ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
واردات خودرو با تعرفه معقول جهانی آزاد شود.
با مافیای بوجود آمده در صنعت خودروی داخلی برخورد شود.
اجازه ورود به خودروسازان جهانی بدون شرط دادن حق حساب به طرف های ایرانی داده شود.
مقررات دست و پاگیر از جلوی پای متقاضیان ورود به این عرصه برداشته شود.
البته همه اینها در خواب خواهد بود چون دولت هیچوقت از سفره چرب و نرم و سود این بساط خودروسازی نمیگذرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
حد اقل ماشین هایی که قبل از بخشنامه دممنوعیت ثبت نام شده وارد و به این مردم بدبخت بدهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
تا چه زماني ما بايد از خودروهاي بي كيفيت داخلي حمايت كنيم و جونمون در خطر باشد، كاش ميگفتن 20 سال ما هم قبول ميكرديم، اما به نظر من الان زمان رقابت با خودروسازهاي مطرح دنياست، كمي هم به فكر امنيت و رفاه مردم باشند، واردات خودرو بدون تعرفه باشد اما قيمت بنزين آزاد گردد تا همه مصرف سوخت و سفرها را مديريت كنند. قيمت خودرو را با با كشورهاي ديگر مقايسه نميكنيم اما مرتب ميگوييم بنزين ما ارزانتر است، توليد و فروش خودرو را رقابتي كنند، مردم استفاده ميبرن و خودروسازان و دولت مسير اشتباه چندين سال گذشته را جبران خواهند كرد.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
در فضای انحصاری تنها متضرر مصرف کننده واقعی خواهد بود. در این شرایط تولید کننده با کنترل و مدیریت تقاضا و همچنین بهره گیری از واسطه ها در بازار به راحتی به سمت میزان سود مورد نظر خود و خالی کردن جیب مردم حرکت خواهد کرد. نبود قطعه نیز بهانه ای بیش نیست. همین خودرو سازان بارها اعلام کردن در تولید خودکفا شده اند. یعنی اگه برای تولید این لگن ها هنوز خودکفا نشده باشند باید بی معطلی درشون رو تخته کرد. سالانه حدود 17 هزار فوتی تصادفی داریم که هر پنج سال میشه حدود یه استادیوم آزادی! اشتغال عده ای بهانه شده برای قتل عام مردم و ضربه زدن به شرایط اقتصدی کشور در موقع تحریم! این عده بیکار بشن بهتر از این همه خسارت مادی و جانی هست. بهترین کار اجازه واردات خودرو به کشور بدون تعرفه هست و مطمئن باشید هستن کسانی در داخل کشور که با کنار رفتن این مافیا و فراهم شدن شرایط رقابتی توان تولید محصولاتی با کیفیت روز دنیا را در همین کشور خودمون داشته باشن ولی فعلا بهشون اجازه نمیدن. من امروز نتونم خودروی با کیفیت سوار شم فردا به چه درد من میخوره؟ شاید فردایی نباشه! لطفا بچاپ
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
آزادسازی واردات خودرو و کاهش تعرفه واردات خودرو به 10 درصد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
هر طرحی داده میشه باید برای آینده باشه
کسانی که قبلا ثبت نام کردند و در زمان دلار ۴۲۰۰ پول به خودروساز دادن چرا الان باید با دلار ۱۲ تومنی ماشین رو تحویل بگیرن
خودروساز پول مردم رو گرفت، خودرو نداد، بازار رو ملتهب کرد، قیمتها بالا رفت حالا میخواهد ۵ درصد زیر قیمت بازار تعهداتش را با ماه ها تاخیر انجام دهد
اگر قیمت خودرو با دلار بالا رفته باید ودیعه مردم را هم به دلار به قیمت روز واریز حساب کنند
آن وقت هیچ کس اعتراض نخواهد کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
باید تعرفه گمرکی حذف و درصد ثابت مالیات بر خودرو داخلی و خارجی منظور گردد و واسطه ها حذف گردد تا قیمتها بی دلیل افزایش پیدا نکنند.
نصراله مرادی فر
|
Germany
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
سلام فقط یک راه برای کنترل مافیای خودرو که قاتل اول ایرانیان است وجود دارد

وآن آزادسازی ورود خودرو بدون عوارض وتعرفه تا یاکیفیتشان را ارتقاء دهند یا حذف شوند
عزیز نیک فرجام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
تابناک ،بازهم مینویسم ومانندچندین پیشنهادهای قبلی سانسورکن وچاپ نخواهی کرد.اصولادرکشورهایی چون کاناداوامریکامردم دغدغه های این چنینی ندارندوکلیه شرکتهای بنام سازنده اروپایی وآسیایی وآمریکایی باتولیدورقابت اتومبیلهای خودراتوسط بخش خصوصی حتا اجاره سه ساله میدهنددرایران متاسفانه اکنون ۴۰سال است بنابه رانتهانمی خواهندحتی گروههای آموزشی کنکور دانشگاههارابردارند،اگربارعایت اصول آزادکنند این دکانها همه تعطیل میشود،که این عمل انجام نمیشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
چند بازار در ایران هست که بازار دلالیه و هیچ وقت تعطیل نمیشه سکه ارز خودرو مسکن کجای دنیا مردم سکه خرید و فروش میکنند یا دلالی خودرو تا این حد زیاد است خودروسازها یعنی دولت هم پای ثابت این بازارها هستند یعنی دولت خودش بازار سیاه در ایران راه میندازه
نظرات بیشتر