چرا این آقای معاون پیشنهاد نمی ده که تمام اتوبوس ها و تاکسی ها هیبریدی بشن و با طرح توسعه و دادن وام به بصورت قرض الحسنه سریع تاکسی هاو اتوبوس های هیبریدی واردکنند یا نه همین پراید قراضه رو یه موتور هیبردید روش بزارند متاسفم برای مملکتم که چه کسایی توش دارن مدیریت می کنند
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
بنزین عزیزم. اونوقت کی بنزین میخره؟؟ هیچکی! بنزینشون رو دستشون باد میکنه عاخه.
شما بفرمایید این بی آر تی داخل اتوبان یا 4 تا اتوبوس قراضه خط های مختلف داخل دیگر اتوبان ها چه گلی به سر مردم زده است(چه جابجایی مهم و کاملی می کند؟) که میخواهید از خودروهای شخصی عوارض بگیرید؟!!!!!!
همانطور که عزیز دیگر اشاره کردند، چه کسی دوست دارد خودروی شخصی خود را با این هزینه های سنگین خودرو به خیابانها بیاورد ؟
تنها عامل آن ناچار است .
وقتی متروی ما بعلت مسائل سیاسی و هوای نفس دولتها در عدم تخصیص اعتبار جهت خرید واگنها تبدیل به کنسرو سازی شده چگونه انتظار دارید مردم از وسایل عمومی مثل مترو و اتوبوس استفاده کنند ؟
ای کاشک تابناکی های عزیز در نمایشگاه این آقا (معاون حمل و نقل وزير راه و شهرسازي)را تعقیب می کردند تا ببیننند با چه خودروئی وارد نمایشگاه شده است .
با سلام وقتی تفکر آقای آخوندی از وزارت راه به تفکر شهری پیدا می کند انتظار بیشتری نیست
فقط یک سوال آقای تقی زاده و پو سید آقایی در مدیریت شان با راه آهن چه کردند همان تفکر حالا بر مدیریت حمل و نقل کلان شهری مسلط شده است
با سلام
چرا ما نمي خواهيم از تجربه دنيا در امور ترافيكي استفاده كنيم و گره روي گره مي زنيم راهنمايي و رانندگي ما هنوز در كارش كلاس اول است يا بقيه نمي گذارند كارش را انجام دهد كافي است يك نگاه به همين كشورهاي جهان سوم نه جهان اول بزنيم در انجا چيزي به نام پارك خودرو در خيابان و كوچه معنا ندارد و به همين دليل خيابانها باز است مي گويند پاركينگ داري ماشين داشته باش نداري حق نداري در خيابان پارك كنني و حق عبور و مرور بقيه را بگيري . در انجا علايم ، خطوط و دوربين حاكميت مي كند نه پليسي كه كلا خلاف مي بيند و هيچ كاري نمي كند مثلا ميبيني در اين كشورها ترافيك چندين صد متر بوجود امده اما لاين گردش به راست ازاد است و خطوط به منزله ديوار عمل مي كنند و كسي به خود اجازه نمي دهد از ان عبور كند و راه ديگران را مسدود نماييد و....