ایرانی بیچاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
باز هم راحت طلبی مدیران و حذف صورت مسئله به جای ارائه راه حل:
تصادفات و تلفات جاده ای زیاده؟ خوب با گرون کردن بنزین حجم مسافرتها رو کمش کنیم (ایمنی جاده ها و خودروها و فرهنگ سازی رعایت قوانین مقررات به ما مربوط نمیشه)
ترافیک شهری و آلودگی زیاده؟ خوب بیایم از بزرگراه ها عوارض بگیریم. هم درآمدزایی هم کاهش بار ترافیک و هم کاهش آلودگی (کیفیت بنزین و خودروها و تسهیل استفاده از وسایط حمل و نقل عمومی و افزایش کیفیت آنها. تمرکز زدایی از تهران به ما مربوط نیست)
راه حل های احتمالی و آتی
فارغ التحصیل بیکار زیاده؟ کاری کنیم که مهاجرت کنند (متناسب سازی ظرفیت رشته ها با بازار کار و ایجاد اشتغال به ما مربوط نیست)
مخارج درمان زیاده؟ تشویق مریض ها به مصرف مرگ موش!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
یکی از راهکارها افزایش بلیط قطار در سه مرحله درهرسال میباشد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
واقعا کیا شدن مسئول

شما وضعیت حمل و نقل عمومی رو درست کن کسی از خودرو شخصی استفاده نمیکنه


ساعت 5 به بعد تاکسی هم گیر نمیاد
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
شما کلا یه کاری کنید مطلوبیت زندگی رو کاهش بدین... همینو بلدین
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
متاسفم که ایشون بالاخره خودش همین تصمیمش رو عملی میکنه و بعد ..........
اميد فروزش
|
Netherlands
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
يك مدير واقعي چنين ميكند:

مطلوبيت سفر با خودروهاي عمومي را افزايش ميدهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
دوستان لطف کنند اول مطلوبیت سفر با وسایل نقلیه عمومی را افزایش دهند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
یک چیزی از اروپایی ها شنیدن که گفتن ما مطلوبیت خودرو شخصی را کاهش دادیم
ولی نفهمیدن چطوری
آقاجان شما حمل و نقل عمومی را سرعت بده، سوپسید قرار بده، ناوگانو نو کن
و قول با اتوبوس میرن در همون زمان خودرو شخصی میرسن،
در این حالت مطلوبیت خودرو شخصی میاد پایین.
البته مسیولین نییییییز باید با خودرو عمومی برن و فرهنننننننننننننگ سازی کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
حسین آقا دوچرخه رو جا انداختی. کی میتونه تو تهران با دوچرخه به کاراش برسه؟ در صورتیکه بسیاری از این رفت و آمدها با دوچرخه میسر میشه. حتی مطلوبیت پیاده روی نداریم ما تو تهران و سایر شهرهامون. پیاده راه نداریم اصولا و پیاده روها هم هیچی نگم ازش بهتره.
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
تفاوت تفکر را نگاه کنید، آمو، باید مطلوبیت حمل و نقل عمومی را افزایش دهی نه مطلوبیت خودروهای شخصی را کاهش .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
اخه یکی نیست به این مسئول بگه چند بار سوار تاکسی ،مترو شده بفهمه حمل نقل عمومی درایران چیه
نظرات بیشتر