ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
سالهاست که این حرفها زده میشه ولی تعرفه خودرو بالا و بالاتر میره
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
تا کی باید چوب یک تعداد اقلیت را میلیونها نفر در مملکت بخورند،چهل سال نتونستن ماشین با کیفیت و به روز تولید کنند ،چهل سال دیگر هم نخواهند توانست،ما چرا با پول یک عمر پس انداز فرغون اینها را بخریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
بنظر من در ایران خودرو و سایپا را گل بگیرند و به کارگرانشون از بیت المال حقوق بدن. والله که مجموعا نفع ملیش بیشتره!
پاسخ ها
کارمند سایپا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
دوست عزیز کارمندان سایپا گدا نیستند که شما از بیت المال هزینه کنید براشون
جمهوری قم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
میانگین خقوق درایران 1ونیم میلیون اونوقت اشغالترین وبی کیفیترین ماشین یعنی همون پراید 25 میلیون به کی بگی اخه این دردارو والا توافغانستان هم تویوتا ماشین کاملا معمولی محسوب میشه ولی تو ایران به لطف تعرفه های گمرکی ماشینهای اشغال چینی هم لوکس حساب میشه
جواد
|
Switzerland
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
تا وقتی که صنایع خودروسازی دولتی اداره می شود وضع به همین گونه خواهد بود و تا وقتی که خصوصی نشوند تولید باکیفیتی نخواهند داشت . در دولت قبلی شاهد بودیم که رئیس جمهوری یکی از بستگان خود را به ریاست یکی از خودروسازهای بزرگ منصوب کرد بدون هیچ گونه تجربه ای در زمینه خودرو سازی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
خوب همه می دانند خودروسازی منافع یک عده خاص را تامین میکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
دوست عزیز
تعرفه بالای خودرو یکی از منابع درآمد دولتهاست، در کنار این ازادشدن واردات خروج ارز را زیاد می کنه، لذا هیچ کدام از دولتها تعرفه را پایین نخواهند اورد، همشون موقع انتخابات قول می دهند اما موقعی که بر مسند می نشینند تعرفه بالا را انجام می دهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
خودرو محصول نهایی است و چون مستقیم به دست مردم می رسد گله گذاری بیشتری دارد اما ما در محصولات میانی مثل فولاد هم تعرفه داریم وقتی خودروساز مجبور است فولاد را گرانتر از قیمت جهانی بخرد چطور می تواند خودرو را ارزانتر تولید کند در شوروی سابق هم تمام تولیدکننده های نهایی ورشکست و ناتوان بودند و صنایع سنگین ابتدای زنجیره فربه بودند صنایعی مثل فولاد و پتروشیمی که هزینه آب و گاز را پایین تر از قیمت جهانی و تقریبا مفت می دهند اما پشت صحنه هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
فولاد که خیر سرمان مثلا صادر کننده هستیم یا اینم به قول شاعر دروغ بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
رو هوا صحبت نکن عزیز. وقتی اطلاعات ندارید . خوراک پتروشیمی ها به قیمت روز به فوب خلیج فارس به دلار محاسبه میشه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
با همین شرایط فعلی تنها راه بالا بردن رقابت وبهبود کیفیت اجازه حد اقل سه چهار خودرو ساز دیگر است تاباهمین شرایط با خودرو سازان قبلی وارد رقابت شوند با تعرفه نمی شود کاری کرد چون یا انقدر گران می کنند که مردم بیچاره شوند یا انقدر ارزان که خودرو سازان ورشکسته .
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
میدونید چند سال از این حرف ها میشنویم؟الان نزدیک 5 سال هست که از دولت اقای روحانی میگذره!4 سال هم که در دولت قبلی از این حرف ها شنیدیم.به نظر 9 سال کم هستش ولی شاید باید گوشتزد کرد که بعضی از خودرو سازان چینی حنوز 9 سال از شروع به کار کارخانه تولید خودروشان نگذشته ولی تولیداتشان کیلومتر ها از تولیدات وطنی جلوتر هست!بعد ما هر مسولی که می اید وعده سالهای بعد را میدهد و این گردونه به همان منوال تا سالها بعد خواهد چرخید.مثلا :ریس کمسیون صنایع مجلس در سال 1410:ما نباید از تعرفه بالا برای حمایت از بخش تولید خودرو استفاده کنیم.!! ویا :انشالله امسال تولید پراید متوقف میشود.
نظرات بیشتر