علی
|
Germany
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
با سلام به همگی
متاسفانه مشکل اصلی آینه که کسی نميخواهد کاری کند. راه حل بسیار واضح و آشکار است. ای کاش روزی دغدغه جدی مسولین حل مشکلات باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
یونیزه کردن منطقی ترین راهکاره
محمد قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
حداقل اون دولت میگفت بنزینمون تولید داخله و ادعایی نداشت
اینا گفتن وارداتی یورو 4 و بعد گفتن دعا کنیم
هه اینا کار بلدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
پروفسور مجيد حكمت استاد آلودگيهاي زيست محيطي دانشگاه سوربون در گفتگو با بي بي سي فارسي گفت
درجه 150 به معني هشدار است ،
در درجه 160 تعطيلي مدارس و ادارات دستور دولت هاست ،
در درجه 170 تخليه شهرها و منع رفد و آمد و درجه 180 هشدار شيميايي است ، در اين درجه فضايي مانند دوازده سال بعد از حادثه چرنوبيل را داريم و تخليه كامل شهر دستور دولت هاست ، دولت ايران هيچ واكنشي تا اين ساعت نشان نداده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
شهرو تخله کن برو آقا برو کی جلوتو گرفته
جک نگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
لطفا دین و دعا را راهکار عجیب نپندارید ... همین دعا است که مسولان را به حرکت و تلاش وادار میکنه و از خواب غفلت بیدار مکنه
دین و دعا را بر اساس افکار پوچ و سطح پایین خودمان طبقه بندی نکنیم ...
دعا در سطح هر امور است .
افکار و افراد سکلار فعال شدن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
یه راهکار خیلی موثر داره و اونم اینه که کار رو به کاردونش بسپارید. البته بشرط اینکه بودجه هم خرج اتینا نشه و به اسم کارهای فرهنگی تو جیب از ما بهتران نره و صرف تهیه تجهیزات بروز ناوگان حمل و نقل عمومی و خصوصی بشه و در کارخونه های تولید لگن هم بسته بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
بهترین راهکار تخته کردن در کارخانجات خودرو سازی داخلی و واردات ماشینهای هیبریدی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
قانون تخلیه شهر در شاخص 180 مربوط به کشور فرانسه هست. و ما اون رو نداریم در حقیقت هیچ قانونی نداریم!
البته تخصص خوبی روی نگهداشتن شاخص روی اعداد پایین داریم. اگر به سایت پایش آلودگی هوای شهر تهران سری بزنید متوجه عرایض بنده میشید.
یک سری ایستگاه ها هستند که دستگاه سنجش PM 2.5 ندارند و در شاخص آلودگی اون ها شاخص PM 10 ثبت میشه که معمولاً کمتر از PM2.5 هست و در شرایط سالم قرار داره. اونوقت برای میانگین گیری شاخص کل تهران اینا هم لحاظ میشن که میانگین رو میاره پایین! عدد واقعی مطمئناً الان بالای 200 هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
تا تمام خودروهای ایران برقی نشوند راهی برای نجات ایران وجود ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
تقلید!! راه حل اساسی این معضله...
مگه لندن و توکیو چند دهه پیش آلوده ترین شهر های دنیا نبودند؟
حالا چی هنوز هم هستند؟
نظرات بیشتر