این پرایده ما هم خیلی مزیت داره که ما تا قبل از این خبر نمی دونستیم.
اصلا چرا ما از همون اول رو پیکان ایربگ و abs و شیشه برقی نذاشتیم و الکی رفتیم سراغ پراید؟!!!!
میدونید چند نفر با کنار رفتن پیکان از کار بیکار شدند؟
تازه قیمتش هم از پراید کمتر بود و استهلاک کمتر و 100 درصد تولید داخلی
اصلا قرار نیست که کارگرا و کارمندهای ساده ماشین دار بشن
اگر دولت لطفی بهشون وکنه می تونن پراید بخرن
اگر هم ناراضی هستن این رو هم جمع می کنن بعدش ببینم کدوم کارمند و کارگر ساده ای می تونه ماشین 50 میلیونی بخره !!
خب پس نتیجه می گیریم که باید تعرفه واردات رو کم یا حذف کرد تا بتونیم مثلا خودروهای تویوتا رو با قیمت پراید بخریم تا هم ایمنی داشته باشیم و هم قیمت مناسب! نظرتون چیه؟؟!!
مطمئن باشید این طوری سر رقابت هم که شده خودورسازهای داخلی زودتر خودشون رو به کیفیت جهانی نزدیک میکنن(فکر میکنم سی و خورده ای سال فرصت براشون بسه، با رقابت بیشتر جواب میده).
رانندگی بد و روحیه توحشی که فرهنگ ما به آن مبتلا شده باعث بالا بودن نرخ مرگ ومیر و مصدومیت در حوادث است نه اتوموبیل ها. میتوان بجای از رده خرج کردن پا تقویت بدنه آن مساله ایمنی را حل نمود. و حتی با تحقیقات گسترده موتور و دیگر قسمت های آنرا بهینه سازی کرده و اتوموبیلی واقعا ملی که باعث کار آفرینی و غرور ملی شود تولید کرد.متاسفانه تا حال تغییراتی که در مدل های مختلف این اتوموبیل ایجاد شده سطحی و گاها با حذف انحنا های بدنه اصلی باعث ضعف بیشتر بدنه شده است. دور انداختن دانش فنی موجود خلاف اقتصاد مقاومتی است.
اين ماشين به لحاظ ايمني به هيچ وجه با استاداردهاي رود همخواني ندارد
به لحاظ كيفيت هم فاجعه است اين تعريف و تمجيد واقعا جاي سوال دارد علاقمندم بدانم نگارنده متن خودش در حال حلضر پرايد سوار ميشود