ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
سلامم بر همه
مسیر تهران یاسوج عمدتا هواپیما از همین مسیر میاد عمود بر باند
چند بار که مسافرش بودیم خیلی نزدیک به نوک قله از دنا میگذشت که ادم احساس ترس میکرد دلیلشم اینه بلافاصله از قله میگذره باید رو باند لشینه و باید ارتفاعش کم باشه و احتمالا خلبان ارتفاعو یکم بیشتر کم کرده ......
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
از نظر یک متخصص و مهندس هوا فلضا که دیروز در اینستا خودندم ظاهرا هوابیما دچار یخ زدگی شده و نتونسته اوج بگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
موافقم
زودتر از موعد ارتفاع کم کرده تا به زیر ابرها بیاید ولی خیلی زیادی اومده پایین
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
تابناک تو آخه از STAR چه سردر می آوری؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
تا همیشه به یاد شما هستم دل میسوزه و چشم اشکبار
Armin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
با سلام و عرض ادب سوال بنده این است که آیا در این هواپیما سیستم lLS یا سیستم فرود با تکیه بر دستگاههای ناوبری سالم بوده اند؟ البته جناب وزیر راه احتمالا پاسخ خاص خود را دارند مانند قضیه پارکینگ فرودگاه که فرمودند اگر من بودم پول بیشتر هم میگرفتم! واقعا به مدیریتشان باید آفرین گفت!
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
این همه سوال و فرضیه بافی با یک جعبه سیاه حل میشد اگه انقدر عجول نباشید
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
من به خودم افتخار میکنم که در ایران زندگی می کنم،
ماشاا... چه همه کارشناس هواو فضا، چه همه دیسپچر ....
ماشاا... متخصصین صنعت هوانوردیمون هم مثل کارشناسای سیاسی و پزشکی و مهندسی زیاده....
خدارو شکر همه هم صاحب نظر هستند و به صورت تخصصی هم دارن در مورد سقوط یا برخورد یا هر چی که اسمش هست نظرات تخصصی خودشون رو ارائه میدن...خدا قوت
اما برام جالب که اون کاپیتان و کارشناسی که موهاش توی این صنعت سفید کرده میگه تا جعبه سیاه هواپیما پیدا نشه نمیشه در موردش نظر داد
چقدر خوبه که به تخصص دیگران احترام بگذاریم و پابرهنه وارد حوزه تخصصی دیگران نشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
تابناک عزیز یک پیشنهاد دارم ...از انجایی که تقریبا تمامی حوادث هوایی بعد از مدتی به فراموشی سپرده میشود پیشنهاد میکنم یک گزارش از تمامی سقوط های بیست سال گذشته رو با جزییات منتشر کنید و اگر علت اون حوادث مشخص یا منتشر شده است در این گزارش بیاورید و اگر نشده است از خبرنگارتان درخواست کنید پیگیری نمایند و در نهایت ببینیم علت چند تا از اون حوادث مشخص شده و چه بوده و کدامها هنوز نا مشخص است...بسیار با ارزش خواهد بود.ممنون
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
مرسی دوستان استفاده کردیم ولی یک سوال دارم! چرا ترانزمیترهای اضطراری موقعیت افتادن هواپیما را ترانزمیت نمیکردن اینکه دیگه کف دریا نیفتاده بود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
من تداخل امواج را رد می کنم امکان افتادن در چاههای هوایی و یا قیچی باد دور از ذهن نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
دقیقا. کامنت های جنگالی درست است. همین چند وقت پیش شنیدم که شخصی یه موبایل خفت داره که میتونه از اردن هواپیمای مارو مختلل کنه.
نظرات بیشتر