محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
عرضه درست کردن ناوگان عمومی را ندارن به طرح گیر میدن فرض بر اینکه طرح ترافیک کلا نفروشن آقای نجفی با اتوبوسهای تا خرخره پر یا مترو 15 خرداد با اونهمه ازدهام تشریف میبرید سرکارتون یا خودرو دولتتیون و از طرح ترافیک استثنا میکنید
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
نقد اساسی براین طرح وارده و قابل اجرا نیست چراکه اگر قرار باشه هرخودرو 3 روز به محدوده زوج و فرد خداحافظ و 3 روز دیگه با پول دوباره بیا یعنی اینکه یهو حدود 3 میلیون خودرو وارد می شن و نتیجه آن میشه الودگی هوا و ترافیک ، یعنی هرکی پول داره بیاد داخل و طرح ویژه مرفهین خواهد بودو عدالت اجتماعی را نحقق نمی کنه ، بسیاری از کارشناسات پلیس و ترافیک با این طرح مخالف هستن ، طراح این طرح اقای پرسید آقایی که که قبلا مدیر عامل راه آهن بوده هیچ تجربه ای در حوزه حمل و نقل نداره و داره این طرح به این بزرگی رو حداکثر تا 15 بهمن تصویب کنه در شورای شهر که میتونه تبعات ترافیکی ناگوار و غیر قابل جبرانی برای پایتخت داشته باشه ، ترافیک پیچیده تهران محل آزمون و خطا نیست وراه آن فقط وفقط حمل ونقل عمومی است .
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
احتالا مانند راه آهن ،آقای پور سید آقایی برنامه بهم ریختن سیستم حمل ونقل تهران رادارد
شهرام
|
Germany
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
سلام
افرادی که از طرح قدیم حمایت میکنند محل زندگیشان خارج از طرح است یا با استفاده ار رانتی مجوز ورود به طرح را دارند
باید در محدوده طرح زندگی کنی تا بفهمی چطور تمام کارهایت مختل میشود
هدف وسیله را توجیه نمی کند .
حکومت حق ندارد برای آسایش 100 میلیون نفر هم که شده حتی یک فرد را از حقوق اساسی و حقوق شهروندی و زندکی کردن بازدارد
همین طرح زوج و فرد یکی از دلایل اصلی بروز ناآرامی در سال 88 بود.
به هر حال ضمن احترام به عقاید دیگران به موافقین طرح قدیم میگویم واقعا زندگی ما در این طرح مختل شده
با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
حداقل یک نظر موافق با طرح هم میگذاشتید منتشر بشه تا طبیعی جلوه کنه خخخخخ
رها نیه اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
این طرح فقط برای درامد مطرح شده نه رفع مشکل هر که پول دارد وارد طرح بشود و برای بقیه با اینهمه الودگی سرطان ایجاد کند مهم نیست ولی شهرداری در امدش بالا برود شما را به خدا منطقی فکر کنید و خدایی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
فقط درد ترافیک تهران افزایش قطار مترو اتوبوس تاکسی نظم وانظباط در سرویس دهی است غیر از این یا باید همان 100 هزار خودرو وارد محدوده طرح ترافیک شوند که بی عدالتی است یا 4 میلون خودرو که فاجعه است پس مشکل نه الودگی هست ونه حل ترافیک بحث فقط پول است راهکار من این است که تمام خودرو های تهران را دسته بندی کنند شماره 11 22 33 44 و ....... وهر روز یکی از این اعداد در شهر تردد کند پولی هم دریافت نشود
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
ایا شهرهای شلوغی مثل توکیو ژاپن با 13 میلیون جمعیت هم طرح ترافیک دارد؟؟
کامران وکیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
به جای افزایش 11 برابری تعرفه ورود اتومبیل های هیبریدی، واردات این قبیل خودروها و دیگر خودروهای کم مصرف و دارای مصرف سوخت پایین را کلآ متوقف کنید تا هم از آلودگی خفه شویم و هم شک و شبهاتی هم اگر باقی مانده است، برطرف شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
این گونه طرح ها امروزه در اکثر شهر های پر جمعیت کشور های توسعه یافته اجرا می شود و نتایج خوبی هم چه از نظر کنترل ترافیک و هم در رابطه با درآمد پایدار برای شهرداری ها داشته است(البته اگر این درآمد ها در رابطه با عارضه ای که در پی خواهند داشت خرج گردد).
ولی در کشور ما مهمتر از استفاده از طرح های به روز ، شفاف سازی ، جلوگیری از رانت و سهمیه های دولتی و غیر دولتی و پایبندی به قانون می باشد. چرا که این کلاف سردرگم تمامی برنامه های مدرن و کارآمد را فلج میکند .
نظرات بیشتر