ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
میگم نفس کشیدن مردم هم باعث تولید دی اکسید کربن و آلودگی هوا میشه.بیاید برای کاهش آلودگی هوا همه ما مردم رو خفه کنید تا آلودگی هوا کاهش پیدا کنه!!

حرکت خودروها رو هم ممنوع کنید بجاش تردد خر و الاغ رو مجاز کنید و بهشون پلاک زوج و فرد بدید، حتماً آلودگی هوا کاهش پیدا میکنه. شهرداری هم هر روز کلی کود جمع میکنه که واسه رشد گیاهان و سرسبزی درختان و تولید اکسیژن مفیده.

اصلاً میگم مظاهر زندگی شهری رو ممنوع کنید و به شیوه عصر حجر زندگی کنیم. اینجوری خیلی بهتره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
بنظرم فردا هم برای استنشاق هوای الوده وسمی تهران هم باید عوارض بدیم .
صفاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
از خطوط اتوبوسرانی،خطوطش در اشغال پارکینگ خودروهای شخصی و اتوبوسرانی در ترافیک برای راننده زحمتکش!توسعه حمل ونقل عمومی فقط ناوگان نیست،اصلی ترین عامل "مسیرباز"است.راه حل فقط طرح "سامع":
1.خط کشی زرد ناپیوسته لاین راست همه خیابان های اصلی به علامت مسیر حمل و نقل عمومی با جلوگیری از پارکینگ – نه عبوریا مکث – خودروها.
2.خط کشی پارکینگ در فرعی با تعیین پارک بها.
با این طرح مسیرباز، سرعت و ظرفیت حمل ونقل عمومی سه برابر،پارکینگ هزینه بردار،لذا استفاده از خودروتک سرنشین به صرفه نخواهد بود.جزییات طرح قابل ارایه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
با اين ايده ها مشكل ترافيك تهران تا 12 خط مترو و حتي بيشتر اجرا نشود و تمام بزرگراهها به بي آر تي حمل و نقل عمومي مجهز نشوند حل نخواهد شدو نبايد اين ايده اجرائي شود. فعلا هدف شهردار تهران بدنبال جبران كمبود بودجه است كه با اجراي اين ايده به درآمد مورد نظربرسد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
اين ايده ها در ابتدا به نوعي افكارسنجي تلقي ميشود و در صورت چراغ سبز افكار عمومي و نظرات مردم بعدا به طرح تبديل ميشود ولي بايد ابتدا امكانات حمل و نقل عمومي در حد مناسب فراهم باشد بعدا از مردم انتظار داشته باشيد كه مردم كمتر از وسايط نقليه شخصي استفاده كنند. بنده اگر وسيله شخصي نداشته باشم بايد براي رفت 5 بار وسيله نقليه كرايه سوار و پياده شوم و در نهايت از يك پل هوائي بلند و مرتفع بدون پله برقي بالا بروم و پائين برم و مسافتي را طي كنم تا به محل كارم برسم و در برگشت به منزل هم همين 5 بار سوار و پياده شدن را طي كنم. در طرح متروي اوليه تهران در سال 56 نزديك به 10 خط مترو پيش بيني شده بود و جمعيت تهران نزديك به 3 ميليون نفر بود. اما اكنون با جمعيت 15 ميليوني تهران فقط 4 خط متروي درون شهري و يك خط متروي برون شهري تهران كرج وجود دارد خط 7 نيمه كاره متوقف شد و خط 6 هم به بهره برداري نرسيده . چهار بزرگراه اصلي تهران يعني همت، مدرس، نيايش و يادگار امام واقع در شمال غرب تهران فاقد حمل و نقل عمومي يعني بي آر تي ميباشد. مردم چكار بايد بكنند.؟
حسن
|
Iraq
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
تامیتونید ازمردم بیچاره که صداشون در نمیاد به بهانه های مختلف پول بگیرید . جاده های ما که خیلی عالی وباکیفیت هستند مثلا جاده ورامین - پاکدشت - قیامدشت ....تاشریف آباد که چقدر وحشتناک هست واقعا مردم با لذت رانندگی میکنند . وباید بابت این همه لطف وخدمت شما عوارض بدهند
نجیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
ایشان هم ژن برتر هستند
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
با گران شدن هیچی حل نمیشود بجز فشار بر طبقه حقوق بگیر شما وقتی گران کردید تولید کنندگان چندین برابر گران میکنند تنها راه حل ترافیک و عدم استفاده از ماشین شخصی تکمیل مترو و قطار است که متاسفانه با این بلایی که بر سر تهران اورده شده انهم جواب نمیده
علی اعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
مسئله خیلی ساده حل می شه, مسئولین از فردا ماشینهای شخصی واداری را کنار بگذارند واز سرویسهای عمومی استفاده کنند
abbas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
به نظر من آلودگی هوا به تعداد ماشین ها نیست بلکه به خاطر بنزین و گازوئیل و خودرو های بی کیفیتی هست که در ایران تولید میشه.
نظرات بیشتر