سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
الان میگن بین 25 تا 30 میلیون . وقتی تولید کردن میدن 60 تا 70 میلیون . قرار بود تیبا هم زیر 10 میلیون باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
عجبا...حیرتا...استاندارد و تست کیفیت هم داریم؟ اونوقت یعنی این ماشین در حدیه که پراید تایید بشه این نشه؟ 2 تا از شرکتهای ما هم دنبال قردادن؟هیچ ستاره ای هم نداره ار تست کیفیت...همه این امکانات رو رنو5 قدیمی هم داشت اونارو چرا اوراق کردیم اصلا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
خودروی با امنیت کمتر از تولید هند رو به قیمت خودروی برزیلی خواهند فروخت، کی به کیه، اصن کی میتونه ثابت کنه؟
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
دلتون رو خوش نکنید به نظر میرسه پراید وطنی از این قارقارک بهتر باشه. کشور هند و برزیل !!! چرا با امارات و قطر مقایسه نمیکنید.
در آمد ایرانیها مثل هنده بدهیهامون مثل یونانه و مخارجمون مثل قطره این استاندارد زندگی در ایرانه
ناشناس
|
Denmark
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
حتماً شرکت استاندارد ایران برای دادن مجوز تولید این خودرو پارامترهای کیفی ای را در نظر می گیرد و اگر این محصول نتواند این پارامترها را داشته باشد، از تولید آن جلوگیری می شود


وای مردم از خنده. اگر اداره استاندارد قدرت داره چرا پراید تولید میشه؟...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
چرا صنعت خودروسازی ما همیشه محتاجه چرا انقدر گرونه
چرا و چرا برای مشتریاش ارزش قائل نیست
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
کلاً به مردم ایران نیومده ماشین خوب ببینن. همیشه ماشینای از رده خارج رو قالب میکنن. مثلاً چرا هوندا سیویک یا تویوتا کرولا جایگزین پراید و پژو نمیشه؟ اینا ماشینای قشر متوسط در دنیان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
به محض ورود به این بعد از چند سال ساخت باز شرکتهای نابغه ایرانی تبدیل به وانتش میکنن ؟ واقغا اگه وانت بشه خوشگل هم میشه وانت مینی شاسی
سعادت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
چرا نمی خواهید قبول کنید که مشگل خودروسازی ایران انحصار است .کوئید یا غیر کوئئد نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
اگه فکر میکنین قیمتش بعد تولید زیر ۶۰ میلیون تومن خواهد در اشتباهید
نظرات بیشتر