوبتون! الان استراتژیهای مناسب عبور از این نرده ها رو یاد گرفتم و استراتژیهای نامناسب رو همچنین! تحلیلهاتون هم به درد خودتون میخوره. ما مردم همون کاری رو خواهیم کرد که از نظر خودمون درست هست. زنده باد آزادی! حداقل این یک مورد آزادی ورزشی رو از ما نگیرید!
دو تا خصوصیت آدمها،
1. راحت طلبی
2. دشواری ترک عادت
اگر می خواهید تغییر رفتار روی دهد، آموزش صحیح و مناسب راهکار اصلیه و در آموزش باید به خواست و علائق و نیازها و تواناییهای مخاطب توجه کرد
اینکه مسؤلین بدون توجه به این مورد دست به اقدام می زنند، با ذات برنامه ریزی و نیازسنجی منافات داره و به همین علت هم برنامه های مسؤلین مورد استقبال قرار نمی گیره
حالا شما به جای نرده، سیم خاردار هم بذارید، انسان راهی برای فرار از آن پیدا می کنه
از طرفی از کجا معلوم زدن زیر گذر در چنین تقاطعی، اقدامی درست و بجا بوده است!؟
من خودم یکی از کسانی هستم که از روی نرده ها عبور می کنم - محال است محال که بخاطر ... طراحان و ناظران که جیب خود را از پول پر کرده اند باعث شود من سخت تر از خیابان عبور کنم - اگر قرار باشد هر طرح غلطی با عنوان فرهنگ شهروندی اجرا شود و مردم مثل ... از ان استفاده کنند هیچ وقت مملکت درست نمی شود -
آنجا زیر گذر نیست پیچ گذر است
اگر جایی برای شکایت بود حتما شکایت می کرد
سایت محترم تابناک بگو به کجا می شود شکایت کرد ؟
در سایت شورای شهر و نیز شهرداری تهران جایی برای شکایت و یا حتی اظهار نظر وجود ندارد - نه تلفنی نه ملاقات حضوری و ...
به مردم توصیه می کنم برای خود احترام قائل شوید و اجازه ندهید هر طوری که خواستند شماها را بپیچانند -
همگی از روی نرده ها رد شویم تا بفهمند مردم ... نیستند که بخواهند زوری از هر طرح غلطی آنها را عبور دهند
پاسخ ها
داش حامد
||
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
یه دکتر هم برو سر راه.
بگو من از تنبلی مفرط درام رنج میبرم .حتماً یه درمانی داره دیگه.
بعد بگو من به همه آدمیان مشکوکم مشکوک
احداث زير گذر اتومبيل باتوجه به عبور خط مترو از زير زمين و همچنين وجود تئاتر شهر در آن نقطه( اگر به ياد داشته باشيد احداث ايستگاه مترو چه مشكلاتي را داشت) از نظر فني به صلاح نبود