ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
تابی ما اخرش نفهمیدیم پراید خوبه یا بد!!!؟ چرا هم تغییر عقیده میدین؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
این پرایده ما هم خیلی مزیت داره که ما تا قبل از این خبر نمی دونستیم.
اصلا چرا ما از همون اول رو پیکان ایربگ و abs و شیشه برقی نذاشتیم و الکی رفتیم سراغ پراید؟!!!!
میدونید چند نفر با کنار رفتن پیکان از کار بیکار شدند؟
تازه قیمتش هم از پراید کمتر بود و استهلاک کمتر و 100 درصد تولید داخلی
پاسخ ها
شهاب
| Germany |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
بحث منطقی با دل خنک کردن خیلی فرق داره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
اصلا قرار نیست که کارگرا و کارمندهای ساده ماشین دار بشن
اگر دولت لطفی بهشون وکنه می تونن پراید بخرن
اگر هم ناراضی هستن این رو هم جمع می کنن بعدش ببینم کدوم کارمند و کارگر ساده ای می تونه ماشین 50 میلیونی بخره !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
خب پس نتیجه می گیریم که باید تعرفه واردات رو کم یا حذف کرد تا بتونیم مثلا خودروهای تویوتا رو با قیمت پراید بخریم تا هم ایمنی داشته باشیم و هم قیمت مناسب! نظرتون چیه؟؟!!
مطمئن باشید این طوری سر رقابت هم که شده خودورسازهای داخلی زودتر خودشون رو به کیفیت جهانی نزدیک میکنن(فکر میکنم سی و خورده ای سال فرصت براشون بسه، با رقابت بیشتر جواب میده).
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
مزیت راجع به پراید ؟!؟!؟! پدر جان مدلهای 79 کره ای رو هنوز هم به مدل صفر این ماشین ترجیح میدن ، چرا ؟!؟!؟!
پاسخ ها
شهاب
| Germany |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
من دوتا از اون 79 ها میدم شما یه صفرشو مرحمت بفرمایید باقی مال خودتون!!!چقدر رو هوا بحث می کنید آخه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
یه حسنش اینه که تصادف کنی معلول نمیشی یه راست میری اون دنیا
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
رانندگی بد و روحیه توحشی که فرهنگ ما به آن مبتلا شده باعث بالا بودن نرخ مرگ ومیر و مصدومیت در حوادث است نه اتوموبیل ها. میتوان بجای از رده خرج کردن پا تقویت بدنه آن مساله ایمنی را حل نمود. و حتی با تحقیقات گسترده موتور و دیگر قسمت های آنرا بهینه سازی کرده و اتوموبیلی واقعا ملی که باعث کار آفرینی و غرور ملی شود تولید کرد.متاسفانه تا حال تغییراتی که در مدل های مختلف این اتوموبیل ایجاد شده سطحی و گاها با حذف انحنا های بدنه اصلی باعث ضعف بیشتر بدنه شده است. دور انداختن دانش فنی موجود خلاف اقتصاد مقاومتی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
خب پس پیکان را هم بیاریم
این که دلیل نشد که جایگزین نداریم بریم و بسازیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
ار نظر تیراژ، تیبا جانشین پراید قرار است بشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
اين ماشين به لحاظ ايمني به هيچ وجه با استاداردهاي رود همخواني ندارد
به لحاظ كيفيت هم فاجعه است اين تعريف و تمجيد واقعا جاي سوال دارد علاقمندم بدانم نگارنده متن خودش در حال حلضر پرايد سوار ميشود
نظرات بیشتر