یه نفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
الان یه سوال وجود داره که یعنی توی این مملکت حتی یه سازمان امداد و نجات با نیروهای متخصص جستجوی کوهستانی وجود نداره که برای عملیات جستجو از ورزشکاران و اسکی بازان و کوهنوردانی که تخصصشون مختص تفریح و ورزش و نه عملیات جستجو و نجات به صورت حرفه ای هست استفاده میشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
چرا جان کوهنوردان و کوماندوهای ارتش را به خطر می اندازند؟! برای جمع کردن قطعات اجساد؟! می توان منتظر هوای بهتر شد
حمید کلباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
وقتی عمر مفید اکثر هواپیماها و قطارها و خودروهای ایران تمام شده یا نزدیک به اتمام است باید برای جلوگیری از مسافرتهای غیر ضروری ، چاره اندیشی شود . چه علتی دارد که برای کارهایی که با تلفن یا فکس یا ایمیل میشود
انجام داد ، ریسک سفرهای هوایی را به جان خرید و بدهکار دولت هم شد؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
نوع حوادثی که برای کشور ما رخ میده خیلی خاص وعجیبه و جای تامل وتفکر داره ، پلاسکو ، سانچی و این آخری هواپیمای آسمان هر کدوم از اینها هفته ها ذهن مردم رو درگیر میکنه باز ماندگانشون ومردم رو زجر کش میکنه . ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
شما با اينترنت و فكس پروژه ها روببر جلو
محمد ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
بهشون خداقوت میگم ، در ضمن هواپیما ATR نهایت سرعتش 500 کیلومتر در ساعت هستش پس در نزدیکی فرودگاه یاسوج قطعا سرعتش 800 تا 900 کیلومتر نبوده است
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
حداکثر سرعت این هواپیما ۵۵۰ کیلومتر بر ساعته که در زمان فرود اومدن کمتر میشه و باید تا ۳۵۰ تا ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت کم بشه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
این وسط یکی حرف راست گفت
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
ای کاش یکی مشخص می کرد که این هواپیما و سایر هواپیماهایی که در ایران به کوه برخورد کردن، دلیلش چی بوده، ما مردم عادی که از توانایی مدل های مختلف هواپیما اطلاعی نداریم و بنده شخصاً تصورم اینه که هواپیما باید در یک ارتفاع بالاتری با اختلاف ارتفاع ایمن تری نسبت به ارتفاعات در مسیرش حرکت کنه یا اینکه اگر توانایی این ارتفاع را نداره، مسیر طولانی تر و کم خطر تری را انتخاب کنه، بنابراین اگر هواپیماهای برخورد کرده از نظر توانایی این توان پروازی در ارتفاعات را ندارن که یک بحثه و اگر اطلاع رسانی از برج مراقبت یا توان خلبان در این مورد نقش داره و مشکل اینها بوده یک بحث دیگست، در هر دو حالت وضعیت مسئولیتی که باید بازخواست بشن و پاسخگو باشن روشنه و حداقل تکلیف افکار عمومی روشن تر میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
این تجربه های تلخ فقط یک پیام مثبت واسه مردم دارد و ان اینست که فقط خودتان باید بهمدیگر کمک کنید و ادعاها و شعارهای مسولین را باور نکنیم و خودمان پشت همدیگر باشیم . و در انتخابات بعدی دقت کنیم اسیر شعارها و جنگهای زرگری حضرات نشویم و خواسته های برحق خود را بصورت قانونی و ارام ولی مستمر و پیگیر مطالبه کنیم و اجازه ندهیم با پول خودمان مارا اغفال و گمراه کنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
شنیدن کی بود مانند دیدن. درود بر جان برکفان کوهنورد
نظرات بیشتر