لطفا واقع نگر باشید کشتی ایرانی در لحظه بر خورد سر گردان بوده شش ساعت قبل ارتباطش قطع بوده گاز هیدروژن سولفور باید اول خدمه کشتی فله بر رو می کشت چون فقط دو بار تنفس این گاز باعث مرگ میشه و خدمه چینی هم اطلاعی از وجود گاز خطرناک نداشتند پس باید اول اونا می مردن ولی خدمه ایرانی اگاهی از خطر ناکی محموله وهم تجهیزات مربوطه رو داشتن چون این گاز شوخی بردار نیست فقط یک کلام خدمه کشتی قبل برخورد یه بلایی سرشون اومده بود
این دریانورد ایرانی در توضیح چرایی ماندن خدمه سانچی در کشتی میگوید: برای ما دریانوردان رها کردن میلیاردها دلار از سرمایه ملی در دریا و فرار از محل حادثه بسیار سخت است و با توجه پیگیری هایی که پس از این اقدام خواهد شد، تمام تلاشمان این است که نهایت تلاش خود را برای خروج از بحران و حل آن ادامه دهیم.
مسوولین گفتند خسارات 65 میلیون دلار بوده....همون کارشناس آقازاده بدون آزمون جذب شده ای.
چرا کسی سوال نمیکنه که این کشتی با این عظمت چرا فقط ۳۲ نفر نیرو داشته و توی ۲۴ ساعت سه شیفت ۸ ساعتی بودن و عملا با ۱۰ نفر نیرو هدایت میشده و از این ۱۰ نفر چند نفر خدماتی و اشپزخونه و ...بودن.چه اشکالی داره روی کشتی های بزرگ تعداد نیروی زیادی باشه تا امنیت هم بیشتر بشه