به دلایل زیر در کشور ما امثال این بیماری در بخش خدمات اقتصاد قابل حل نیست:
- معمولا نسل دوم کوپن فروش ها در این بازارها هستند
-نظارت وجود ندارد
- بسیاری از برندهای اصلی هم به همین دلیل نبود نظارت ، در خود نمایندگی اصلی کلاه سر مشتری می گذارند
- اتحادیه مصرف کنندگان موبایل وجود ندارد
خیلی عالی بود . اگر همه ما به اندازه این نویسنده محترم به اوضاع اطرافمان حساس باشیم و نسبت به اگاه سازی دیگران اقدام کنیم جامعه به صورت خودکار اصلاح می شود . این عمل مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر است
مقاله بسيار خوب و روشنگري بود. اين بيماري در تمام نقاط كشور وجود دارد و متاسفانه فروشندگان تلفن همراه با فروش لوازم جانبي و نرم افزارهاي معمولي كه در فضاي اينترنت بصورت رايگان وجود دارد مردم را سركيسه مي كنند كه اين مصداق تقلب و قابل پيگيري از سوي ارگانهاي نظارتي مي باشد.
با تشكر از انجام وظيفه رسانه ايي تابناك اميدوارم اين خط فكري و شيوه برخورد در مورد ساير بنگاههاي اقتصادي و موسسات متخلف پيگيري و آموزش هاي لازم در اين زمينه به مردم ارائه شود
با سلام
متاسفانه مطالبي كه ذكر كردين كاملا صحت داره من هم چند وقت پيش از يكي از مغازه هاي داخل پاساژ يك دستگاه تلفن همراه خريداري كردم و هنگاهي كه متوجه شدم گوشي دزدي بوده از فروشنده تقاضا كردم گوشي رو عوض كنه در عوض صاحب مغازه منو از مغازه به بيرون پرت كرد و وقتي به حراست بازار مراجعه كردم دقيقا هيچ كاري انجام ندادند و طرف فروشنده رو گرفتند.
کاملا صحیح است.یکی از دوستان من در این پاساژ یک طیقه از یک ویترین یک مغازه رو به قیمت ماهانه 2 میلیون تومان اجاره کرده دقت کنید(یک طبقه از یک ویترین یک مغازه رو نه تمام مغازه رو یا تمام ویترین رو) ایشون میگن در شرط قرارداد اومده که حق ندارم بدون هماهنگی سایر فروشندگان پاساژ نرخی رو پایین بیارم