Asd
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
تعرفه واردات و گمرکی و همه مخارج واردات خودرو را 10 درصد بکنید بعد قیمت خودرو را ازاد کنید که هم قیمت خودرو خارجی پایین بیاد و هم خودروسازان راضی شوند البته ملتی که 80 درصد زیر فقر هستند دیگه براشون فرقی نمیکنه خودرو چیه و آیندش چیه! واقعا جفا در حق مصرف کنندست که قیمت سوخت بالا بره و ازاد بشه و خودروی قدیمی پرمصرف بی کیفیت ایرانی هم قیمتش ازاد بشه و بره بالا ولی هزینه واردات خودرو با کیفیت و کم مصرف خارجی تکان نخوره و بالا بره.
هر کس به طریقــی دل مـا می شـکنــد
بیگــانـه جـدا دوست جــدا می شـکنـــد
بیگـانه اگــر مـی شکنــد حرفـی نیـست
از دوست بپــرسیــد چــرا مـی شـکـنــد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
نزدیک به ۴۰ ساله کم تنوع ترین بازار خودروی جهان متعلق به ایرانه مخصوصا توی خودروهایی که اکثر مردم توان خریدشو دارن بعد میگید انحصاری نیست در هیچ کجا چنین تعرفه های سنگینی برای واردات خودرو وجود نداره من طرفدار مصرف کالای با کیفیت تولید کشورم‌ هستم ولی برای مونتاژکاران کشور ما کلماتی مثل تنوع تحقیق و توسعه بروز بودن جایگزینی محصولات رضایت مشتری مفهومی نداره در این شرایط آزادسازی قیمت ها بجز فشار بیشتر روی مردم هیچ فایده ای نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
آقا این حرفها چیه که میزنند وقتی قیمت خودرو با هماهنگی مافیای خودرو ساز و بازار تعیین میشه دیگه جایی برای قیمت واقعی خودرو نیست. .. این سیاست قیمت گذاری یعنی قیمت هر چه بالاتر بهتر ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
اصل مساله مشکل داره. این که شما به خودتون میگین خودروساز. دوتا شرکت داغون با یه مشت واردکننده که فقط مدلای بی نام و نشون چینی رو ریختن توو بازار شدن بلای جون مردم. تا وقتی این به اصطلاح خودروسازا بازار رو تشنه نگه دارن و ماشین ندن توو بازار، قیمت پایین نمیاد. حالا شما بگو هم قیمت بازار نه هم ۵درصد زیر قیمت بازار. مثلا قیمت کارخونه ایه سراتو رو بکنن ۲۰۰ میلیون. وقتی شرکت سراتو نداره بده به مردم، اونی که الان سراتو داره قیمت میذاره ۳۰۰ میلیون. چجوری قیمت میاد پایین؟
ناشناس
|
Georgia
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
اگر واردات خودرو بدون ماليات آزاد شود ، همه مشكلات حل ميشود
اما نون و سود يه عده در ماليات سنگين خودرو و اجبار مردم به خريد داخلي است
يك عده خائن به ملت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
متاسفانه فضا اصلا رقابتی نیست. خودرو سازان برای چی ماشین به بازار نمیدهند تا این مشکلات پیش بیایدو بعد هوار راه بیاندازند که سود به جیب دلال می رود. واقعا گزارش تحقیق و تفحص مجلس در خصوص خودرو سازان به کجا رسید. ما باید به بهانه حرفهای واهی تا چه اندازه ضرر و زیان بدهیم؟ آزاد سازی قیمت وقتی معنی می دهد که حکومت واردات خودرو را آزاد کند و سپس تعرفه های گزاف را حذف کند ، بعد ببیند واقعا چه اتفاقی می افتد؟ ما باید به بهانه های واهی قیمت گزاف بابت خودروهای تاریخ مصرف گذشته بدهیم و آلودگی هوا و تلفات فراوان را تحمل کنیم. مسئولین هیچ فکر می کنند که برای چی ملت باید این ضرر و زیان را تحمل کنند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
این گونه می‌توان امید به پیشرفت صنعت خودرو در سال‌های آینده داشت.!!!!!!! مدیران شرکت های خودرو سازی و یا کارشناسان طرفدار آنها نام چند محصول این دو خودرو ساز !!!!! را بگویند. مثلا مال کیا را من میگم( همزمان با ایران خودرو شروع بکار کرده ): ریو ، سراتو، اپتیما ، کادنزا ، سول ، اسپورتیج ، سورنتو ، موهاوی ، استرینگر ، کیورس و....
سیاوش باهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
قیمت خودروهابا توجه به ضریب هرکدام از عوامل تاثیر گذاردرقیمت خودروهابایستی توسط کارشناسان خبره حتی کارشناسان خارجی بیطرف براورد شوداما خودروهای خارجی که وارد میشوند بایستی ازلحاظ کیفیت وقیمت در حدود خودروهای داخلی باشند تا رقابت بین آنها منصفانه باشد ودر توان خرید اکثریت مردم جامعه هم باشدنه خودروهایی نظیر لامبورگینی وپورشه و بنز وبی ام و و....که مخصوص طبقه اشرافی کشور هست ومسلما خودروهای داخلی توان رقابت با انها ندارندواینگونه واردات باعث تجمل گرایی میشود ومقصود اصلی حاصل نمیشود و این بهانه ای برای خدمت به اشراف قلیل جامعه نگردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
تنها راه اینه که خودرو سازی داخلی رو تعطیل کنیم صد هزار نفر بیکار بشن بهتره تا شصت میلیون نفر بابت این ماشینا خسارت ببینن .در ضمن میتونیم به جای تولید خودرو در صنعت قطعه سازی فعالیت کنیم یا بزنیم تو کار مونتاژ خودرو چون الان نیروی کار خیلی ارزون شده وخودرو سازهای جهان از خداشونه. تا اون بنده خداها هم بیکار نشنما الان معلوم نیست مونتاژ کاریم .یا داریم خودرو بومی تولید میکنیم مثل شترمرغ هستیم دلار گرون میشه میگیم قطعه از خارج میاد .موقع تولید میگیم صددر صد تولید داخله.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
بيكار شدن حدقل 500.000 نفر كه مستقيم ىر صنعت خوىروي كشور كسب روزي براي زن و بچه خود مي كنند را به راحتي تحليل منفعت طلبانه نکنید
در یک کشور عقب نگه داشته شده با مردمی با افکار جهان سومی باید سطح انتظارات منطقی باشه
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
به والله درب این حودرو سازی ها را گل بگیرند بهنر
ان دنیا از کسانی که از این ها حمایت میکنند در پیشگاه الهی شکایت خواهیم کرد
نظرات بیشتر