فقط یه سر به آمار کشته ها و معلولین در تصادفات جاده ای بزنید..
آنوقت میفهمید چه ظلمی به مردم داره میشه.
با یه جامعه شناس در مورد آثار و آسیب های ایجاد شده از این تصادف و کشته و معلول ایجاد شده صحبت کنید.
آنوقت خودتان در این به اصطلاح خودرو سازها را تخته میکنید.
یه این کارشناسان محترم بفرمایید علت تفاوت قیمت کارخانه با بازار تقاضای بیشتر از عرضه ست اگر کارخانجات مانند سنوات قبل عرضه را زیاد کنند قطعا قیمت پایین میاید در ضمن در بازار انحصاری قیمت را ازاد نمیکنن تا شرکتها سر مردم را ببرند
جالبه همشون میگن دولت از قیمت گذاری خارج بشه اما وقتی پای دولت تا جلوگیری از ازادسازی واردات میاد همه حامی دولت میشن
ازاد سازی قیمت فقط وفقط وفقط باید با ازادسازی واردات تمامی انواع خودروها از تمامی کشورها و چه نو و چه دست دو باشه
در غیر اینصورت ظلم هستش در حق مردم و ظالمین به سزای اعمالشون خواهند رسید در همین دنیا
خودرو سازان اگه اینطوری کرکری میخواننددر باز بشه خودرو آزادانه بیاد کلاه و ..را باید سفت بچسبند میدان خالی دیدن ودارن زر میزنند ودرثانی مونتاژ میکنند و تولید کجا بود همه اش الکی قونپوز در میکنن
اقتصاد آزاد و رقابتی بدون رانت درمان معضلات صنعت کشور است. مسئولانی که دست در جیب خودروسازی دارند همواره از این صنعت حمایت بی حد و حصر کرده اند. حاصل آن شده است آلودگی هوا، مصرف بیش از حد بنزین، تلفات و تصادفات جاده ای و ....
اینکه دو خودرو ساز که قطعات را فقط مونتاژ می کنند و به مردم قالب می کنند و انحصار را در دست دارند چطور می گویند قیمت را ما باید تعیین کنیم . خدایا بداد این ملت مظلوم برس. خودرو سازان دنیا را ببینید و خودروسازان ایرانی را هم ببینید. کشور اسلامی . امام زمانی . شیعه . دینی و غیره . دین را بچسبید اقتصاد کیلو چند
بازار انحصاری - عدم امنیت و کشته شدن سالانه حدود 17000 نفر هموطن - گران فروشی - احتکار - سوء مدیریت - اجبار مردم به خرید این تابوت ها آیا داعش از این ها بدتر است ؟ آیا مسئولانی که از این ... حمایت می کنند در خون مردم شریک نیستند ؟
آنوقت میفهمید چه ظلمی به مردم داره میشه.
با یه جامعه شناس در مورد آثار و آسیب های ایجاد شده از این تصادف و کشته و معلول ایجاد شده صحبت کنید.
آنوقت خودتان در این به اصطلاح خودرو سازها را تخته میکنید.