ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
بخدا از مافیام گذشتن به پیغمبر از پافیام گذاشتن
تو دولت نفوذ کردن؟؟مملکتو خریدن و فقط دارن خون مردمو میمکن
جالبه دولت زورش به پتروشیمیا رسید ولی به خودروسازا نمیرسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
اگر رای نمایندگان شفاف بشه معلوم میشه چه اشخاصی مافیا هستند مگه میشه معلوم نشه نماینده به چی رای میده حتی امریکا هم مشخصه حتی با تمام جزئیات شماها کهعاشق غربید بعید همچین چیزی نپسندید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
بزرگترین بهانه خودروسازها اینه که میگن اگر تعطیل کنیم صدها و صدها نفر بیکار میشن اما نمیگه به ازای هر یک نفر که تو اون شرکتهای بی خاصیت شغل می گیرن هر سال چهل خانواده در اثر تصاددفات جاده ای بی سرپرست و یتیم میشن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
آقا بخورید بکشید بریزید بپاشید اینجا هیچکی به هیچکی نیست هر چی ضعیفتر قربانی تر
کریمیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
جالبه که اظهاردرد وشکایت ازکسانی صادرمیشه که عامل رفع آن درد خود شاکیها هستند . اگرخلا قانونی هست پس شما که درمجلس هستید آنجا چکارمیکنید ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
مجلس و دولت هیچ توجهی به مسایل داخلی ندارند و فقط حرف می زنند .هیچ برنامه ای برای تولید و اشتغال ندارند و فقط پول بی زبون را در قالب طرح های بی بازده و صوری به ملت و خودشون پرداخت می کنند اون هم با پول نفت و گاز و نوسانات سکه و طلا
آقایون شماها که صدر و جایگاه های مهم در اختیارتون هست بدونید که به این شکل مدیریت کشور تا چند سال دیگه تبدیل به یکی از بیچاره ترین و بدبخت ترین کشورهای دنیا میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
صنعت خودرو کشور غرق در نا کارآمدی و اتلاف منابع و فساد اقتصادی و اداری است . در غالب شرکت های محوری این صنعت مدیرانی بی کفایت که با لابی گری و حمایت بستگانشان به مسئولیت رسیده اند تعیین کننده مسیر حرکت شرکت ها هستند . بی عدالتی در پرداخت که جای خود دارد . در همین گروه ایران خودرو فاصله پرداخت حقوق و مزایا برای مشاغل مشابه در شرکت ها در برخی از سطوح شغلی بیش از 80 درصد است . در حوزه خودرو های کار سرانه تولید به ازاء هر شاغل در سال به 1 دستگاه خودرو هم نمی رسد . و مزد و مزایای پرسنل بیش از 4 برابر سود خالص سالیانه شرکت است .
آیا با این وضعیت انتظار بهبود و کیفیت و کاهش قیمت، ممکن است . خانه صنعت خودرو در شرایط فعلی از پای بست ویران است . با حمایت مالی و تعرفه ای هم تحولی رخ نخواهد داد . تنها راه خصوصی سازی واقعی مالکیت و به تبع آن جراحی عمیق ساختاری و مدیریتی این صنعت و مشارکت واقعی با خودرو سازان بین المللی است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
خدا نکنه مردم یک جامعه مزه نان به نرخ روز خوری بیاد زیر دندانشون اونوقته که به هیچ صراتی مستقیم نمیشن یه زمانی مردم با نخریدن تودهنی به هرچه راند خوار میزدن ولی حالا دارن تودهنی میخورن و خواهند خورد
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
وقتی اقتصاد دانان فریادشان از اوایل انقلاب این بود که همه امور اقتصادی را بمردم قرار دهیید و هم حزبی و هم گروهی بی فایده است . گروهی در سی سال پیش در تلویزیون میگفتند که نه کی گفته دولت باید اقتصاد را اداره نکند بیخود میکنند دولت وقتی قدرت دارد که اقتصاد هم دستش باشد بنابراین این شد که آلان داریم حداقل خودرو ساز قوی سدمی نداریم که دیوار قیمت را بشکند
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
تابی جان تیتر خبری این قسمت و نظرات کاربران را باور کن دو بار خواندم . واقعا کجای دنیا مردم کشورش را محکوم به سیاستی میکنند که راه انتخاب ندارند یعنی در تمام حوزه ها به شهروندانش میگوید تسلیم . نه اجازه ورود خودرو هم نمیدهیم . بنابراین باید دستت را بالا ببری و بگوی چشم هرچی شما گفتید در حوزه سیاست گذاری تسلیم هر چی شما گفتید . رقابت در اقتصاد را ولش کن . یعنی با همین رفتارهای که در اقتصاد ایران اتفاق میفتد به صراحت بیان میکند که آنچه دیگر کشورها رفتند مورد قبول نیست مردم موظف هستند در تمام زمینه ها از الگویی ما تبعیت کنند .
نظرات بیشتر