سوپر جت 100 از هواپیمای 40 ساله ایمن تر است. مخصوصا اگر قرار باشد ما هم قطعه بسازیم این قرار داد کاملا مفید است. ماباید بتوانیم سالانه تعداد بیشتری هواپیمای نو وارد خطوط هوایی کشور کنیم. خرید از ژاپن؛ کانادا و برزیل هم گزینه های بعدی باشند
باید خرید هواپیماهای غیر نظامی رو منوط به اجازه خرید سوخو 30 کنیم و ازش به عنوان یه جور اهرم فشار استفاده کنیم. چون الان دیگ.ه می تونیم از ایرباس خرید کنیم و روس ها از این مسیله خوشحال نیستن
با سلام و احترام...مانند هميشه تاريخ را فراموش كرديم..قصه قررداد تركمانچاي...نيروگاه بوشهر...ميگ و سوخو و تانكهاي تي 55..62 و 72 روسي ارتش عراق در جنگ تحميلي...توپولف هاي 154 و انتونوف ها..... اس 300 ....قصه هاي روسيه مكار و ايران..اين قسمت هواپيماي مسافري!....ايرباس و بويينگ هر چند گرانند اما با كيفيتند...747 هاي ايراني هنوز با 40 سال عمر قادر به پروازند همين طور ايرباس ها...
سقوط این هواپیما پس از کاهش ارتفاع در خواستی خلبان وموافقت برج مراقبت در اثر برخورد به کوه بوده است..هیچگونه مشکل فنی مطرح نشده است. برج مراقبت بدون توجه به ار تفاع کوه با این کاهش ارتفاع موافقت میکند وهواپیما بگونه افقی با نزدیک قله برخورد مینماید.
در دنیای بیزینس بین المللی اگر ایر باس و بوینگ بخواهند یک شرکت چینی یا روسی یا کره ای را بد نام کنند براحتی و با استفاده از پالس های الکترومغناطیسی به راحتی این کار را می کنند. مهم این است که هر کشوری سیاست خاص خودش را داشته باشد. اگر هواپیماهای روسی در روسیه هم سقوط می کنند بسیار خوب یک نفر متخصص نه شمای بی سواد بیاید تعداد هوایپماهای روسی در مقایسه با هواپیماهای ایر باس یا بوییگ را با هم مقایسه کند و درصد ان را پیدا کند و تمامی پارامتر ها را اضافه کند و بعد شما نتیجه را اعلام کنید.
فهمیدی؟