مريم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
ميگن قيمت تمام شده پرايد سه ميليون هفتصد تومنه و اين ماشين تو سوريه چهار ميليون و سيصد فروش ميره ميشه اگه كسي درجريانه بگه اين واقعيت داره يا نه و اگه واقعيت داره چرا در بازار ايران اين خودرو رو ٥-٦ برابر گرونتر ميفروشن تازه بازم ميگن ضرره و اينكه چرا دولت ورود اتومبيل رو ازاد نميكنه البته بدون عوارض سنگين ؟ قيمت النترا ٢٠١٤ هجده هزار دلاره كه با دلار ازاد ٥٤ميليون ميشه ماشيني با اين همه امكانات تقريبا ٢/٥برابر قيمت پرايد تو بازار ايرانه اما تفاوتشون ١٠٠٠ برابر !!!! ايكاش دولت هم قيمت بنزين رو ازاد كنه هم ورود ماشين بدون عوارض عجيب غريب رو كه ببينيم اقايون سايپا و ايران خودرو چه حرف واسه گفتن دارن
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
ماشینهامون که کیفیت ندارن،تو شیر هم که پالم و چیزای غیرمجاز پیدا شد،به عنوان پیشنهاد بهتر نیست خودروسازها از شیر به عنوان سوخت استفاده کنن؟! هم شرکتهای لبنی ورشکست نمیشن هم تکنولوژی اینکار بومی میشه ! بله
هم وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
اتفاقاً برعکس بازار رونق می گیرد چون قدرت خرید بالا می رود پس از جیب مردم مایه نذارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
آیا خودرو ساز منطق دارد که به هیچ عنوان مسئولیت خدمات پس از فروش را ندارد این خودرو ساز همان بهتر که ورشکسته شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
همه چیز با نرخ ارز سنجیده می شود، ببخشید چرا کلا ریال رو حذف نمی کنید تا کارمند بیچاره هم نفسی بکشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
مادامى كه خودروسازدغدغه ارتقاء قيمت را دارد اميدى به ارتقاء كيفيت وبهبود خودروى داخلى نيست پس بهتره يكبار وبراى هميشه اين مصيبت دامنگير همه را حل كنيم......خودروساز حق داشته باشد تا جائىكه براش سود داره قيمت خودروى توليدى رو افزايش بده درعوض خريدار هم حق داشته باشه انتخاب كنه داخلى يا خارجى بخره با تعرفه گمركى صفر در صد......آيا ناعادلانه س؟
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
بهتر!!!! بزار یکبار هم خودروسازها دچار مشکل بشن
همه اش که نباید مصرف کننده و مردم مشکل پیدا کنن. بهتره خودروسازها (البته اگه بشه اسمشون را خودروساز گذاشت) به فکر بالا بردن بهره وری باشن. اصلا تو این مدت خودروسازها فکر کردن که تعدیل نیرو کنن. به گفته حتی خود مدیران خودروسازی تعداد زیادی پرستل با حق.قهای بالا به این صنعت چسبیدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
این روزها خریداری برای خودرو وجود ندارد و بازار راکد است و این نشانه این است که قیمت بالاست و مردم انتظار کاهش آن را دارند. خودروسازان اگر پول ندارند چگونه بانک درست کرده اند. در همه دنیا خودرو را قسطی می فروشند و پول دارند در کشور ما پیش فروش چند ماهه می کنند و می گویند پول نداریم . مگر پروسه تولید چقدر زمان می برد که چند ماه قبل و یا گاه سالی قبل پول گرفتن نمی تواند پول خودرو سازان را تامین کنند. صنایع ما عادت به ریخت و پاش دارند و دایم می خواهند به تجملات و تشریفات و حقوقهای دهها و صدها میلیونی مدیران خود و سود داشته باشند و به همین دلیل می گویند پول نداریم. بسیاری از صنایع بزرگ دنیا در این شرایط اقتصادی کشور در مرز دامد و هزینه و یا با سود یکی دو درصد کار می کنند اما در کشور ما کسانی که وارد صنعت می شوند اول خانه و خودرو انچنانی می خرند و بعد چند سفر خارجی میروند و اگر پولی ماند به سراغ تولید می روند و دایم داد می زنند که نقدینگی نداریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
اقاچه اصراری داریم که حتما بایدخودروتولیدکنیم.صنعت خودروبسپاریم به دسته واردات!درزمینه های دیگری فعالیت کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
کاهش 15 درصدی قیمت خودرو غیرممکن است زیرا با این وجود نه‌تنها خودرو‌سازان بلکه قطعه‌سازان هم دچار مشکل می‌شوند!
پس یا اینهمه افزایش قیمتهایی که منجر شده خریداران دچار مشکل شوند چه می شود!؟
نظرات بیشتر