ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
البته کا هش سرعت خوب است لیکن عمده مشکلات از بی توجهی و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است . بایستی با آموزش از صدا و سیما و بر خورد با اشخاص متخلف از این تصدفات جلو گیری کرد. متاسفانه تعداد پلیس ها در را ههاکم است. و نظارتی در راه ها برسرعت های بالا نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
میشود یک بر رسی نمود که بیشتر تصادفات ،مربوط به سرعت های بسیار بالا ،واکثرا هم پول دارها بوده ،که بد بختانه با قشر ضعیف برخورد میکنند ،وخلاف ،هم برای آنها مهم نیست چون پولش را دارند که بپردازند ،اگر میخواهند به نفع مردم تصمیم بگیرند ،فرهنگ ،رانندگی ،واستفاده از خودرو را به مردم بیاموزند ،ودادن گواهی رانندگی را به مانند ،یک مدرک ،که نیاز به ،اخذ ،مدرک صحت در چند مورد خاص است منوط نمایند ،و آنهم بصورت واقعی ،اکنون همه چیز در ایران بصورت سوری انجام میگیرد ؟که جای تأسف است ،گاها مردم شاهد هستند که مسولین ،مخصوصا مسولین اجرای قانون راهنمایی و رانندگی توسط آنها نقض میگردد ،هم در خیابانها ،وهم در جاده ها ،مردم هم به آنهت نگاه میکنند ،ودیگر اینکه ،در ایران بدون گسترش ،جاده ،وخیابان ،ها ،هر ساله حدود یک میلیون خودرو افزایش می یابد ،بگونه ای که کشور را به پارکینگ تبدیل نموده اند ،و اینها فقط برای درآمد زایی است ،و اگر هم پلیس راه میخواهد ،خدمتی به مردم کند ،لازم است به دولتمردان اعلام کند که اقدامی نمایند که مردم نیازی به سفرهای درون شهری برای کارهای خود نداشته باشند ،وبتوانند بدون حضور فیزیکی کارها را انجام دهند ،و خیلی کارهای دیگر ،،که نیاز به کار کارشناسی دارد ،که از همهٔ کار شناسان ،گونان گون در حوزه های اجتماعی ،انجام گیرد ،،،،،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
اگه راست میگن سرعت با توجه با نوع ماشین و سابقه راننده و نوع جاده در مجموع تعیین شود.
کاری هم نداره الان دوربین ها همه پلاک خوان شدند با یک بانک اطلاعاتی متصل به آن درست می شود
سیدسعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
همه چیز یه طرف هزینه های تعویض تابلو ها و ترسیم علائم یه طرف
خوش به حال پیمانکارش
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
اول حمل نقل عمومي را تقويت كنند و كيفيت جاده ها و خودروهاي داخل را بهبود ببخشند بعد جيب مردم را اگه رعايت نكردند خالي كنند
Asf
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
دولت در گسترش و عریض کردن جاده ها و نگهداری از اونها و گسترش خدمات رفاهی بین جاده ای کم کاری میکنه. اداره راه کارشو درست انجام بده بعد دندون تیز کنن برای پول جریمه گرفتن از مردم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
کاهش سرعت یعنی جریمه بیشتر که به کام راهنمایی و رانندگی و به ضرر مردم و اعصاب خردی بیشتر .
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
اگه با کم کردن سرعت تلفات کم میشه سرعت رو صفر کنن خب
مسولین که با جاده ها کارندارن بدونن چی میشه
مردم هم که هر بلایی سرشون بیاد حقشونه!!!!
خوردو سازها و جاده سازها هم که اصلا از بیخ مقصر نیستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
بین خطوط راندن و فاصله از خودرو جلویی باید هدف باشد
سیروس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
مسبب تصادفات اکثریت مردم نیستند که با سرعت قانونی حتی با 120 کیلومتر رانندگی میکنند .
بلکه آن اقلیت دیوانه ای که در هر کوی و برزن و هر شرایطی اقدام به ویراژ میکنند و حرکات دیوانه وار انجام میدهند و گروه دیگری که با وجود نقص فنی خودرو خود براحتی و بدون هیچ مانعی اقدام به تردد میکنند هستند .
در این خصوص بعضاً کاهش سرعت منجر به قانون شکنی بیشتر هم میشود نمونه آن بخش غربی اتوبان همدانی حوالی منطقه 22 که سرعت 80 کیلومتر دارد ولی چون غیر کارشناسی معین شده است حتی قانون مند ترین افراد نیز آنرا رعایت نمی کنند .
نظرات بیشتر