باز هم راحت طلبی مدیران و حذف صورت مسئله به جای ارائه راه حل:
تصادفات و تلفات جاده ای زیاده؟ خوب با گرون کردن بنزین حجم مسافرتها رو کمش کنیم (ایمنی جاده ها و خودروها و فرهنگ سازی رعایت قوانین مقررات به ما مربوط نمیشه)
ترافیک شهری و آلودگی زیاده؟ خوب بیایم از بزرگراه ها عوارض بگیریم. هم درآمدزایی هم کاهش بار ترافیک و هم کاهش آلودگی (کیفیت بنزین و خودروها و تسهیل استفاده از وسایط حمل و نقل عمومی و افزایش کیفیت آنها. تمرکز زدایی از تهران به ما مربوط نیست)
راه حل های احتمالی و آتی
فارغ التحصیل بیکار زیاده؟ کاری کنیم که مهاجرت کنند (متناسب سازی ظرفیت رشته ها با بازار کار و ایجاد اشتغال به ما مربوط نیست)
مخارج درمان زیاده؟ تشویق مریض ها به مصرف مرگ موش!
یک چیزی از اروپایی ها شنیدن که گفتن ما مطلوبیت خودرو شخصی را کاهش دادیم
ولی نفهمیدن چطوری
آقاجان شما حمل و نقل عمومی را سرعت بده، سوپسید قرار بده، ناوگانو نو کن
و قول با اتوبوس میرن در همون زمان خودرو شخصی میرسن،
در این حالت مطلوبیت خودرو شخصی میاد پایین.
البته مسیولین نییییییز باید با خودرو عمومی برن و فرهنننننننننننننگ سازی کنن.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
حسین آقا دوچرخه رو جا انداختی. کی میتونه تو تهران با دوچرخه به کاراش برسه؟ در صورتیکه بسیاری از این رفت و آمدها با دوچرخه میسر میشه. حتی مطلوبیت پیاده روی نداریم ما تو تهران و سایر شهرهامون. پیاده راه نداریم اصولا و پیاده روها هم هیچی نگم ازش بهتره.
تصادفات و تلفات جاده ای زیاده؟ خوب با گرون کردن بنزین حجم مسافرتها رو کمش کنیم (ایمنی جاده ها و خودروها و فرهنگ سازی رعایت قوانین مقررات به ما مربوط نمیشه)
ترافیک شهری و آلودگی زیاده؟ خوب بیایم از بزرگراه ها عوارض بگیریم. هم درآمدزایی هم کاهش بار ترافیک و هم کاهش آلودگی (کیفیت بنزین و خودروها و تسهیل استفاده از وسایط حمل و نقل عمومی و افزایش کیفیت آنها. تمرکز زدایی از تهران به ما مربوط نیست)
راه حل های احتمالی و آتی
فارغ التحصیل بیکار زیاده؟ کاری کنیم که مهاجرت کنند (متناسب سازی ظرفیت رشته ها با بازار کار و ایجاد اشتغال به ما مربوط نیست)
مخارج درمان زیاده؟ تشویق مریض ها به مصرف مرگ موش!