بنده در سال ٩٥ ماشين لباسشويي با قيمت بيش از ٣.٥ ميليون تومان از سيهاوي خريداري كردم كه در تحويل اول به دليل خرابي لاستيك داخل ماشين و قطرات آب و تايد داخل دستگاه طبق مقررات خود ان شركت تحويل نگرفتم. با بنده تماس گرفته شد كه تمام لباسشوييها در شركت سازنده توسط آب و تايد تست ميشوند و آن قطرات ناشي از همين تست بوده. بعد از چند هفته دستگاه ديگري با رفتار بسيار بد و توهين آميز و تهديد كننده كاركنان آن شركت به منزل اينجانب تحويل شد كه بدنه آن با كليد خط و خش خورده بود و سيني كف و پشت ماشين شكسته بود. قابل ذكر است كه شماره سريال لباسشويي تحويلي سري دوم و گارانتي آن كاملا با تحويلي سري اول يكي بود و حتي رسيد تحويل كالا كه دفعه اول از دفترچه كنده شده بود و بنده امضا نكرده بودم عينا با تاريخ قبلي يكسان بود. بماند كه دستگاه را با وضعيت اسفناك حمل كردند و در آشپزخانه پرت زمين كردند و بنده را تهديد به امضا كردند. پس از شكايت به سيهاوي و پيگيري مداوم اينجانب و عدم رضايت جهت نصب دستگاه تحويلي در سري دوم، بعد از گذشت دو ماه دستگاه ديگري تحويل داده شد و دستگاه قبلي را بردند. يعني سه بار تحويل جنس و دوبار عودت جنس براي خريد لباسشويي نو با قيمت بالا! به شخصه هيچگاه حاضر به خريداري مجدد از بازرگاني كه جنس دست دوم يا خراب را تحويل ميدهد و رفتار توهين و تهديد آميز دارد نيستم.
من کمی تحقیق کردم که جریان این سیهاوی و بوش سرویس چیه گفتند سیهاوی عضو اتحادیه نیست و .... بهرحال وضعیت خیلی عجیبیه بازار لوازم خانگی بخوای یه خرید ساده بکنی مغزت می ترکه
نهاد مذکور کجا میشه؟ دادگاه؟ یعنی هرکی که از یه برند خرید کرد و مشکل پیش اومد برند مذکور به تعهداتش عمل نکنه و بگه برو شکایت کن؟ بخاطر یه لباسشویی یا یخچال و تلوزیون 2 سال پله های دادگاهو برن بالا و پایین؟
هرچند برندهای معتبر که مدیران باتجربه محلی و منطقه ای استخدام میکنند این چنین رفتار نمیکنند و اکثرا متعهد هستند.
آقا بنده یه دستگاه جاروبرقی مدلbgl 82030 که قیمت آن درتمام نمایندگی های معتبر1080تومان است به قیمت1240تومان خریدم(از اهواز) جالب اینکه می فرمايندچون ما کرایه دادیم تا از تهران ارسال کنند بنابر این 16
0تومان حق طبیعی ما است که گرانتر بفروشیم یه منطق مسخره در ضمن یه گارانتی جعلی سه ساله بدون هیچ نشانی از مرکز خدمات پس از فروش هم وجود خارجی نداره به همین راحتی کلاهبرداری بردا ری میکنند فقط خواستم به دوستان عزیز اعلام کنم که بهترین خرید در ایران فقط از فروشگاههای تهران است البته قبلش حتما یک مقایسه قیمت بشود حرام است که در شهرستان به خصوص در اهواز خرید بکنیم باتشکر
شکایت از شرکت سیهاوی واقعا شرکت مزخرفیه یعنی هیچ مسئولی تواین مملکت نیست که بخواد این شرکت رو ادب بکنه بازرگانیمون هم که تعطیل تعزیراتمون هم که خواب. یه فر تو کار خریدیم 4.300 میلیون و سیصد. حمل رایگان بود وقتی اوردنش به طرف گفتم بازش کنم گفت نه اگه باز بشه از گارانتی خارج میشه فقط کارتونو برداشت و برگه به من داد اگفت امضا کن. وقتی نصاب اومد نصب کنه دیدم شیشه بالاش از داخل شکسته. اونم گزارش و عکس تهیه کرد فرستاد شرکت گفت تعویض میشه . بعد از کلی پیگیری و حرص خوردن و تحقیر شدن توسط کارمندای شرکت بهمون گفتن چون حمل رایگان بوده از گارانتی خارج میشه و با هزینه خودتون تعمیر میشه. در صورتی که موقع خرید اینو نگفتم فقط گفتن دو نوع ارسال داریم رایگان و با هزینه وقتی تفاوتشو پرسیدیم گفت فقط با هزینه زودتر میاد بدون هزینه دیرتر گفتیم اشکال نداره با پیک رایگان بیاد حالا زیر بار نمیرن عوض و یا تعمیر کنن. واقعا افتضاحه
خدمات سیهاوی افتضاح هست من یک گریل از این نمایندگی خریدم ۱۰۰ بار برای تعمیر زنگ زدم بهشون نیومدن ببرن که نیومدن خدا رو شکر میکنم که ماشین ظرفشویی و لباسشویی رو از نمایندگی کاراگستر خریدم و فعلا که باهاشون مشکلی نداشتم
با سلام
ای کاش این مطالب رو در مورد این گارانتی سیهاوی قبلا خوانده بودم...
چند روز پیش بنده یک ماشین ظرفشویی از این گارانتی خریدم. نصاب های آمدند و شیر اصل که روی دستگاه بود را با شیر دست دویی که معلوم نبود از کجا درآوردند جابجا کردند. بعد از پیگیریهای ما فهمیدیم که کسی که پاسخ ما رو هم می ده در واقع خودش دزد تشریف داره
چرا که وقیحانه به من می گفت چرا کیف و جیب این نصاب رو شما نگشتی! جالبه بهتون بگم وقتی من به این نصاب گفتم گویا شما شیر رو اشتباها تعویض کردی با کمال پررویی گفت اصلا شیری وجود نداشت!!!
و سریعا وقتی فهمید من متوجه شدم گفت میرم از ماشین یک شیر می آورم و فکر کرد بنده مثل خودش احمق هستم و شیر را برد در ماشینش جا ساز کرد..
خدا لعنتشون کنه. که به اسم گارانتی میان دزدی خونه مردم به شرکتشون هم که زنگ می زنی مدیرشون میگه باید می گشتی طرف رو!
ماشالله هر روز بدتر از دیروز